Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Periaattessa elämässä kaikki hyvin mutta silti onneton

Vierailija
12.07.2021 |

En vain ole onnellinen. Olen määräaikaisessa työssä ja yrittänyt jo pitkään saada "vakkaria" mutta en saa koska olen ilmeisesti tollo. Samaan aikaa tiedostan että vakkareita ei enään ole. Surullista. Olen jo 32 eikä elämä ole tasapainossa. Ei ole sitä pysyvää työtä. Jatkuvaa työstä työhön hyppimistä joka kyynistää. Olen etsinyt uutta asuntoa mutta sitäkään en ole löytänyt tai löysin yhden ja asuntoa oli tarkoitus käydä katsomassa nyt viikonloppuna mutta vuokranantaja on kadonnut savuna ilmaan eikä vastaa puhelimeen. Ihmiset myös tylyjä ja epäkohtelijaita. Jos hän on vuokrannut sen jo niin olisi ystävällistä jos siitä edes viitsisi ilmoittaa. Kyllästyttää koko elämä ja ihmiset. Jotenkin välillä tekisi mieli luovuttaa ja antaa vaan kaiken olla koska kuitenkin kaikki hajoaa jossain kohtaa käsiin. Olen viikko sitten aloittanut tämän uuden määräaikaisen työn ja tuntuu että olen liian tollo tähänkin. Tekis vaan mieli jättää tää kaikki taakse ja muuttaa mahdollisimman kauas kun täällä ei onnistu mikään ja välillä "koti" tuntuu niin vieraalta. Joo, tiedostan että määräaikaisuus on korona aikana iso juttu mutta minkäs teet kun en osaa olla onnellinen. Raskas päivä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen 3 vuoden aikana menettänyt melkeen kaiken ja joutunut jättämään hyvästejä, ja sen jälkeen on tuntunut siltä kuin olisi hukassa, enkä sitä suuntaa vaan löydä. Joka päivä melkeen ahdistaa. -ap

Vierailija
2/2 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, elämä paranee kun et anna periksi. Tee sellaisia asioita mistä saat voimavaroja, mikäli tunnet itsesi niin hyvin että tiedät mitä ne on. Muutoin tutustu itseesi kuka olet. Tsemppiä! M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla