Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira autoilee puistoon - ei hyvää päivää!

Miksi akka autoilee?
13.07.2021 |

Siis Keskuspuistossa nauttimassa ihanasta luonnosta niin sinne saapuu akka autolla ja autosta hyppää KOIRA! Siitä sitten lähtivät puistoon marssimaan! Mikä järki on ensin ajaa autolla koira ulkoilemaan? Miksei akka vain kävellyt kotoaan puistoon niin olisi koirakin saanut hyötyliikuntaa? Siinä myös ilmastonmuutos jäi huomiotta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ajetaan autolla koirapuistoon, ovat siellä joku 20 min ja autolla takaisin kotiin 🙄

Vierailija
2/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele katkero paljain jaloin asvaltilla kilometri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira ajelee kaupungin ulkopuolelle metsiin ulkoilemaan tai luontopoluille, kun menemme patikoimaan. Kyllä koirakin tykkää vaihtelusta ja isäntäväki myös. Joskus on mukava lähteä kauemmas muita maisemia nuuskimaan. 

Vierailija
4/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me teemme usein noin. Syitä:

- näillä helteillä koira ei jaksa pitkiä matkoja kävellä, joten täytyy vaan ajaa ilmastoidulla autolla puistoon, olla siellä hetki ja takaisin

- meiltä lähimpään koirapuistoon on 4,5 km eikä se ole edes kovin kiva, usein käydään niissä kivammissa kuten Rajasaaressa vaikka se onkin toisella puolella kaupunkia

- koira kyllästyy jos aina tarvotaan samoja reittejä kodin lähellä, samat tuttujen koirien hajut, ja alkaa tulla haluttomaksi kävellä, vaihtelu on kivaa

Ilmastonmuutoksesta en jaksa välittää paskaakaan. Uskon siihen, mutta antaa mennä vaan.

Vierailija
5/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien tassut ei välttämättä kestä tulikuumaa asfalttia. Se on suurin syy.

Vierailija
6/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän syy ole näissä helteissä.

Vierailija
7/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralla on sydänvaivojen eikä se jaksa kävellä kolmea kilometriä Keskuspuistoon. Siellä taas on miellyttävät koirapuisto metsän keskellä jossa on vaihtelevaa maastoa. Laittaisitko lapsetkin kävelemään Linnanmäelle?

Vierailija
8/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ap autisti siellä puistossa tekee?

Vierailija
9/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tiedät, etteivät he vaikka ole toiselta paikkakunnalta?

Vierailija
10/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira ajelee skootterilla koirapuistoon bailaamaan joka perjantai. On aikamoinen näky muuten, mutta raskas työ vaatii raskaat huvit.

Vierailija
11/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin ajetaan autolla koirapuistoon, ovat siellä joku 20 min ja autolla takaisin kotiin 🙄

Minäkin ajan autolla koirapuistoon. Sinne on 12 kilometriä. Kävellekkö pitäisi?

Vierailija
12/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ap autisti siellä puistossa tekee?

Ihan omin jaloin kävelin puistoon.

ap

Vierailija
13/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palovammat tulee tassuihin, jos kävelyttää kuumalla asfaltilla. Lisäksi , kaupungissa todella kuuma muutenkin: ei aurinkosuojaa esim puilla ei tuulta, lämpö hohkaa asfaltista. AP koettaa itse heittää lenkin paljain jaloin kuumalla asfaltilla, turkki päällä kaupungissa...

Vierailija
14/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Saksaasa reissussa muutama vuosi sitten. Oltiin joen penkalla, nurmialueella syömässä lounasta. Paikalle ajoi mies avo- Porchella, ja vieressä istui Rottweiler, jota mies ulkoilutti siellä. Oli makeeta. Itsekin ostaisin avo- Porsche, jolla veisin koiran koirapuistoon😍

Vierailija
15/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koirani alkaa olla jo sen verran vanha, että mielestäni pitäisi jo kortti ottaa pois. Ei hän näe eikä kuule enää kunnolla, mutta yhä itsepintaisesti autoilee koirapuistoon ja koirien uimarannalle. Kuulemma pitää vanhallekin rouvalle olla silmänruokaa ja siellä on nyt joku nuori pystykorva, johon on silmänsä iskenyt.

Vierailija
16/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palovammat tulee tassuihin, jos kävelyttää kuumalla asfaltilla. Lisäksi , kaupungissa todella kuuma muutenkin: ei aurinkosuojaa esim puilla ei tuulta, lämpö hohkaa asfaltista. AP koettaa itse heittää lenkin paljain jaloin kuumalla asfaltilla, turkki päällä kaupungissa...

Kannattaa itse vaikka paljaalla jalalla kokeilla kuinka kuuma se asfaltti tällaisilla keleillä on.

Vierailija
17/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa itse vaikka paljaalla jalalla kokeilla kuinka kuuma se asfaltti tällaisilla keleillä on.

Ap:lle siis. Muuten ei moni ihminen tajua edes.

Vierailija
18/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ajellutetaan paljonkin koiraamme, jotta se pääsee uusiin paikkoihin nuuskimaan ja itsekin päästään tutustumaan erilaisiin paikkoihin ja saadaan kaikki vaihtelua tutuille lenkkireiteille.

Vierailija
19/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nivelrikko polvissa. En voi kävellä kovalla alustalla. Keinonivelet vasta jonotuksessa joten joudut tuskailemaan meitä vielä tovin. Älä tule juttelemaan, en pidä typeristä ihmisistä.

Vierailija
20/25 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekki meen aina autolla kävelylle keskuspuistoon. En viitti kävellä 5,5 km suuntaansa, kun haluan sinne metsän siimekseen kävelylle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä