Naapuri ei laita biojätteitä erikseen, vaan heittää ne kaikki sekajätteeseen. Mihin valittaa?
Sattumalta katsoin roskikseen kun siellä oli pussi jonka naapuri oli aiemmin sinne laittanut , ja aukaisin sitä hieman ja näin pussin sisällä perunankuoria, kahvisuodatinpusseja yms. mikä ei kuulu sekajätteeseen. On tehnyt näin jo kauan, mihin voi tehdä valituksen. Isännöitsijälle? Vuokranantajalle? Hallituksen puheenjohtajalle?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Lajittelu on täysin turhaa. Maapallo ei sillä pelastu että Suomessa näperrellään roskien kanssa. Itse heitän kaiken sekajätteeseen pattereista ja metallista lähtien
Eipä maapallo silläkään pelastu, että 7 miljardia ihmistä ajattelee ja toimii kuten sinä, harjoittaen pahinta mahdollista itsepetosta.
Ihan sama, selviätkö sinä, mutta minä haluan tehdä parhaani tämän ainoan, kauniin planeettamme puolesta.
Sinä suojelet niukkaa järkeäsi kieltämällä tosiasiat sen sijaan että edistäisit hyvää. Pelkurimaista.
Joka yhteisössä on yksi vajaa. Monissa kaksikin. Meillä ei tällä hetkellä yhtään kun ne kaksi on heivattu pois.
Olikohan se mun komposti? Pakko oli tällä viikolla heittää yksi komposti sekajätteisiin, kun hanhiperhe oli just kompostiroskakeräysastian päässä. Hanhi uros oli sen näköinen, että käy kiinni kohta minuun. Oli pakko heittää komposti sekajätteisiin. Anteeksi kauheesti, heitän kyllä kompostit yleensä sinne minne kuuluukin.
Hapannaama ei kierrätä!!!