Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 päivää alkoholitta

Juoppoakka
12.07.2021 |

Nyt on toinen päivä ilman alkoholia. Tavoite olisi lopettaa, sillä krapulani ovat jo yhdestä illasta 3 päivää, onko näin kenelläkään muulla? Morkkis tulee myös, vaikka en olisi edes tehnyt mitään tyhmää, paitsi juonut toki. Millä ihmeellä pääsen eteenpäin omin avuin, mitään klinikkaa en käytä.
Oletteko onnistuneet?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksesta asti juomatta. Äsken olin jo vähällä kävellä kauppaan. Juomisen aloittaminen lähestyy vääjäämättä. Ei vielä tänään eikä ehkä huomennakaan mutta joku päivä.

Krapulat on kyllä niin syvältä kuin olla ja voi. Mutta eipä ole alkoholille laillisia vaihtoehtoja.

Vierailija
2/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette ota sievästi, miksi pitää vetää överit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paihdelinkki.fi > Me vähentäjät tai Me lopettajat

Vierailija
4/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun et mennyt kauppaan, olisinpa yhtä vahva ihminen. Haluan eroon alkoholista juuri pitkien krapuloiden takia ja olen jo 46 vuotias perheetön nainen minä.

Vierailija
5/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vielä vaikeampaa, kun ei edes tule krapulaa ja voi ryypiskellä päivästä toiseen. 

Hae antabuskuuri lääkäriltä. 

Vierailija
6/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei överit vaan sopivasti eli vähän liikaa. Sä voit sievistellä pikkurilli pojottaen. Kunnon känni jee, jee ja kun känni on saatu päälle niin turha sitä on yhteen iltaan jättää. 

Vierailija
7/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vielä vaikeampaa, kun ei edes tule krapulaa ja voi ryypiskellä päivästä toiseen. 

Hae antabuskuuri lääkäriltä. 

Sittenhän ei kannata lopettaakaan, kun nauttii vain elämästä.

Vierailija
8/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei överit vaan sopivasti eli vähän liikaa. Sä voit sievistellä pikkurilli pojottaen. Kunnon känni jee, jee ja kun känni on saatu päälle niin turha sitä on yhteen iltaan jättää. 

Pikku pöhnäkin on varsin jees, ei tarvii känniä.

Vierailija
9/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksesta asti juomatta. Äsken olin jo vähällä kävellä kauppaan. Juomisen aloittaminen lähestyy vääjäämättä. Ei vielä tänään eikä ehkä huomennakaan mutta joku päivä.

Krapulat on kyllä niin syvältä kuin olla ja voi. Mutta eipä ole alkoholille laillisia vaihtoehtoja.

Mulla ihan saman verran raittiita päiviä ja tänään melkein lähdin hakemaan bisseä mutta vielä sain hillittyä itseni.

Vierailija
10/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tee mieli juoda helteellä, kun alkaa hikoiluttaa ja turvottaa entistä enemmän. Jotain hyötyä näistä helteistäkin. 

Vierailija
11/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se alkoholisteilla on. Me muut voimme aivan hyvin nauttia yhden laatuoluen tai lasillisen viiniä ja jättää siihen.

Vierailija
12/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tässä välissä ratkea juomaan, niin torstaina tulee kolme päivää raittiutta täyteen. Nyt on täydet tulet uunissa.

Vierailija
13/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme päivää kovaa dokaamista, saman verran hikoilua ahdistusta yms.

Sitten ok olo päivän pari, jonka jälkeen rauhattomuutta, unettomuutta ja hikoilua taas.

Toivottavasti saa korkin kiinni kokonaan.

Vierailija
14/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran ja viinahammasta kolottaa jo. Ärtynyt olo.  Loppukuu selvinpäin on tavoite. 

Vierailija
15/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman verran ja viinahammasta kolottaa jo. Ärtynyt olo.  Loppukuu selvinpäin on tavoite. 

Kun viinahammasta kolottaa ja ärtynyt olo niin merkit on selvät. Sitä on jo jossain määrin koukussa. Toisaalta miksi se selvinpäin oleminen on tavoite? Paljon mukavampaa olla kännissä. Mitä sitten jos jää koukkuun? Alkoholi on laillista kamaa.

Vierailija
16/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin jo pari vuotta sitten, nykyään juon lasillisen viiniä jouluna ja toisen juhannuksena. Ihanaa olla vapaa alkoholista, en halua enää koskaan alkaa tissuttelemaan saati juomaan enempää. Onnistut kyllä, jos kompuroit ala uudelleen.

Vierailija
17/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-v tulee kyllä pitkät krapulat, jos juo yhtä paljon kuin parikymppisenä! Ei vaan enää kestä kroppa eikä mieli...

Vierailija
18/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma ei ole toi överi vetäminen vaan tasanen ilta tissuttelu. Nyt neljäs tipaton päivä ja olo aika mukava. Eilen kyllä oli jo  kaljat ostoskorissa, mutta perkele veinkin ne takaisin. 

Parasta on se, kun nukkuu oikeasti eikä sellaista alkoholin sävyttämää rauhatonta sätkimistä. 

Tsemppiä kaikille lopettajille ja vähentäjille. 

Vierailija
19/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan saman verran raittiita päiviä ja tänään melkein lähdin hakemaan bisseä mutta vielä sain hillittyä itseni.

Tosi mahtavaa ! Ajatelkaa miten hyvää se tekee elimistölle . Saatte lisävuosia elämään . Ajatelkaa läheisiänne. Onnea kaikille lopettaneille! Te pystytte siihen! Jo päätöksen tekeminen on ollut iso askel!

Vierailija
20/40 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma ei ole toi överi vetäminen vaan tasanen ilta tissuttelu. Nyt neljäs tipaton päivä ja olo aika mukava. Eilen kyllä oli jo  kaljat ostoskorissa, mutta perkele veinkin ne takaisin. 

Parasta on se, kun nukkuu oikeasti eikä sellaista alkoholin sävyttämää rauhatonta sätkimistä. 

Tsemppiä kaikille lopettajille ja vähentäjille. 

Tsemppiä! Päivä kerrallaan ! 👍👍👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme