Muita joille aamuherätykset ovat yhtä tuskaa ja jopa fyysistä kipua?
Kuudelta on herättävä jotta ehdin töihin. Sängystä nouseminen sattuu rintaan ja sydän tykyttää (toki nyt kuumudellakin on osansa) Koko päivän olen kuin nukkuneen rukous ja silmät lupsuvat kiinni. Nukkumaan pitäisi mennä aikaisin, mutta sitten pyörin 3-4 tuntia sängyssä enkä saa unta. Unilääkkeitä kokeilin, mutta se tekee heräämisestä vielä tuskaisempaa ja olen aivan zombie.
Kommentit (4)
Aikaiset aamuherätykset on kuolemaa.
Kyllä, aina. Pyörryttää ja oksettaa, välillä pitää mennä lattialle hetkeksi makaamaan ettei taju lähde. Valo kirvelee silmiä aamukymmeneen asti, syke on niin korkea että kuulen sen korvissani. Mitään hienomotoriikkaa vaativaa ei voi tehdä pariin tuntiin. Monena aamuna olen pelännyt nukahtavani rattiin. Olen alle kolmekymppinen, terve ja hyväkuntoinen, mutta aamuheräämiset on tervanjuontia, näin on ollut niin kauan kuin muista.
Eikä parannuskeinoa ole. Ainoa asia, minkä olen vähän huomannut helpottavan, on se että laittaa herätyskellon soimaan varttia ennen varsinaista herätystä. Voi vielä maata hetken, availla silmiä ja liikutella raajoja ennen nousemista, eikä tule sellaista herätyksen aiheuttamaa pakokauhua. Luulen, että nimenomaan syvästä unesta herääminen on se raskain asia.
Aikaisintaan klo 10 pääsen ylös sängystä.
Aamut ei ole minua varten. Eikä varsinkaan aikaiset työaamut.
Vuosia yritin mennä tähän yhteiskunnan muottiin että aamulla duuniiii
Ei onnistu
Ei yleensä niin pahalta tunnu, mutta näin helteillä ei vaan jaksaisi nousta ylös. Kun käy aamupesulla niin siinä tulee viimeistään taas hiki ja pitää lähteä hikisenä töihin. Vituttaa.
Illalla ei saa unta kun on niin kuuma ja just kun saa unen päästä kiinni, niin pitää herätä.