Olisiko teille OK jos miehenne...
...kutsuisi teitä pikkulutkakseen kiihkeän seksin aikana?
Kommentit (21)
No jos se sitä kiihottaa niin ei mua tollanen loukkaa mitenkään.
Joo, mutta se olisi vain roolileikki
Ei oikein olisi. Minä ainakin loukkaantuisin. Mitä kiihottavaa on lutka-sanassa????
Mulle olisi ok, en loukkaantuisi. Tykkään vähän alistavasta seksistä ja tuo sopisi siihen hyvin.
Sehän on vain pientä sanaleikkiä, voimakeinoja saada kyrpä suurempaan kiimaan. Ehkä narttu myös.
Alfa-tunnelma, pikku-lutka anna sittä pillua jne jne.
Muuten joo, mutta mies ei koskaan sano mitään tollasta, niin saattaisin hieman loukkaantua. Mies ei ole 4 vuoden suhteemme aikana edes haukkunut mua tyhmäksi tai mitään. :D
Mun mies saattaa kesken normipuuhien tulla ja tarttua perseeseen kutsuen mua sen "pikkuhoroksi". En osaa loukkaantua, sehän on vitsailua.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 12:10"]
Mun mies saattaa kesken normipuuhien tulla ja tarttua perseeseen kutsuen mua sen "pikkuhoroksi". En osaa loukkaantua, sehän on vitsailua.
[/quote]
Itse tällaisia sanoja käyttäessäni tarkoitan niitä lähinnä kehuina. Luultavasti tarkoittaa vaan sitä, että ukkonne osaavat pikemminkin arvostaa teitä ja ihanaa pilluanne. Hän korostaa kiimaansa nappaamalla susta kunnolla kiinni ja kutsuu tuhmilla nimillä, vai mitä että kyrpäkin on aika hyvässä asennossa tän tapahtuessa?
Millähän vastaavalla nimellä, sitä miestä vois nimitellä, kun kaikki vaihtoehdot ovat vähän huvittavia. Mahtisonni, liukas playboy, mulkku?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:58"]"Anna sitä pillua?" O.o En tajua, miten tuo voi kiihottaa. Pilluhan on jo itsessään tyhmä sana varsinkin, jos sitä yrittää sanoa hengästyneenä.. " philluwa" Niinkuin joku hampaaton pulsu. Ja kyllä, vedän herneen nenään lutkattelusta tai ainakin hämmennyn, että mistä nyt puhaltaa. Nimittely ja haukkuminen ei kuulu meidän sänkyyn.
[/quote]
Huh, osanottoni miehellesi...
[/quote]
Jap. Seksielämähän on tietty mautonta paskaa, jos toista ei haukuta sängyssä :D Ja pidätkö itse kliimaksisena, jos joku jyskyttää takaa hokien " anna pillua"?
pikkulutka olis ok, mutta "anna pillua" ei todellakaan :D:D:D LOL
Olis erittäinkin ok jos vaikka panisi mua suuhun ja siinä samalla mua tuhmasti nimittelisi ;) me tykätään alistusleikeistä molemmin puolin!
On OK. En ymmärrä, jos joku ottaa tollasen tosissaan ja loukkaantuu.
"Anna sitä pillua?" O.o En tajua, miten tuo voi kiihottaa. Pilluhan on jo itsessään tyhmä sana varsinkin, jos sitä yrittää sanoa hengästyneenä.. " philluwa" Niinkuin joku hampaaton pulsu. Ja kyllä, vedän herneen nenään lutkattelusta tai ainakin hämmennyn, että mistä nyt puhaltaa. Nimittely ja haukkuminen ei kuulu meidän sänkyyn.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:58"]"Anna sitä pillua?" O.o En tajua, miten tuo voi kiihottaa. Pilluhan on jo itsessään tyhmä sana varsinkin, jos sitä yrittää sanoa hengästyneenä.. " philluwa" Niinkuin joku hampaaton pulsu. Ja kyllä, vedän herneen nenään lutkattelusta tai ainakin hämmennyn, että mistä nyt puhaltaa. Nimittely ja haukkuminen ei kuulu meidän sänkyyn.
[/quote]
Huh, osanottoni miehellesi...
?