Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ujot harrastavat seksiä?

Vierailija
12.07.2021 |

Minkälainen on ujojen seksielämä? Oikeastiko kerran viikossa pimeässä peiton alla eikä koskaan nähdä toista alasti?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten vaatteet päällä.

Vierailija
2/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 En mä ainakaan omaa puolisoa ujostele..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut ujo seksiä harrastaessa vaikka muuten olenkin ujo luonteeltani. 

Vierailija
4/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mitenkään. Tullut niin monta kertaa torjutuksi, että rohkeus ei tule enää ikinä riittämään.

Vierailija
5/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mies punastuu, kun huomaa haluavansa naista, sitten nainen huomaa sen ja punastuu ja alkaa haluta miestä. Kumpikaan ei sano mitään eikä liiku ja pikkuhiljaa jännittynyt tilanne laukeaa. Seksi on ujoille puhtaasti henkinen tapahtuma.

Vierailija
6/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ja alastomuudenpelko täysin eri asioita. Ujo vierastaa tuntematonta mutta tuttujen kanssa voi pitää vaikka orgioita. Sen sijaan monet alastomuudenpelkoiset ei ole ujoja, vaan esim. tuputtavat uskoaan kaikille.

Vierailija
7/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalisesti pimeässä komerossa.

Tosin minä ja tyttikseni olemme ujoja mutta onnistuneet löytämään toisemme ja nahka paukkuu jopa liikaa joidenkin mielestä....

Vierailija
8/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut ujo seksiä harrastaessa vaikka muuten olenkin ujo luonteeltani. 

Ihmiset, tässä tapauksessa naiset, ovat ihmetelleet miten olen hidas ja varautunut tutustumaan mutta sängyssä täysin vapautunut ja "mahtava". Paitsi ne ujot naiset jotka ovat yleensä samanoloisia. Jos sänkyyn asti pääsee, niin ei mitään aihetta kainosteluun.

Vierailija
9/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujous ja alastomuudenpelko täysin eri asioita. Ujo vierastaa tuntematonta mutta tuttujen kanssa voi pitää vaikka orgioita. Sen sijaan monet alastomuudenpelkoiset ei ole ujoja, vaan esim. tuputtavat uskoaan kaikille.

Kuvottava ajatusmaailma. Olen todella ujo enkä ole harrastanut seksiä mieheni kanssa kertaakaan. Mies onneksi kunnioittaa ja malttaa odottaa eikä ole painostamassa. Nukumme kyllä yhdessä vierekkäin vaatteet päällä.

Vierailija
10/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous on mt-ongelma ja ne usein manifestoituvat holtittomalla seksikäyttäytymisellä. Ujoilta naisilta saa parhaat kyydit, mutta noin muuten ovat kyllä turhan hankalia seurustelusuhteessa.

Vierailija
11/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo enkä voisi kuvitella rakastelevani muun kuin aviomieheni kanssa pimeässä omassa vuoteessa. Olen ujo kaikissa tilanteissa puhumattakaan alastomuudesta, niin ei ei.. haluan olla suojattuna.

Vierailija
12/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 En mä ainakaan omaa puolisoa ujostele..

Et ole ujo.

Vierailija
13/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole seksiujo..

Vierailija
14/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
15/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoudhan on vain seurasidonnaista. Kun tutustuttu lopulta, niin miksi sitä välttämättä estoja olisi.

Oma vaimo on hyvin ujo hissukka ihmisten keskellä. Muutamien hyvien ystäviensä ja minun kanssa loistavaa seuraa. Ja umpikinky.

Vierailija
16/18 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman käden kautta.

Vierailija
17/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ujo tyttöystävä ja on sängyssä erittäin kokeilunhaluinen. Kun yhteinen sävel löytyy, ujo on hyvinkin kiinnostava tapaus sängyssä.

Vierailija
18/18 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaisen villusti eli tekoja enemmän kuin puhetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän