Neitsytmies jolla on kaikki asiat muuten elämässä kunnossa
Mitä mieltä herättää naisissa? Potentiaalinen kumppani vai valtaisa turn-off?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies kirjoitti:
Omasta näkökulmasta miehen ihannetilanne: Löytää ihanan vaimon, joka on neitsyt, mutta rakkautta riittää. Kaikki sänkyjutut voi kyllä opiskella yhdessä ja mikä sen hauskempaa, kuin oman kullan kanssa olla lähekkäin ja opiskella. Etukäteiskokemuksesta ei ole hyötyä, päinvastoin.
Olin neitsyt (29 v.) kun tavattiin miehen kanssa. En ole kertonut hänelle sitä, että olin neitsyt koska mies ei ole. Ajattelin kertoa vasta sitten, jos päädymme naimisiin (mikä näyttää nyt aika todennäköiseltä).
Kyllä se tietää. On vain kohtelias kun ei lipsauttanut asiaa :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat hyvin erilaisia. Osalle ideaalikumppani, oma mieheni oli neitsyt kun tapasimme. Osalle ei niin kiinnostava. Mutta ei ole olemassa yhtenäistä joukkoa ’naiset’.
Höpöhöpö. Joka ainoa perusnätti nuori nainen ottaisi NHL-miljonäärin, jos saisi. Ei sellaista olekkaan, joka ei huolisi lihaksikasta, pitkää ja rikasta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat hyvin erilaisia. Osalle ideaalikumppani, oma mieheni oli neitsyt kun tapasimme. Osalle ei niin kiinnostava. Mutta ei ole olemassa yhtenäistä joukkoa ’naiset’.
Höpöhöpö. Joka ainoa perusnätti nuori nainen ottaisi NHL-miljonäärin, jos saisi. Ei sellaista olekkaan, joka ei huolisi lihaksikasta, pitkää ja rikasta miestä.
Aika moni ottaisi, prosenttilukua en osaa arvailla, mutta joillekin naisille on tärkeää esim. miehen uskonto tai koulutustaso. Tuskin heitäkään haittaa, jos mies on lihaksikas, pitkä ja rikas, mutta eivät ne pelkästään riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kokemattomuus itsessään mikään turn-off ole, mutta ne järkyttävät asenteet naisia kohtaan mitkä tuohon usein (ei aina) liittyvät ovat ehdoton ei kenelle tahansa naiselle.
Mitkä ihmeen asenteet? Pahimmat asenteet naisia kohtaan mitä tiedän ovat näillä pelimiehillä.
Jousimies ja kaikki ok. Mitä mieltä naiset❓
Mun mies oli neitsyt (27v) kun tavattiin eikä siinä kyllä ollut mitään vikaa! Oli vaan vähän ujo ja epävarma peniksestään:D
Vierailija kirjoitti:
Neitsytmiehen kannattaa etsiä kumppania muista pragmaattisista maamerkeistä. Tuliset merkit ei ainkaan sovi, kuten Oinas.
Esimerkiksi härkänainen voi sopia neitsytmiehelle oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jousimies ja kaikki ok. Mitä mieltä naiset❓
Millainen on jousimies? En ole ikinä varmaan kohdannut enkä deittaillut semmoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kokemattomuus itsessään mikään turn-off ole, mutta ne järkyttävät asenteet naisia kohtaan mitkä tuohon usein (ei aina) liittyvät ovat ehdoton ei kenelle tahansa naiselle.
Mitkä ihmeen asenteet? Pahimmat asenteet naisia kohtaan mitä tiedän ovat näillä pelimiehillä.
Ai että palstan "kilttiksillä" ei muka asenteita ole? Hah ja pah! Sekin on misogyniaa, että ollaan liikkeellä asenteella, että naiset on heille jotain velkaa ja kaikki mitä elämässä menee pieleen on naisten vika.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli neitsyt (27v) kun tavattiin eikä siinä kyllä ollut mitään vikaa! Oli vaan vähän ujo ja epävarma peniksestään:D
Miehille tuo penisasia on kyllä ihan uskomaton. En epäile jos oikeasti moni hyvä mies jättäytyy parisuhteiden, seksin yms. ulkopuolelle ihan vaan sen penikseen liittyvän epävarmuuden takia. Ja ehkä jopa syrjäytyy tästä syystä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh ne i*cel asenteet, etkö ole ikinä kuullut? (Näköjään tuokin täytyy sensuroida ettei miehille tule paha mieli..voi luoja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille tuo penisasia on kyllä ihan uskomaton. En epäile jos oikeasti moni hyvä mies jättäytyy parisuhteiden, seksin yms. ulkopuolelle ihan vaan sen penikseen liittyvän epävarmuuden takia. Ja ehkä jopa syrjäytyy tästä syystä...
No mä en syrjäytynyt onneksi, mutta esim. teininä joka kerta kun olisi ollut mahdollisuus harrastaa seksiä niin jätin väliin erilaisten tekosyiden takia, koska pelkäsin niin paljon näyttää penistäni naiselle. Vuosia monet luulivat, että olen homo vaikka oikeasti olin ainoastaan niin uskomattoman epävarma peniksestäni. Vasta 25-vuotiaana uskaltauduin ekan kerran kostean illan päätteeksi sänkyyn naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin juurikin tavata tuollaisen söpön ujon miehen :-)
Ujo N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies kirjoitti:
Omasta näkökulmasta miehen ihannetilanne: Löytää ihanan vaimon, joka on neitsyt, mutta rakkautta riittää. Kaikki sänkyjutut voi kyllä opiskella yhdessä ja mikä sen hauskempaa, kuin oman kullan kanssa olla lähekkäin ja opiskella. Etukäteiskokemuksesta ei ole hyötyä, päinvastoin.
Olin neitsyt (29 v.) kun tavattiin miehen kanssa. En ole kertonut hänelle sitä, että olin neitsyt koska mies ei ole. Ajattelin kertoa vasta sitten, jos päädymme naimisiin (mikä näyttää nyt aika todennäköiseltä).
On mies ainakin mustasukkainen kuvitelluista entisestä/entisistä kumppaneista. Hänelle ei jotenkaan ole tullut mieleenkään että voisin 29 vuotiaana olla neitsyt 😅 En lähde kehumaan ettäkö olisin ollut erityisen hyvä mutta miestä itseään jännitti enemmän kuin minua, joten ehkä se vaikutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies kirjoitti:
On mies ainakin mustasukkainen kuvitelluista entisestä/entisistä kumppaneista. Hänelle ei jotenkaan ole tullut mieleenkään että voisin 29 vuotiaana olla neitsyt 😅 En lähde kehumaan ettäkö olisin ollut erityisen hyvä mutta miestä itseään jännitti enemmän kuin minua, joten ehkä se vaikutti.
Naisen ei tarvitse olla mitenkään hyvä. Riittää, että makaa ja reikä on märkä. Mies hoitaa loput ja suorituksen onnistuminen riippuu lähes täysin miehestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampaatonta porukkaa joiden elämä ja jutut on 24/7 pelkkää urheilua. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojaa, pelimieshän yleensä rakastaa naisia niin valtavasti, että haluaa kokea siksi monia naisia. Koska rakastaa naisia.
Pelimiehet ovat yleensä suurimpia naisten arvostajia ja rakastajia. He haluaisivat rakastella vaikka jokaista maailman kaunista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin juurikin tavata tuollaisen söpön ujon miehen :-)
Ujo N26
Moi
T. M27
Peräkamarin pojan ja kaappihomppelin leiman saat hyvin äkkiä.