Paljonko te 150-160cm naiset painatte?
Entä oletko tyytyväinen nykyiseen painoosi ja paljonko haluaisit painaa?
Kommentit (153)
160 ja 50
haluan pari kiloa pois, olen aina ollut lähemmäs 46kg niin nämä kesäläskit tuntuu epämieluisilta...
152cm ja 45kg. Ihan tyytyväinen, vaikka muutama lisäkilo lihasta ei haittaisi. Siis vaikka painoa ei ole kauheasti, niin olen enemmän ns laihaläski.
157/53.5kg enkä olisi pahoillani 3-5kg tiputuksesta
152cm ja 57kg.. Ihanne ois varmaan 50kg. En kyllä kuulemma näytä mitenkään lihavalta, vaikka painoa on melko reilusti. Itseä vaan harmittaa ja tuntuu niin paljolta tän mittaselle.
158 cm ja 70 kg
En mitenkään pidä itseäni erityisen läskinä, vaikka numerot kyllä totuuden kertovatkin.
159.5cm ja 50kg. Kait tää on ihan hyvä kroppa niillä lihaksilla, mitkä oon saanu tässä kahden vuoden viikottaisen treenaamisen aikana näkyviin. Rasvaa ei siis pahemmin löydy.
160 / 51kg. Olen tyytyväinen painoon, mutta vatsan seudun löysää kudosta voisin muuntaa lihaksiksi, pienehkö pullataikina siellä on.
157 cm, 62 kg. Haluaisin 10 kg pois.
155cm ja 55 kiloa, ei tarvetta tiputtaa painoa : )
151/55 painoa voisi olla pari kg vähemmän, mutta ihan ok näin. On vähän tissejä ja pyllyä. Riippuen miten kenelläkin rasva jakautunut
156 / 50-51 ja viimesen puolen vuoden aikana oon keränny 2-3 kg elopainoa lisää. sen haluan pois. koko aikuisikäni oon painanu alle 50, oon 38 v.
Ja taas kun näitä kysellään, kaikki on normaalipainoisia/hoikkia. Eikö muut vastaa näihin vai kaunisteleeko kaikki noita lukuja? Vai onko niin, että vaikka niin moni on nykyään ylipainoinen, ei yksikään avmamma sitä ole.
160 cm/50 kg ja olen tyytyväinen. Aiemmin painoin 48 kg, mutta kun rupesin käymään salilla paino nousi 2 kg ja näytän hoikemmalta nyt kuin 48 kilosena. ;) :)
158cm, 57kg. En ole tyytyväinen, haluaisin painaa 50kg :)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:35"]
152cm ja 57kg.. Ihanne ois varmaan 50kg. En kyllä kuulemma näytä mitenkään lihavalta, vaikka painoa on melko reilusti. Itseä vaan harmittaa ja tuntuu niin paljolta tän mittaselle.
[/quote]
Tuli vähän paha mieli, kun oli alapeukutettu. En tiedä miksi, tarkoittaako tää nyt, että niiden mielestä mulla on liikaa painoa?
160 cm, 50 kg. Olen tyytyväinen.