Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko mieheltä lahjaksi mieheltäsi lahjakortin alusvaateliikkeeseen vai miehen valitseman alusasusetin?

Vierailija
15.07.2014 |

Mä ottaisin mielummin lahjakortin.

Mun miehen maku on hieman erilainen kuin mun. ;-)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ostan vaimolleni jatkossa lahjakortin. Vaikka Funky Ladyssä on ollut hänen aiempien ostosten mukaan koot tallessa, ei eri merkkiä olevat alusvaatteet osu kuitenkaan kohdalleen.

Vierailija
2/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin, jotta koko osuu oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin, ihan jo koonkin puolesta. Mutta mielellään mies mukaan makutuomariksi!

Vierailija
4/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin. En edes itse kokeilematta tiedä sopiiko jotkut rintsikat mulle, koko voi olla hyvä mutta malli ei.

Vierailija
5/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun hänen valitseman alusasusetin, voisin pitää sitä välillä sängyssä hänen mielikseen ja ainakin tietäisin että hän siitä tykkää :) mulla on jo tosi paljon mun ostamia seksikkäitä alusasuja

Vierailija
6/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin koska miestä ei kiinnosta alusvaatteet yhtään niin tulisi sitten ainakin valittua mukavia. Seksireleet on sitten ihan erikseen ja niitä ei alusvaateliikkeistä saa.

Vierailija
7/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setin.

Vierailija
8/8 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin. Viimeksi kun kävin liiviliikkeessä, valikoimasta löytyi yhdet itselleni sopivat liivit koko kaupasta. Aivan toivotonta jonkun toisen löytää sopivia. Pöksyjä voi kyllä ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan