Suomalaisten naisten vikoja, jotka tekevät heistä epäkiinnostavia
Vaatimukset vs. omakuva:
- Miehen tulee olla miehekäs, huumorintajuinen, korkeasti koulutettu, hyväpalkkaisessa vakityössä, pitkä, tumma, komea ja (lisää tähän vielä 25 ominaisuutta)... Hänen tulee olla VAIN minusta kiinnostunut kuin taikaiskusta, mutta minä saan vähän vilkuilla muitakin, mitäs pahaa siinä muka on? Ai mitä erikoista minulla on tarjota hänelle? Minä olen SAALIS, baarissa lähestytään aina, joten siitä tiedän kelpaavani kelle tahansa. Vitsi, miksi nämä täydelliset miehet eivät tule kosimaan. Luulen sen johtuvan siitä, että olen liian vahva ja älykäs nainen; he pelkäävät jäävänsä alakynteen kanssani. Olen valitettavasti liian täydellinen, joten en löydä vertaistani mistään.
Rusinat pullasta tasa-arvo:
- Oi miten ihanaa tuntea tuolla ulkomailla olevansa nainen heittäytyssään hänestä huolehtivan miehen vahvoille käsivarsille. Ei tarvitse mennä edes töihin, koska siellä on miehen kunnia-asia elättää perhe yksin. Ihanaa! Aina tarjotaan treffeillä; oikein kielletään maksamasta, jos yritän. Ihanaa! Täällä Suomessa miehet laittavat pelkurimaisesti tasa-arvoon vedoten laskun puoliksi, miten epäromanttista! Niin, olen muuten feministi, tiesitkö sen olevan tasa-arvon synonyymi? Nyt tiedät. Ai miksi siinä ajetaan vain naisten asiaa? Koska miesten asemassa ei ole koskaan ollut mitään parannettavaa, eikä tule koskaan olemaankaan. Erosin lopulta siitä ulkomaisesta miehestä, koska hän oli sairaalloisen mustasukkainen eikä antanut poistua kotoa ulos sillä aikaa, kun oli töissä. Mutta oli niin ihania ne hyvät puolet! Kaikkien suomalaisten miesten tulisi olla sellaisia, mutta samalla naisten tasa-arvoa tiukasti kunnioittavia.
Kyky kääntää kaikki miehen syyksi:
- Unohdin keittolevyn päälle, syttyi tulipalo ja kotimme paloi maan tasalle. Mutta miksi naisten täytyy aina hoitaa keittiöhommat? Oikea Mies häätäisi naisensa sieltä pois, koska haluaa säästää hänen kauniita käsiään ja hemmotella kokkaamalla jotain hyvää. Kaverin tutun mies on sellainen, oih, miksi oma mieheni ei ole. Jos olisi ollut, en olisi siinä tapauksessa unohtanut keittolevyä päälle ja rakas kotini olisi säästynyt. Nyt sen vasta tajusin: mieheni on täysi paska ja aiheutti ihanan kotini palamisen! Jos kehtaa syyttää MINUA siitä en varmasti pysty pidättelemään raivoani! Saa kuulla kunniansa joka tapauksessa.
Tylsä