Ootteko tienneet että roskakuski tienaa saman kuin sairaanhoitaja!?
Toisesta ketjusta luettua. Uskomatonta! Tuoko nyt sitten on oikein?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei tarvitse hoitajia, mutta kaikki tarvitsee jätehuoltoa, muuten on jätteet pitkin poikin. Tai itseasiassa koko kuljetusalaa.
Pystyn tarvittaessa ostamaan vai sellaista, minkä pystyn kierrättämään itse. En siis välttämättä tarvitse jätehuoltoa.
Ehkä siis just sinun piha pysyy siistinä. Julkiset paikat ym ei.
Ei tarvitse enää ihmetellä hoitajapulaa. Onhan toi kieltämättä aika käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos arvostuksesta. T.sh
Sinun keskipalkkasi on suomalaisten mediaanipalkka.
Työsi on myös sellaista, jonka jokainen pystyisi tekemään. Onko sinusta roskakuskiksi?
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajat, nuo omasta mielestään ainoat tärkeää työtä tekevät ihmiset suomessa.
Näin on. Ranskassa meinaavat jättää palkatta rokottamattomat hoitajat. Suomessa voitaisiin pistää paremmaksi ja jättää maksamatta rokotetuillekkin. Oppivathan sitten olemaan marisematta. Kutsumusammatti, nääs.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis myös saman kuin normaali amk-insinööri.
Alanuolittajilla armotonta peppukipua.
Insinöörien normaali palkka on 3 keur tienoilla. Eli sama kuin SH. Ja ilmeisesti sitten myös roskakuski.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse enää ihmetellä hoitajapulaa. Onhan toi kieltämättä aika käsittämätöntä.
Mikä hoitajapula? Ja muutenkin voisit vähän perustella kommenttiasi.
Sairaanhoitajat eivät ole jumalia.
Eikö kannattaisi ennemmin tapella yhteistä vihollista vastaan? Suomesta löytyy riittävästi "kahvittelijoita" virastoissa, joille maksetaan todella hyvää palkkaa ei mistään.
Esim. Se yksi Yli-Viikarin alainen joka ei saanut tehdä töitä kahteen vuoteen ja kukaan ei huomannut mitään. Liekö kuinka monta tuollaista oikeasti siellä istumassa?
Mitä se roskakuski siis tienaa? Olen sh ja peruspalkkani on 2486,81 euroa.
Hoitsut vaihtaa paskavaippoja, roskakuskit kuljettaa haisevaa tavaraa.
Urapolku kirjoitti:
Jos se jonkun hoitsun mielestä on väärin, niin ei kun C-korttia hankkimaan ja työpaikkaa vaihtamaan.
Se ei varmaan tässä ole pääasiallinen ongelma. Vai kuka sairaat hoitaa jos kaikki kuskaavat roskia?
Entä sitten? Ei sairaanhoitaja ole lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei tarvitse hoitajia, mutta kaikki tarvitsee jätehuoltoa, muuten on jätteet pitkin poikin. Tai itseasiassa koko kuljetusalaa.
Pystyn tarvittaessa ostamaan vai sellaista, minkä pystyn kierrättämään itse. En siis välttämättä tarvitse jätehuoltoa.
Oletko miettinyt, kuinka paljon tulee jätettä niiden kierrätettävien tuotteiden valmistusprosesseissa?
Roskakuskit muuten tyhjentävät myös niitä kierrätysastioita.
Hoitajat luulee että vinkuen palkka korottui ja muita haukkuen ja vielä sama kuin ltoilla: kehutaan kuinka huonosti hommat hoidetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos arvostuksesta. T.sh
Sinun keskipalkkasi on suomalaisten mediaanipalkka.
Työsi on myös sellaista, jonka jokainen pystyisi tekemään. Onko sinusta roskakuskiksi?
Olen eri sairaanhoitaja (entinen, onneksi), mutta kerrotko tässä ja nyt mitä tein töikseni ja millä perusteella roskakuski pystyy samoihin hommiin?
Vierailija kirjoitti:
Ja Suomessako on kymmeniä tuhansia roskakuskeja veronmaksajien rahoilla palkattuna?
Voin myös väittää, että yksikään sairaanhoitaja ei vaihtaisi kansliassa kampaviinereiden syömistään roskakuskin hommiin.
Itse olen sairaanhoitaja ja omaan 9kk jäteautonkuljettajan työkokemusta. Sairaanhoitajakoulun kesätöinäkin ajelin jäteautoa koska siitä tienasi tonnin enemmän kuin mitä lähihoitajan sijaisena takapuoltenpesusta vanhuspuolella olisi tienannut. Lisenssit olisi toki vieläkin voimassa joten pitäskö lähteä takas sekajätteen keruuhun, olen monta kertaa miettinyt.
Molemmat ovat tärkeimpiä ammatteja, ehkä lääkärin ja julkisen liikenteen kuljettajien ja lvi-asentajien lisäksii niitä tärkeimpiä. Ymmärrätte sen viimeistään silloin kun sairastutte vakavasti tai asutte Sisiliassa ilman jätehuoltoa.
Sairaanhoitajat tienaavat 2400 e -4 000 /kk. Edellinen on niillä joilla päivätyö ja jälkimmäinen niillä jotka tekevät suuret tuntimäärät ylitöitä, yötöitä ja viikonloppuja. Suuri osa tienaa 2500-2800 e julkisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Ei sairaanhoitaja ole lääkäri.
Nyt vyöryy kyllä logiikan Tonava suorastaan yli.
Väitän, että jossain elämänvaiheessa jokainen tarvitsee hoitajaa.
Molemmat ammatit ovat yhtä tärkeitä.