Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni edelleen lihavaksi:(

Vierailija
15.07.2014 |

Olen viimeisen puolentoista vuoden aikana laihduttanut 35 kiloa, kovasti olen töitä tehnyt ja vaaka näyttää 78 kiloa, olen siis 172 pitkä. Tänään lähdin sitten ostamaan uusia rintaliivejä ja jotain kivaa paitaa tai housuja ni mitä hemmettiä mitään en ostanut kun kaikki kinnas ja näytti makkaralta mun päällä:( kävin kuitenkin ihan Seppälässä ja kappiksessa jossa pitäs olla normikoon vaatteita mut ei... 

Mistä te muut saman kokoiset ostatte vaatteita? Pakko vielä nipistää kiloja veke...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 15-20kg pois niin näyttää nätimmältä.

Vierailija
2/5 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samoissa mitoissa ja housuista menee 38 ja paidoissa M. Löytyy ihan vero modasta seppälään vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä sama että tunnen vieläkin olevani superlihava. Painoin 75 ja laihtunut nyt 5 kiloa (pituus 168,5cm).. ostan vaatteita harvoin ku hävettää ku aina kaikki vaatteet näyttää jostakin kohtaa huonolta. Käytän yleensä farkkuleggareita ja jotain isoa neuletta. Näin kesällä pysyttelen sisätiloissa kun en kehtaa pitää shortseja.

Vierailija
4/5 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kohtalontoveri...olen kanssa laihduttanut viime syksystä -35kg...pituus 169 ja paino 71. jotenkin ahdistaa että olen vieläkin se läski tän urakan jälkeen ja että vielä pitäisi saada -10kg pois. vaatteita ei löydy jos löytyy liian isoja tai pieniä.onneksi tilaan vaatteeni netistä.kaupan sovituskopit näyttää että vielä se sama läski sovittamassa liian pieniä vaatteita :(

Vierailija
5/5 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu ruumiinrakenteista kenelle istuu mikäkin koko.