Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on hyvä mies?

Vierailija
15.07.2014 |

Eli tähän ketjuun saapi ilmoittautua, jos koet että sulla on hyvä mies. Ymmärrän, että negatiivisista asioista tulee helpommin palstalla avauduttua mutta kovasti ihmetyttää, minkä kultakimpaleen mä tavallinen nainen oon mennyt vahingossa löytämään. Meitä on oltava muitakin, ilmoittautukaa tänne!

Mun mies on superihana isä, puhuu ja pussaa melkein liikaakin, se on fiksu eikä sillä ole riippuvuuksia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin on hyvä mies, romanttinen se ei ole, eikä seksiäkään halua mun mielestä tarpeeksi, mutta ihmisenä hyvä ja isänä hyvä. Ei juo tai polta, ei pelaa pleikkaria tai muuta lapsellista, käy töissä, auttaa kotitöissäkin, yrittää parhaansa mukaan olla hyvä perheenisä.

Vierailija
2/12 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! Ei täydellinen, mutta hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä mies. Hellä, rakastava, rakastettava, luotettava, turvallinen, perhekeskeinen jne.

Huomio, muistaa, lahjoo :) Puhuu kauniisti. Arvostaa ja kunnioittaa. On elänyt villikkoelämänsä ennen minua ja nähnyt maailmaa toisella tavalla. Ei kaipaa muuta elämäänsä, kuin minut.

Laittaa ruokaa, pyykkää ja siivoaa siinä missä minäkin.  Ei ole sun ja mun vaan me ja meidän.

Osaa lohduttaa, kun sitä. kaipaan ja tarvitsen.

Vierailija
4/12 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli kuvailtujen kaltainen hyvä mies. Sitten jäi kiinni pettämisestä.

Vierailija
5/12 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihanin mies jonka voin kuvitella. Ei sitä arjessa aina edes tajua minkälainen kultakimpale se on..

Täydellinen isä, hoitaa taloa ja lapsia. Ei ikinä riitaa kotitöistä, se tekee kumpi ehtii. Kärsivällinen ja luotettava, rakastaa perhettään enemmän kuin mitään. Työkin on hänelle tärkeää mutta se ei mene perheen edelle.

Komea, urheilullinen ja seksiä olisi vaikka joka päivä jos ehtisi. Hellä ja huomaavainen.

Hoh, vielä kun tämän muistaisi aina.. Itse kun tuppaan olemaan kummallinen äkäpussi turhan usein :(

T. 8v yhdessä oloa

Vierailija
6/12 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! Täydellinen mies juuri minulle!

Vierailija
7/12 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös nyt viimeinkin hyvä, ihana mies, ja vissiin korostuu hyvät puolet vielä kun edelliset oli ihan toista maata...mun mies hymyilee, pussaa, silitteler, kertoo rakastavansa, hoitaa mun lapsia kuin omiaan,tekee kotitöitä, tukee mua kaikessa. Ja ennenkaikkea hyväksyy mut ja rakastaa mua just tälläsenä ku oon :)!

Vierailija
8/12 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parempi kuin ansaitsen.

Osaa lukea minua aivan täydellisesti sängyssä, tekee ruokaa ja siivoaa, naurattaa jutuillaan, uskollinen ja kiltti, silti omat harrastukset, kehuu ja ihailee päivittäin yli kymmenen vuoden jälkeenkin...

Ja tuntuu vain komistuvan iän myötä.

Onhan hänessä tietysti ärsyttäviäkin puolia, mutta aivan ihanan miehen olen saanut!

Vierailija
9/12 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Kiltti, ahkera ja hyvä isä. Huolehtii läheistensä hyvinvoinnista eikä ole juuri koskaan ilkeä kenellekään.

Vierailija
10/12 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ♡

Vierailija
11/12 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla! Kiltti, ahkera, uskollinen, hyvä isä. Itse olen välillä turhankin känkkäränkkä, mutta aina vaan jaksaa elää kanssani. Syksyllä 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
12/12 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin hyvä mies! Rehellinen, rakastava ja kunnollinen, samat elämänarvot, ja helppo on kanssaan elää ja olla. Olen kuullut, että veljensä on samanlainen.