Mukava päivä kuin potku palleaan!
Ensin töissä uusin kollegani 10v minua nuorempi nainen kirjaimellisesti vei mun työt. Pomo muistuttaa joka kuukausi, että tämä nuori nainen tekee tilastollisesti liikaa töitä, mutta minkäs teet kun kaikki asiantuntijat on miehiä ja ne asioi tätä nykyä vain tuon nuoren naisen kanssa - me muut tehdään sitten mitä jää. Ahkera tyttö, tekee tosin virheitäkin ahkeroidessaan rnemmän kuin me muut mutta ei saa samaa huutia kuin mitä me muut saamme.
Kaupassa mun lapsi huusi selkä kaarella kauppareissun ajan. En tiedä milloin alkaa tottua kaupassa käyntiin, nyt ikää 3v. Huusi kun ei halunnut ruokaa, halusi ruokaa, halusi karkkia ja olisi halunnut syödä sen siellä kaupassa. En ostanut karkkia vaan ruokaa.
Mieheni kuolasi muita naisia koko kauppareissun ajan. Katsoo perään ja oikein pää kääntyy - se on alkanut tuntua pahalta. Kommentoi naisia että onpa ihana. Näyttää netistäkin kuvia, miten ihana tämäkin on. Tiedän, mä olen ihan räjähtänyt av-mamma, joka yrittää selvitä töistä ja kirkuvista lapsista ja kodinhoidosta enkä tosiaan hiihdä minimekossa kotona. Ei pitäisi valittaa, mutta tarttis jotain muuta kuin muiden naisten kuolaamista mieheltä just nyt.
Valivali. Onko sullakin ollut yhtä kiva päivä kuin potku palleaan? Kerro murheesi!
Heitäpä miehes kuullen jostain komistuksesta kommenttia, että aika pantava tms. Ja lisää heti perään, että kuulostiko kivalta? Että ite puhut noin jatkuvasti. Jospa mies ymmärtäisi miettiä käytöstään. Muutoin luulen, että tarvitset lomaa, omaa aikaa. En tarkoita että viikoksi Jamaicalle tarvitsisi mennä, vaan lähe vaikka kunnon hiki lenkille joka toinen päivä, niin kyllä saat purettua agressiot pois. Ite ainakin joskus juoksen pahaa oloa pois...onhan se näky, kun veet tulee silmistä ja juoksen menemään.