Koronarokotteen jälkeen metallinen maku suussa
Kommentit (21)
Tota ei tullut mutta netti alkoi toimia paremmin.
Ei oo ollu mut penis kasvo 4cm erektiossa
Mun kuukautiset ei alkaneet ja olinkin raskaana
Olisit odottanut, että hoitaja pistää sen piikin, mutta pistitkin sen poskeesi. Vatsanpuruja tulee ja ehkä pari peräpukamaakin.
Oletpa saanut aivan hölmöjä vastauksia. Itseäni ei ole rokotettu, mutta hiljattain rokotettujen seurassa minulla alkaa maistua metalli suussa ja kurkkuun tulee sellainen kummallinen olo.
Myös minulle tuli erikoinen metallinen maku suuhun heti toisen rokotuspistoksen jälkeen.
Minulla tuli festaripimpsan maku suuhun ensimmäisen ja toisen rokotteen puolivälissä.
Aikoinaan kun tyttöystäväni tupakoi tosi paljon ja itse en tupakoinut, niin hänen suudelmassaan oli tupakoinnista johtuen sellainen metallinen maku.
monissa rokotteen haittakertomuksissa on tullut esiin tuo metallin maku suussa, eli et ole ainoa siis.
mm. täältä löytyy kertomuksia rokotteiden uhrien itsensä kertomina:
c19vaxreactions.com
Tietysti on! Olethan nyt robotti!
Meillä tylsimyksillä vain käsi ollut puuduksissa pari päivää ja no problem.
Miten usein pidät nuloja suussasi
Oli. Ja ne mikroriru ketju tuli paskan mukana pönttöön. 😂
Mua rupesi kutittamaan perseestä rokotteen saatuani. NE ON SIRUTTANEET MUT SINNE, PRKL!
Oireet 3 päivää rokotuksen jälkeen: metallin maku suuhun 2 rokotteen jälkeen , Iho veltostui entisestään..vanheneminen nopeutui muutamassa päivässä, nivelet jäykät, sydän muljahtelee ja totaalinen väsymys.
Oot saanut rokotteesta ientulehduksen tai sikiön.