Olen tehnyt tutkimusta. Näin etenee tyypillinen AV-ketju
Aloitus: Minkä värinen on banaani
Vastaukset:
-Googleta
-Etkö tiiä. WT!
-Sitruuna on keltainen
-Idiootti, ei AP kysynyt minkä värinen SITRUUNA on vaan BANAANI
-Miksi te olette niin ilkeitä??
-PORVOOSTA PÄIVÄÄ?!
-Provo
-Tätä se yks bloggarikin kyseli
-Kuka ylipäätään syö enää banaaneja?
-Hyi helvetti joku banaani
-Banaanit on niin WT
-Älkää kiusatko AP:ta!
-Naisilla vaan banaanit mielessä M39
-UP!!!
-Eikö kukaan tiedä? -AP
-Keltainen.
-Eipäkäs kun vaaleankeltainen.
-Pastelli!
-PROVO!
jne...
Kommentit (315)
Naapurimme on parvekebananoija. Ärsyttää, en voi tuulettaa ollenkaan kun sisälle tulee kamala banaanin haju!
älkää nyt sekoittako banaaneja ja kirkkoa yhteen!!!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 22:37"]
Miksi vasemmistoliitto ei vastaa, miksi vanha, tummunut banaani on saanut tehdä pikkubanaaneja raan banaanin kanssa
[/quote]
Tää oli paras :D:D
Olenkohan banaani? En uskalla tehdä testiä.. Oireita: iho kellastunut, kärpäset pörräävät ympärille, hiki haisee makealta. Seksiä ei tee mieli ollenkaan, mutta mies haluaa koko ajan nuolla ja näykkiä kun maistun kuulemma hyvältä, makeammalta kuin ennen.
En haluu banaanii tänä yönääää...
Miksei läskit banaanit vaan... laihduta?
Mä käytän vain banaania. Se on ekologinen, monikäyttöinen, huomaamaton ja miellyttävä. Näppärästi vain pyöräyttää paikoilleen ja yhtä helppo poistaa, kun vaan kannasta nykäisee. Menoksi vaikka uimahalliin! Väillä se vain huuhtaistaan lavuaarissa ja pannaan takaisin. Toki keitän sen puhtaaksi joka kuukausi. Eri koot on sitten synnyttämättömille ja synnyttäneille.
Tein pienen testin ja selvisi, ettei mulla ole yhtään oikeaa banaania :( Mikä mussa on vikana?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:10"]
Tein pienen testin ja selvisi, ettei mulla ole yhtään oikeaa banaania :( Mikä mussa on vikana?
[/quote]
Kaikilla ei ole banaania. Joillekin riittää sitruuna, kani, Tallinnan-matka tai räsymatto. Kukin taaplaa tyylillään nääs.
Ja taas tulee banaania, vaikken oo tehny mitään!
No ottete banaaniaivoja. Ei näitä jaksa ees lukee ku kaikilla sama banaani
Nii mäki. Kohta lähden banaanilaivalla pois
Mihin mun provot sijoittuu tämmöisessä ketjun etenemisessä? Kertokaa nyt miten ne voivat haihtua kuin tuhka tuuleen?
Mitä keltainen banaani sanoi mustalle? Rasisti
Peukutusketju - kuinka moni on nähnyt Banaanin Kalliossa?
Kuinka moni noudattaa GoBanaaniGota? Montako banaania on lähtenyt tähän mennessä?
Heti tulee bannia, kun puhuu banaanista! Se on julkinen hedelmä, kyllä siitä saa puhua!
Tää ketju ansaitsee noston. Ja banaanin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:55"]
Ilmoitin asiattoman banaanin.
[/quote]
Älä nyt liioittele! On se nyt kumma, ellei vapaassa Suomessa sa keskustella vapaasti banaaneista. Monista muistakin hedelmistä on käyty samanlaista keskustelua ja ihan nimillä. Miksi banaani olisi poikkeus?