En kestä tuota teinin kesäloma menoa!
Päivät nukutaan. Sitten kun päästään ylös roikutaan hetki netissä, syödään jotain (Siinä koneen äärellä tietysti), sitten lähdetäänkin kiireen vilkkaa kavereiden kanssa ulos. Takaisin kotiin palataan yömyöhään, sen jälkeen roikutaan netissä ja syödään jotain (Jälleen siinä koneen äärellä). Seuraavana päivänä sama meno jatkuu...
Kommentit (43)
Kaikkein parasta siinä on se, että niissä huolettomissa, laiskoissa, näennäisesti mitääntapahtumattomissa hetkissä piili esim. minun ja kavereitteni luovuuden lähde. Ehti ajatella kaikenlaista, mietiskellä, keskustella. Mun eka duuni syntyi yhden tuollaisen kesän jälkeen - ihmettelevien vanhempieni mukaan "kuin tyhjästä", mutta sitähän mä olin tavallaan miettinyt alitajuisesti ja työstänyt kaikkina niinä kuumina kesäöinä.
Sama täällä, että ärsyttää välillä. Kesätöissä oli sentään kaksi viikkoa. Meininki on sellaista että aamukuudelta nukkumaan ja kahdelta ylös jos silloinkaan. Tiedän kyllä missä on eikä ole viinaksia kittaamassa koska haluaa pysyä ajokunnossa. Onneksi ammattikoulu alkaa kohta, tulee jotain tolkkua tähän päivärytmiin! Toisaalta tämä on kolmeen vuoteen ensimmäinen kesä kun ei ole koko kesää töissä, joten kai se on ymmärrettävääkin että haluaa vähän irrotella.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 14:51"]Mä elän niin teinin elämää. Paitsi kavereilla en jaksa luuhata yömyöhään. Perheellisparat, siellä kun roikkuisin bisse kourassa joka ilta hakkaamassa wowia...
[/quote]
Wowi on nolo.
t. teini, pelaajamimmi