JEE! Vaaka näytti äsken 65,4kg!!!
JES JES JES! 5kg ja ollaan ensimmäisessä tavoitepainossa.
Lähtötilanne 168cm/85kg
Kommentit (16)
Hieno saavutus. Itse olisin tuosta lukemasta järkyttynyt.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 08:14"]
Itse olisin tuosta lukemasta järkyttynyt.
[/quote]
Oletko alle 162 cm? Ellet, tuo lukema on terveen painon rajoissa.
Siinä ois se oma tavoite. Pituutta 176cm.. 5kg vielä matkaa.. :D
Sama tavoite mullakin, pituutta 172cm ja painoa nyt 75kg. Paljon onnea!
Hieno suoritus ja tsemppiä jatkoon!
!68 ja vaaka näytti 64,5 huolestuin aivan kamalasti koska elopaino ollut vuosia n 75-78. Vaaka reistaili ja nyt näyttää normaalit lukemat. Ok paino.
Jee, vaaka näytti äsken 57,5kg! Vielä 3 kg niin on raskauskilot vex!
Mä taas masistelen kun vaaka näytti 58,5. Olisin toivonut sen näyttävän jotain 56 (kävin vaa'alla siis ensimmäistä kertaa pariin kuukauteen). Pituutta mulla 170
Onnea! Kyllä motivoi pudottamaan painoa, kun vaaka kannustaa. Minulla myös vanhimman tyttäreni sanat "äiti sä oot laihtunu" on ollut hunajaa korville. Pari kiloa enää ja olen tavoitepainossani.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:11"]Jee, vaaka näytti äsken 57,5kg! Vielä 3 kg niin on raskauskilot vex!
[/quote]
Miksi tällä on 8 alapeukkua :o
Mietin muutenkin, miksi laihtumisia on alapeukutettu?? Alapeukuttajat selityksiä, kiitos!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:11"]Jee, vaaka näytti äsken 57,5kg! Vielä 3 kg niin on raskauskilot vex!
[/quote]
Miksi tällä on 8 alapeukkua :o
[/quote] läskit tursaat kadehtivat
Hienoa, onnea! Itse olen pudottanut 72 kilosta 64 kiloon (167 cm). Vielä yritän rutistaa kiloja pois mutta kyllä on tiukassa.
Hienoa! Itsekin laihtunut 71 -> 63 (pituus 167 cm) ja ei haittaisi, vaikka muutama kilo vielä lähtisi. Tiukassa vaan ovat, eli pitäiskö vaan tyytyä tähän painoon - ainakin tällä hetkellä :)
Kiitos kaikille tsempeistä :) Muillekin ihan hirveesti onnea jo pudotetuista kiloista!
Ap
Todella paljon onnea ja tsemppiä <3