Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulla lohkeis nyt hammas,

Vierailija
13.07.2021 |

kuinka kauan arviolta menisi, että se olisi paikattu kunnallisessa? Ja kuinka kauan, että yksityisellä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnallisella jaetaan kaikille vain päivystysaikoja, ei oo mitään muuta tarjolla. Ihan sama onko päivystysasia vai ei, niin päivystykseen menee. Eli pääset samana päivänä, kun soitat.

Vierailija
2/12 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarkastusaika kunnalliseen ja viikkoa ennen sitä lähti paikka irti.

Sopiva ajoitus niin paikattiinkin se tarkastuksen sijaan.

Kai sen ois yksityiseltä nopeammin saanut jos olis halunnu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä olen tuossa tilanteessa päässyt särkypäivystyksenä samana päivänä kunnalliselle. Yksityisellä varmaan 1-2 päivää.

Turku

Vierailija
4/12 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yhtä aikaa. 2 hammasta on lohjennut. Olen poistanut loput noista. Toinen taisi olla kipeä, joten menin akuuttiin.

Vierailija
5/12 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, soittaisin tietty särkypäivystykseen.

Mutta eipä tuo Haartmanin sairaalan ilta/yö/vkonloppupäivystyskään (Hgissä) autuutta aina tuo, se oli yksi la-aamu kun soitin sinne yön valvottuani ja särkylääkkeitä napsittuani ja sain vain lämmintä kättä ohjeena ottaa sitten arkena eli ma-aamuna omaan kunnalliseen päivystykseen yhteyttä.

Voin sanoa, että oli perin vittumainen ja pitkä vkonloppu.

Vierailija
6/12 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut tulla sekoomusboltsille sopivaa vastausta?

Vierailija
7/12 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes yritä päästä kunnalliseen. Eivät vastaa puhelimeen ikinä, netissä saa varata vain alaikäisille. Yksityiselle pääsee seuraavana päivänä. Tai ehkä pääsisi samana, mutta kun olen iltavuorolainen, niin en viitsisi sen takia menettää työaikaa.

Vierailija
8/12 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pääsee päivystykseen, jos hammas on kipeä. Siellä saa väliaikaisen paikan ja uuden ajan jonnekin kuukausien päähän. Yksityiselle pääsee, mutta ovat auki vain ma-pe.

Vierailija
9/12 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Oon käynyt julkisella hammashoidossa viimeksi joskus 25 vuotta sitten, sen jälkeen kerran Hyksissä operoimassa purukalustoa takaisin paikoilleen. Ei mitään hajua, kauanko nykyisessä asuinkunnassa joutuisi odottamaan "kiireaikaa".

Yksityiselle pääsisin todennäköisesti saman tien (sopivaa apua löytyy perhepiiristä..)

Vierailija
10/12 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Multa lohkes illalla hammas ja seuraavana päivänä oli aika kunnalliseen. (Jkl) En tiedä kuinka kauan oisi mennyt yksityisellä. Aina ei ole näin nopeeta mutta nyt kävi tuuri.

Ei ole mulle puoluekantakysymys, kiinnosti vaan, että millaisia vastauksia saadaan eri paikkakunnilta.

ap-

Vierailija
11/12 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna iltapäivään mennessä olisi hoidettu. Yksityiselle en menisi.

Vierailija
12/12 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Multa lohkes illalla hammas ja seuraavana päivänä oli aika kunnalliseen. (Jkl) En tiedä kuinka kauan oisi mennyt yksityisellä. Aina ei ole näin nopeeta mutta nyt kävi tuuri.

Ei ole mulle puoluekantakysymys, kiinnosti vaan, että millaisia vastauksia saadaan eri paikkakunnilta.

ap-

Aha! Piti sitten tekasta tekosyykin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi