Meillä on miehen kanssa alkanut mennä paremmin ja nyt epäilyttää..
Riitelimme ennen tosi paljon ja nyt kuukauden aikana se on vähentynyt huomattavasti. Olemme molemmat olleet rauhallisempia ja mies on ottanut minua enemmän huomioon. Nyt epäilyttää että mitä tämän takana on. Pettääköhän mies?
Kommentit (23)
Kauden kotimainen kärkitulos kielteisessä ajattelussa tuli sinulle että heilahti.
Huh. En voi mitään, meni tosiaankin aina niim huonosti ja nyt tuntuu että mies on yhtäkkiä kypsynyt ja ajatella enemmän minuakin. Voi varmaan tosin johtua siitäkin että en ole ollut tiukkapipo.
Ap
Tuntuu nyt niin onnelliselta, että pakko tässä olla jotain vikana. :D
Ap
Ap
Ap
Mä olen kans sit kamala, koska miettisin ihan samaa. Jotain flirttiä muiden kanssa miehellä ja siks se ei enää "jaksa" välittää tapella?
juu-u. jos ette tappele kerran niin sillä on pakko olla joku pano jossain.
jätät sen sian!
Olen itse ollut paremmalla tuulella enkä ole jaksanut riidelllä. Ihmetyttää kun mieskin niin hyväntuulinen. Lähtee jopa ostoksille ilman valitusta ja käyttää yllätys illallisilla ja tulee suukkoja ja haleja "ilman" syytä
Ap
Itse olen vähän kuin sinun miehesi, ap. Eli siis olen tavallaan muuttunut ja "kilahtelen" paljon vähemmän kuin ennen. En petä miestäni, mutta sanotaanko niin, että jos mieheni tietäisi, mistä tämä muutos johtuu, ei hän kovin iloinenkaan olisi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:37"]
Itse olen vähän kuin sinun miehesi, ap. Eli siis olen tavallaan muuttunut ja "kilahtelen" paljon vähemmän kuin ennen. En petä miestäni, mutta sanotaanko niin, että jos mieheni tietäisi, mistä tämä muutos johtuu, ei hän kovin iloinenkaan olisi.
[/quote]
No kerro ihmeessä mistä moinen???
Mun mies oli tollanen, mm sanoi että meillä menee paremmin kuin koskaan. Teki kovasti kotitöitä, huomioi mua enemmäb ku aiemmin ja oli hyväntuulinen. Epäilykset osuivat oikeaan, toinen nainenhan sillä oli.
sori.
Tuollaine ajatus minullakin on. Olen halunnut uskoa että johtuisi siitä että olen ollut leppoisampi.
Ap
Niin ja meidän tapauksessa minä se joka kilahteli ja olin vihainen kaikesta oikeastaan
Ap
Meillä meni jokunen aika huonommin ja sitten mä tajusin mistä se johtui ja kerroin sen miehelle. Mä kiukuttelin jatkuvasti kuin pikkukakara, kun olin yksinkertaisesti miehen huomiota vailla. Sitten hän alkoi huomioimaan mua ja niin se tämäkin kissa alkoi kehräämään taas ja elämä on ollut kivaa ja onnellista taas.
Nyt mä olen sitten alkanut miettimään, että onkohan sillä joku toinen. Mitään merkkejä ei ole ilmassa, mutta eihän mulla selkeesti koskaan voi olla asiat hyvin. Ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:56"]Meillä meni jokunen aika huonommin ja sitten mä tajusin mistä se johtui ja kerroin sen miehelle. Mä kiukuttelin jatkuvasti kuin pikkukakara, kun olin yksinkertaisesti miehen huomiota vailla. Sitten hän alkoi huomioimaan mua ja niin se tämäkin kissa alkoi kehräämään taas ja elämä on ollut kivaa ja onnellista taas.
Nyt mä olen sitten alkanut miettimään, että onkohan sillä joku toinen. Mitään merkkejä ei ole ilmassa, mutta eihän mulla selkeesti koskaan voi olla asiat hyvin. Ärsyttää.
[/quote]
Tämä juuri. Asiat ei oo hyvin ja sittenkun on niin epäilyttää. Eikä sillonkaan oo hyvin.
Eikö teille ämmille mikään kelpaa??? :o
Kelpaa. Mutta joka puolelta on saanut lukea ja kuulla että jos hyvin menee niin mies pettää
Ap
Kannattaa aloittaa vähintäänkin 3. maailmansota aiheesta.