En kai mä oikeasti voi olla raskaana?
Syön qlaira-merkkisiä e-pillereitä, olen syönyt jo vuosia ja ihan säännöllissesti yhtään unohtamatta. Juuri viime kierrossa kuitenkin siirsin kuukautisia sen 2 viikkoa, minkä näillä voi siirtää (lääkärin neuvoma tapa, pitäisi toimis). Oon syönyt ne laatan 2 viimeistä eli ne lumepillerit eilen ja toissapäivänä, yhjennysvuodon pitäisi alkaa tänään, mutta mitään ei näy. Kipuja kyllä on juuri niinkuin kuukautisten alla yleeensä on.
Enhän mä voi olla raskaana, enhän? Oon ihan yli-ikäinen, 42. Seksiäkään mulla ei oikeastaan ole ollut kuin muutaman kerran tämän kierron aikana. Sen sijaan oon ollut lomalla ja käyttänyt alkoa ja flunssassa ja käyttänyt lääkettä.
Kommentit (4)
Toki voit jos seksiä olet harrastanut
Jos pippeli käy vauvareiässä voi olla raskaana.
Jos nyt kuitenkin odottaisit päivän tai pari, jos olet raskaana niin se näkyy testissä vielä ylihuomennakin. Älä panikoi, se ei muuta mitään.
Eikä se vuoto alkanut vieläkään ja nyt jo seuraava laatta on aloitettu. Oon vaan niin korvessa, että en saa raskaustestiä mistään.
Apua, en todellakaan halua olla raskaana. J s haluaisin, en ois löytänyt pillereitä!