Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko rokotuttaa lapsenne?

Vierailija
11.07.2021 |

Aiotteko antaa rokotteen lapsillenne?

https://yle.fi/uutiset/3-11996447

THL suosittelee rokotusohjelman laajentamista kattamaan kaikki 12–15-vuotiaat.

Nuorilla tauti useimmiten lievä, mutta epidemian epäsuorat vaikutukset ovt kuitenkin merkittäviä. Kontio muistuttaa, että rokottamalla voidaan suojata nuoria ja samalla heidän lähipiiriään koronavirustaudilta.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 , eli otat lapsillesi ennemminen rokote haitat ?

Vierailija
22/114 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, niin olen minäkin, kuka HULLU haluaa lapsensa olevan koekaniini kun mikään ei korvaa haittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteorioihin uskovat vanhemmat ovat vainoharhaisia

(paranoidinen skitsofrenia)

Vierailija
24/114 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Meillä ei ole yhtään turhaa lasta.

Vierailija
25/114 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotutin jo. Lapsi kuuluu riskiryhmään.

Vierailija
26/114 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme huolissamme siitä, että nuorilla on esimerkiksi havaittu sydänlihastulehduksia, joiden oletetaan olevan koronarokotteiden haittavaikutus. Lisäksi THL:n Hanna Nohynek on kertonut Suomen Lääkärilehdessä rokotettujen voivan saada vakavamman koronataudin liian suuresta immuunivasteesta johtuen. Suomen Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskuksen (https://www.fimea.fi/) tilastot kertovat koronarokotteiden moninkertaisista haitoista verrattuna esimerkiksi aikoinaan lopetettuun sikainfluenssan Pandemrix-rokotteeseen”.

Vetoomuksen suomalaiset lääkärit eivät ole yksin huoliensa kanssa. Lääkärijärjestöjen vetoomuksia lasten rokottamisen estämiseksi on perustettu mm. Tanskassa, USA:ssa, Iso-Britanniassa, Japanissa ja Israelissa.

Lisätietoa osoitteessa www.PelastetaanLapset.fi

Vierailija
27/114 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein vahingossa lapseni eläinlääkärille lopetettavaksi vaikka piti viedä koronarokotukselle.

Vierailija
28/114 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, no lopputulos sama..

Vierailija
29/114 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kertoo vanhemmista paljon jos nämä altistavat lapsensa kulkutaudeille

Vierailija
30/114 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetusalalla käytännössä pakko ottaa lastenkin rokote

Vierailija
31/114 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapseni, 18, 16 ja 12- vuotiaat ovat jo saaneet kaksi annosta Pfizerin rokotetta. Asumme Yhdysvalloissa. Meidän alueella yli 12 vuotiaista 76 prosenttia on saanut molemmat rokotteet ja 82 prosenttia vähintään yhden.

Vierailija
32/114 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kyllä, mutta viimeaikaiset uutiset ovat saaneet harkitsemaan uudelleen. Mitä kausirokotuksia emme ala ottamaan edes itselle. Joten seurailemme tilannetta.

Vierailija
33/114 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion aloittava varmaan ottaa rokotteen, 13-vuotiaasta en osaa sanoa.

Vierailija
34/114 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläkouluikäinen riskiryhmälapsi sai jo ekan rokoteannoksen.

Vierailija
35/114 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä väite on ja mihin perustuu? Itse olen opetusalalla, en todellakaan ota rokotetta, en piikitytä lapsiani ja toivon sydämestäni, että lapset ja nuoret tulevat elokuussa kouluun aivan oman erinomaisen puolustuskykynsä kanssa. Älkää nyt helvetissä menkö tuuttaamaan lapsiinne mitään, jonka pitkäaikaisvaikutuksista kenelläkään ei ole mitään tietoa!!

Vierailija
36/114 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotusta lapselle

Vierailija
37/114 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan rokotuteta.

Rokotusohjelman mukaiset muut rokotteet on annettu kyllä, mutta tämä ei siihen kategoriaan kuulu.

Olette rokotevastaisia.

Kyllä tämä kohdalla olemme, pointtisi oli?

Vierailija
38/114 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä väite on ja mihin perustuu? Itse olen opetusalalla, en todellakaan ota rokotetta, en piikitytä lapsiani ja toivon sydämestäni, että lapset ja nuoret tulevat elokuussa kouluun aivan oman erinomaisen puolustuskykynsä kanssa. Älkää nyt helvetissä menkö tuuttaamaan lapsiinne mitään, jonka pitkäaikaisvaikutuksista kenelläkään ei ole mitään tietoa!!

Toivottavasti monet opettajat ajattelee samoin kuin sinä, eivätkä ala syksyllä pitämään mitään rokotekampanjoita koulussa.

Vierailija
39/114 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsille otettu influenssarokotteetkin vauvasta saakka. Ja niin otetaan tämänkin kulkutaudin rokote. 17-vuotias on tänään menossa rokotukseen, nuoremmalle sitä ei vielä ole saatavilla, mutta kyttään koko ajan, milloin 12-vuotiaiden ajat tulevat varattaviksi. 

Vierailija
40/114 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-v. kuoli terve poika kuoli yöllä nukkuessaan 2. Pfizer piikin saatuaan. Ruumiinavaus osoitti että sydänkohtaus:

https://is.gd/DnKxHh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme