Neitsytmies jolla on kaikki asiat muuten elämässä kunnossa
Mitä mieltä herättää naisissa? Potentiaalinen kumppani vai valtaisa turn-off?
Kommentit (66)
Lisään vielä äsköiseen, että sähköposti varsankello93@luukku.com on myös käytössä.
edellinen
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä äsköiseen, että sähköposti varsankello93@luukku.com on myös käytössä.
edellinen
Ei toimi, yritin lähettää dick pickin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monille meistä kävisi hyvinkin. Esimerkiksi tautimielessä neitsytmies voisi olla minulle mieleisempi. Minulle voi kirjoittaa Suomi24 Treffit -palstalla (nimimerkki Varsankello93). :)
N27 (myös neitsyt)
Missäpäin asut?
M27
Hyvä huomio! Asun Helsingissä.
Varsankello93
Vierailija kirjoitti:
Varsankello93
Taksat?
Villi startti noihin hommiin voisi onnistua skorpioninaisen kanssa, mutta ei välttämättä kestävä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Varsankello93
Mä asun Punavuoressa:P
M27
Kadehdin neitsytmiestä. Ole onnellinen, kun olet oman onnesi seppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän miehen iästä. Jos on yli 30v neitsyt niin herättää kyllä kysymyksiä
Herättää millaisia kysymyksiä?
Että onko kilttis
Vierailija kirjoitti:
Laita vain viestiä M27!
No, laittoiko viestiä=D
Miten tällainen asia voisi oikeasti merkata mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sillä on väliä. Mies joka ei ole saanut naista on yhteiskunnan hylkiö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sillä on väliä. Mies joka ei ole saanut naista on yhteiskunnan hylkiö
Eikä ole. Yhteiskunnan hylkiö on mies joka neitsyytensä takia rypee itsesäälissä ja vihaa itseään, muita miehiä, naisia ja koko maailmaa.
Neitsyys sinänsä ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat hyvin erilaisia. Osalle ideaalikumppani, oma mieheni oli neitsyt kun tapasimme. Osalle ei niin kiinnostava. Mutta ei ole olemassa yhtenäistä joukkoa ’naiset’.
Höpöhöpö. Joka ainoa perusnätti nuori nainen ottaisi NHL-miljonäärin, jos saisi. Ei sellaista olekkaan, joka ei huolisi lihaksikasta, pitkää ja rikasta miestä.
Höpö höpö, rikkaan voisin ottaa mutten todellakaan jotain aivotonta lätkäjätkää.
Kyllä monille meistä kävisi hyvinkin. Esimerkiksi tautimielessä neitsytmies voisi olla minulle mieleisempi. Minulle voi kirjoittaa Suomi24 Treffit -palstalla (nimimerkki Varsankello93). :)
N27 (myös neitsyt)