Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin suljetussa yksiössä kolme kuukautta vai saisit asua vapaana maaseudulla "orjana" 1kk mutta joutuisit tekemään työt?

Vierailija
12.07.2021 |

Maaseudulla joutuisit lypsämään lehmät, poimimaan kananmunat ja ruokkimaan vuohet ja lampaat. Saisit liikkua mihin haluaisit pihan rajojen sisällä (sähköaita tontin reviirillä n. 0,5 * 0,5 km)

Kaupungissa et joutuisi tekemään töitä, muttet pääsisi ulkoilemaankaan. Sinulla olisi mukavuudet, kuten, tv ja radio, puhelinta ei olisi. Hätätilanteessa ranneke, mihin painaa jos oikeasti hätätilanne tulisi.

Kumman ottaisit ja miksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä orjana. Nyt tässä on joutunut olemaan kerrostaloboksissa sisätiloissa hellettä paossa ja etätöissä jo ihan riittävästi. Maaseutu olisi mukavaa vaihtelua, vaikka töitä sitten joutuisikin tekemään.

Vierailija
2/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten sähköaita estäisi minua häipymästä? Olen monesti hypännyt yli tai mennyt ali.

maatilan mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudun. Joku tuollainen "maalaisretriitti" ilman nettiä ja puhelinta tekisi minulle hyvää, voisin jopa maksaa siitä. Pidän eläimistä joten olisi mukavaa puuhastella niiden kanssa. 1kk ilman ulkoilua ja raitista ilmaa sen sijaan kuulostaa painajaismaisen ahdistavalta. 

Oletan ettei tuolla tilalla kuitenkaan tarvitsisi painaa töitä 24h päivässä vaan 8h perus työpäivän verran?

Vierailija
4/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki tietenkin. Mutta miten ruokailut?

Vierailija
5/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjana. Rakastan maalaiselämää ja tuttuja askareita nuo

Vierailija
6/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollanen tulee edes mieleen? En osaa kuvitella kumpaankaan tilanteeseen itseeni.

Vierailija
7/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiö. Ihan helposti. Nytkin olen ollut varmaan 4 päivää sisällä eikä tee mieli lähteä mihinkään. 

Vierailija
8/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tollanen tulee edes mieleen? En osaa kuvitella kumpaankaan tilanteeseen itseeni.

Joku mansikkatilallinen miettii mitä puhuisi ukrainalaisille :D

Vierailija
9/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vielä maksavatkin useita satasia siitä, että pääsevät "orjiksi". Ihan oikeasti joissakin maaseutukohteissa on myynnissä palveluja, että asiakas pääsee vuohipaimeneksi tms. ja ne ovat todella suosittuja ja varsin hinnakkaita.

Vierailija
10/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä jo toista vuotta " orjana" iäkkään sukulaiseni apuna. Kämppä tyhjänä pääkaupunkiseudulla. Rakastan tätä. Taitaa olla muutto maalle tulossa.

Vierailija
11/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kerrostalo. Kävis mulle hermolevosta.

Vierailija
12/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki. En pidä maaseudusta enkä eläimistä, en halua olla tuollaisen kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
13/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi hätätilanne on? Jos se tarkoittaa pizza pepeä, joka tuo pizzan kotiin ilmaiseksi niin yksiö tietysti.

Vierailija
14/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sen kaupunkiyksiön. Asun sellaisessa jo nyt, enkä introverttinä kaipaa seuraa. Kolme kuukautta olisi ihan helppo olla käymättä ulkona, tietysti sillä edellytyksellä, että joku toisi kaupasta ruokaa.

Vierailija
15/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suljetussa yksiössäni jo vuositolkulla 😑

Vierailija
16/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmät ratkaisee. Pelkään niitä. Siitä syystä yksiö, muuten se olisi ehdottomasti maatila. 

Vierailija
17/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatila. Tykkäisin tuosta työstä, varsinkin lehmien ja lampaiden kanssa työskennellessä.

Vierailija
18/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin kävisi, paitsi etten osaa lypsää lehmiä, joten kai sitten pitäisi valita se kaupunkiyksiö.

Vierailija
19/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiö. Tv olisi aika paha, koska en pidä ohjelmatarjonnasta tai tosi-tv:stä, netti olisi parempi ja videot. Maaseutu on kiva osittain silloin kun ei ole hyttysiä ym, mutta en halua maatilalle.

Vierailija
20/22 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjana maalla mutta en pysty tekemään maataloustöitä selkäsairauden takia. Pää sekoaa jos olen 3kk asunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan