Parikymppinen nainen on 10-20 vuotta vanhemmalle miehelle pelkkä panopuu.
Aikuinen voi tietenkin saada hölmön nuoren uskomaan, että on rakastunut.
Kommentit (12)
Kyllä äijä saattaa hyvinkin onnellisena kuvitella että pimatsu tosissaan palvoo häntä. Ja äijä voi luulla olevansa tosi mahtisonni kun on saanut iskettyä niin nuoren naisen.
Totuus on että miehen käytös kertoo kehittymättömyydestä.
Jaa, vai että semmosta. Jotenkin on tuota vaikea kuvitella tässä kun katselee miehen ja lapsen touhuja mökin pihassa itse viimesillään raskaana tuolle ihanalle, itse 23 vuotta vanhemmalle miehelle :D
Tosin, seksi on kyllä mielettömän hyvää että mikäs tässä "panopuuna" ollessa :P
Tiedän pari henkilöä jotka ovat vaihtaneet itseään selkeästi nuorempaan. Toinen vaihtaja on nainen ja toinen on mies. Huvittuneena olen pistänyt merkille että molemmat ovat uusissa puolisoissaan korostaneet erityisesti seksikkyyttä ja muistaneet mainita sänkyelämään tullutta uutta puhtia. En tiedä onko meidän tuttavapiiriimme vain sattunut kaksi idioottia, mutta totisesti toivon että muissa suuren ikäeron pariskunnissa (ylipäätään kaikissa) tärkeintä on luonteiden yhteensopivuus eikä suinkaan se kuinka ihanan seksikäs mies on leveillä hartioillaan tai nainen pikku pikku hamosessaan. Tunnen suorastaan myötähäpeää jos joudun tuttavieni kanssa olemaan hetken samassa huoneessa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:40"]
[/quote]
Aikuinen mies on alfa kuin vittu.
Tiedän. Ja koska me tiedämme sen molemmat, ei asia liene ongelma.
Ketuttaako?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:40"]
[/quote] parikymppinen taas saa hölmön miehen uskomaan että rakastaa , todella rakastaa mutta vaan rahaa.
Miehillä ei ole seksielämää.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:56"]Miehillä ei ole seksielämää.
-Mies 29v-
[/quote]
Naisetko sitten vain keskenään nussii? :D Miten sinut on tehty? Miten lestadiolaisperheet tekevät lapsensa?
Tuota noin. Tää on varmasti näiden 10-20 vuotta vanhempien naisten kannalta ikävää kuultavaa, mutta ne pikkutytöt pärjää kyllä siinä muussakin ihan hyvin. Suosittelisin APlle vaan esim kissan hommaamista.