Aiotteko rokotuttaa lapsenne?
Aiotteko antaa rokotteen lapsillenne?
https://yle.fi/uutiset/3-11996447
THL suosittelee rokotusohjelman laajentamista kattamaan kaikki 12–15-vuotiaat.
Nuorilla tauti useimmiten lievä, mutta epidemian epäsuorat vaikutukset ovt kuitenkin merkittäviä. Kontio muistuttaa, että rokottamalla voidaan suojata nuoria ja samalla heidän lähipiiriään koronavirustaudilta.
Kommentit (114)
21, niin olen minäkin, kuka HULLU haluaa lapsensa olevan koekaniini kun mikään ei korvaa haittoja.
Salaliittoteorioihin uskovat vanhemmat ovat vainoharhaisia
(paranoidinen skitsofrenia)
Tottakai. Meillä ei ole yhtään turhaa lasta.
Rokotutin jo. Lapsi kuuluu riskiryhmään.
Olemme huolissamme siitä, että nuorilla on esimerkiksi havaittu sydänlihastulehduksia, joiden oletetaan olevan koronarokotteiden haittavaikutus. Lisäksi THL:n Hanna Nohynek on kertonut Suomen Lääkärilehdessä rokotettujen voivan saada vakavamman koronataudin liian suuresta immuunivasteesta johtuen. Suomen Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskuksen (https://www.fimea.fi/) tilastot kertovat koronarokotteiden moninkertaisista haitoista verrattuna esimerkiksi aikoinaan lopetettuun sikainfluenssan Pandemrix-rokotteeseen”.
Vetoomuksen suomalaiset lääkärit eivät ole yksin huoliensa kanssa. Lääkärijärjestöjen vetoomuksia lasten rokottamisen estämiseksi on perustettu mm. Tanskassa, USA:ssa, Iso-Britanniassa, Japanissa ja Israelissa.
Lisätietoa osoitteessa www.PelastetaanLapset.fi
Itse vein vahingossa lapseni eläinlääkärille lopetettavaksi vaikka piti viedä koronarokotukselle.
kyllä se kertoo vanhemmista paljon jos nämä altistavat lapsensa kulkutaudeille
Opetusalalla käytännössä pakko ottaa lastenkin rokote
Kaikki lapseni, 18, 16 ja 12- vuotiaat ovat jo saaneet kaksi annosta Pfizerin rokotetta. Asumme Yhdysvalloissa. Meidän alueella yli 12 vuotiaista 76 prosenttia on saanut molemmat rokotteet ja 82 prosenttia vähintään yhden.
Ensin kyllä, mutta viimeaikaiset uutiset ovat saaneet harkitsemaan uudelleen. Mitä kausirokotuksia emme ala ottamaan edes itselle. Joten seurailemme tilannetta.
Lukion aloittava varmaan ottaa rokotteen, 13-vuotiaasta en osaa sanoa.
Mun yläkouluikäinen riskiryhmälapsi sai jo ekan rokoteannoksen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä väite on ja mihin perustuu? Itse olen opetusalalla, en todellakaan ota rokotetta, en piikitytä lapsiani ja toivon sydämestäni, että lapset ja nuoret tulevat elokuussa kouluun aivan oman erinomaisen puolustuskykynsä kanssa. Älkää nyt helvetissä menkö tuuttaamaan lapsiinne mitään, jonka pitkäaikaisvaikutuksista kenelläkään ei ole mitään tietoa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan rokotuteta.
Rokotusohjelman mukaiset muut rokotteet on annettu kyllä, mutta tämä ei siihen kategoriaan kuulu.Olette rokotevastaisia.
Kyllä tämä kohdalla olemme, pointtisi oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä väite on ja mihin perustuu? Itse olen opetusalalla, en todellakaan ota rokotetta, en piikitytä lapsiani ja toivon sydämestäni, että lapset ja nuoret tulevat elokuussa kouluun aivan oman erinomaisen puolustuskykynsä kanssa. Älkää nyt helvetissä menkö tuuttaamaan lapsiinne mitään, jonka pitkäaikaisvaikutuksista kenelläkään ei ole mitään tietoa!!
Toivottavasti monet opettajat ajattelee samoin kuin sinä, eivätkä ala syksyllä pitämään mitään rokotekampanjoita koulussa.
Meillä on lapsille otettu influenssarokotteetkin vauvasta saakka. Ja niin otetaan tämänkin kulkutaudin rokote. 17-vuotias on tänään menossa rokotukseen, nuoremmalle sitä ei vielä ole saatavilla, mutta kyttään koko ajan, milloin 12-vuotiaiden ajat tulevat varattaviksi.
13-v. kuoli terve poika kuoli yöllä nukkuessaan 2. Pfizer piikin saatuaan. Ruumiinavaus osoitti että sydänkohtaus:
18 , eli otat lapsillesi ennemminen rokote haitat ?