Montako tuntia olet tänään ottanut aurinkoa?
Itse pötköttelin tunnin. Aivan ihanaa kun kerrankin suomen kesä kunnollinen!
Kommentit (22)
Vain täydellinen ääliö menee makoilemaan vaaralliseen uv-säteilyyn.
Kolmisen tuntia. Menen takaisin aurinkoon kunhan taas paistaa tähän.
Vierailija kirjoitti:
T. Läski kalkkilaivan kapteeni jota ei kukaan mies katso sillä silmällä
Noin 40 minsaa tuli oltua rannalla muksujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Läski kalkkilaivan kapteeni jota ei kukaan mies katso sillä silmällä
T. Biologisista tosiasioista täysin ulapalla oleva, ruskeanpunaiseksi käristynyt täti, joka luulee että kaikki miehet katsovat häntä sillä silmällä
En ota aurinkoa. Miksi vahingoittaisin ihoani tarkoituksella? Saan liikaakin aurinkoa kävellessäni ja käydessäni uimassa.
About 1,5 tuntia upealla terassilla, 2 olutta tuli tilattua ja juotua
Vierailija kirjoitti:
About 1,5 tuntia upealla terassilla, 2 olutta tuli tilattua ja juotua
Ihanaa!
0 tuntia. Kärsin sydänviasta joten ei huvita mennä ulos makoilemaan aurinkoon, tarpeeksi tukala olo muutenkin.
Aurinkoko haitallista? Paskapuhetta!
T: Birgitta
https://img.ilcdn.fi/Kt0m7JcsGuNHwis76ee3doXsCH8=/full-fit-in/612x0/img…
Oltiin pari tuntia ongella. Täälläpäin voi olla jopa järvellä joitain öttiäisiä , joten enpä juuri paljaana ole . Lierihattu on kova sana ja kasvoilla ohut hipaisu meikkivoidetta. Eipä ole ryppyjä , vaik olen yli 7-kymppinen.
En ota aurinkoa. Siksi olen hyvin säilynyt, olen rypyttömämpi kuin monet minua nuoremmat. Aurinko vanhentaa ja lisäksi ihosyöpävaara. Jos käyn lenkillä voimakkaan UV säteilyn aikaan, laitan 50 suojakerrointa.
Nainen50
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ennemmin kannattaa vetää kourakaupalla hyödytöntä D-vitamiinia purkista koko talvi… ei siellä tarvii itteänsä polttaa, mutta auringonvalosta on oikeasti ihan hyötyäkin.
Minä rakastan kesää, aurinkoa ja pientä päivitystä ihollani.
Ihme äärilaitaan on menty jos pelätään airingonsäteitä ja vähänkin jos on uhka saada aurinkoa iholle, niin 50 suojakerrointa pintaan.
Mieluummin minä olen vanhana vähän ryppyinen ja onnellinen, kuin rypytön ja kalpea ulkoilmaa pelkäävä vanha nainen.
+18 astetta ja kaatosade, ei paljon aurinkoa oteta.
Tein esseetä ulkona bikinit päällä noin 5 tuntia. Samalla tuli otettua aurinkoakin ( osa ajasta varjosta).
Vierailija kirjoitti:
Oltiin pari tuntia ongella. Täälläpäin voi olla jopa järvellä joitain öttiäisiä , joten enpä juuri paljaana ole . Lierihattu on kova sana ja kasvoilla ohut hipaisu meikkivoidetta. Eipä ole ryppyjä , vaik olen yli 7-kymppinen.
Mulla on. Rypyt kuuluu ikään ja on kauniita. Hassua, jos joku rypytön seitsemänkymppisenä. Silikoni?
0, mutta olen ollut ulkona auringossa enemmän tai vähemmän 8h. Nyt vielä rantasaunaan, uimaan ja porealtaaseen pariksi tunniksi
Eihän aurinkoa nyt kuitenkaan pelätä tarvitse. Kyllähän kesällä ulkona oleilemalla vähän tulee väriä. Aurinkosuojakertoimet aina. Ja ei suorassa paisteessa. Ja kesähattu. On menty äärimmäisyydestä toiseen. 70- luvulla paahdettiin auringossa, nykyään ei minuuttiakaan muka voi olla.
En ota aurinkoa. Ehkä tässä illalla kun lämpötila laskee kuorrutan itseni offilla ja lähden pihahommiin.