Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko enemmän seksiä jos miehelläsi olisi ISO?

Vierailija
16.07.2014 |

Eli jos miehelläsi olisi mela joka VENYTTÄÄ sopukoitasi kunnolla, olisitko sapelissa kiinni useammin?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 16:58"]Itse pidän isosta munasta vaikka römpsäni on oikein pinkeä ja hyvin treenattu. Sille vain ei voi mitään, että sisältä tuleva venytys ja paine on nannaa. Ei se, kun itse puristelee katkarapua.

[/quote]

Niin, tässä nyt ei oo kysymys katkiksista (= 3cm pitkä). Se, että jos ei normikalu eli 13,5cm pitkä ja 4cm riitä niin rupee vaan miettimään kuin pinkeä se lörttö onkaan ;)

Vierailija
2/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa jos oikeasti vakituisena saisi. Omallani on nyt 16 cm ja ihan riittävästi sekin mulle orgasmeja tuo. Tosin uskon että enemmänkin ne orgasmit tuo se, että mieheni on ihana, kiihottava panija joka hyväilee ja koskettelee koko ajan, ei itse kulli.

Entisellä hoidolla oli tosin 20 cm ja valehtelisin jos sanoisin, etten välillä haaveile siitä miltä se kulli tuntui käsissä, millaista sitä oli imeä ja varsinkin ratsastaa itse päällä...  Siinä otti aina aikansa että sen sai hitaasti tuikattua sisään, mutta upealta tuntui kyllä. Pillukin puristi sitä aina niin suaatanasti kun pääsin huipulle ja molemmat aina huudettiinkin nautinnosta/kivusta kun mulla alkoi sykkimään siinä päällä ;D Mieskin tuli silloin samantein aina kun tuntui niin voimakkaasti.

Enemmän luulen silti että kyse on uutuudenviehätyksestä, jos aina saisi sitä parikytsenttistä niin tottuisi siihen tunteeseen liikaa. Oma mies kuitenkin panee paljon paremmin kuin tuo säätö, etten oikeasti ikinä vaihtaisi vaikka voisikin ^^ Plus tietty nykyistä rakastan, säätö oli vaan mulle panolelu ja minä sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:51"]Kyllä. Nykyisellä on niin pieni, ettei tunnu missään ja muuten todella huono sängyssä. Kadun, että moiseen lankesin.

[/quote]

Miksi sitten oot sen kans?

Vierailija
4/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus: Kyllä.

Vierailija
5/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. 

Vierailija
6/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä.

Vierailija
7/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, isompi olisi jo liian iso peppuun

Vierailija
8/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on tosi iso, mutta emme silti harrasta seksiä kovin usein. Joten: en. 

Vierailija
9/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua,en! Olen tyytyväinen normikokoiseen vaikka joskus menneitä ISOkaluisia muisteleekin,niin käytännössä tämä on parempi ja HYVÄ petipuuhissa, tosin pari juttua onnistuis jos olis oikeesti iso...

Vierailija
10/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en usko että koolla on tietyn rajan jälkeen enää mitään väliä. Superiso saattaisi myös saada paikat niin kipeiksi, ettei joka päivä tekisi mieli. Silloin myös pitäisi seksiin ryhtyä on itse on todella halukas. Puolikuivat paikat ja valtaisa vehje ei kuulosta kivalta.

Vierailija
11/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kyllä miehelläni on aivan tarpeeksi tyydyttävän kokoinen. Olen ollut parisuhteessa isomunaisen kanssa, eikä koolla ollut mitään merkitystä seksissä tai onnellisuudessa.

Vierailija
12/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä. ♥

Vierailija
13/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nykyisellä on niin pieni, ettei tunnu missään ja muuten todella huono sängyssä. Kadun, että moiseen lankesin.

Vierailija
14/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miehelläni on tarpeeksi iso, nytkin pitää lämmitellä kunnolla että mahtuu. Isommasta olisi vain haittaa.

Vierailija
15/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loogisesti voisi ajatella, että haluaisin harvemmin, koska paikat ei kestä normaalinkaan kanssa minta kertaa päivässä. Kunnon seksin jälkeen ihan turha mennä seuraavana päivänä sisään. Sitäpaitsi liian iso sattuu...kokemusta on kahdesta. Eikä kyse ollut mistään jättimunasta vaan ehkä jostain 20cm pitkästä.

Vierailija
16/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa lukea näitä kun miehellä on niin pieni, että onko edes keskisormeni pituinen ja paksuuskin kuin nakilla. Ei juuri seksi kiinnosta kun ei mitään edes sängyssä osaa. Täytyy hankkia varmaan rakastaja.

Vierailija
17/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että ei se pituus vaan se paksuus. Exällä oli pitkä, mutta ohut. Sattui joissain asennoissa tuon  pituuden takia. Nykyisellä on ehkä keskivertoa lyhyempi, mutta paksu. Käytännössä en huomaa muuta eroa, paitsi penis ei enää paina kohdunsuulle :D.

Vierailija
18/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Exällä oli iso, ja vaikkei muuten tunteita häntä kohtaan olekaan, ikävöin sitä isoa kullia. Lisäksi nautin pienestä kivustakin seksissä, joten ei haittaa, vaikka paikat olisivat hellinä. Voi miten olis ihanaa... *huoh*

Vierailija
19/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itseasiassa miehen sukupuolielimet ällöttää muutenkin

Vierailija
20/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenatkaa niitä venähtäneitä römpsiänne ni ei tarvi unelmoida hevoskulleista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi