Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetty nainen

Vierailija
12.07.2021 |

Miksi petetty nainen on aina niin ärsyttävä. Mistään muusta ei halua edes puhua kuin järkyttävästä pettämisestä. Samoja asioita vaan kertaa vaikka tapahtuneesta on jo puolitoista vuotta (marraskuu 2019). Ystävän elämä on täysin pysähtynyt. Etätöissä vaan murehtii kuinka hänet petettiin ja jätettiin. Vapaalla on nykyään aina vanhempiensa kanssa vaikka on korkeakoulutettu 28 v. Kauanko tuollainen kärsimys kestää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole saanut käsiteltyä sitä asiaa selväksi itselleen. Kun se tilanne on ollut niin traumaattinen, toipuminen kestää myös pidempään. Tarvitaan hyvä ystävä kuuntelemaan ja olkapäänä olemaan. Joskus tarvitaan myös ammattiapua kipeimpiin kohtiin. Hänelle pitää antaa aikaa käsitellä ja toipua omassa rauhassaan, omalla tahdillaan.

Vierailija
2/4 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mielenterveysasioita.. Sokki ja kriisi voi kestää vuosia. Voit olla jatkossakin kuunteleva ystävä tai lähteä pois. Petetyn pitää aina antaa anteeksi tapahtuma. Muuten toipuminen ei edisty. Jatkuva raivoaminen tai sokkitila ei vie asiaa eteenpäin. 

Usein pettäjä löytää uuden ihana elämän seuraavan tai sitä seuraavan tai kaikkien tindernaisten kanssa hyvinkin nopeasti. Petetyn elämä on sekaisin useita vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina selitetään jo kerran kerrottu uudelleen... niin usko mene mihinkään, Kaikki siis valetta, jolloin ei voi uskoa enää mihinkään. Aina usi selitys...

Kuka sellaiseen uskoo.

Vierailija
4/4 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies ja mut jätettiin toisen takia 2020 alussa. Yli 10v. liitto ja lapsia. Ehkä noin kuukausi sitten alkoi ekaa kertaa tuntumaan että elämällä on vielä paljon annettavaa. Ja että mä voin vielä löytää jonkun kivan ja luotettavan naisen, jonka kanssa jakaa elämä.

Ennen tätä mä kuljin ihan sumussa ja toki myös tavallani käsittelin asiaa. Ja onneksi käsittelin asioita enkä vaan hypännyt seuraavaan. Siinä olisin vaan vienyt vanhat ongelmat uuteen suhteesee. Nyt mä voin hyvillä mielin tutustua johonkin kivaan mimmiin, kunhan sellanen vaan löytyy.

Tollaset asiat voi oikeasti murentaa elämän niin ettei sitä ihan hetkessä rakenna uudestaan. Mutta jos paha olo vaan jatkuu niin suosittelen hakemaan apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi