Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos narkomaani ei olis niin kyllä olis helpompi

Vierailija
11.07.2021 |

Saada tarvitsemansa lääkkeet silloin kun ne loppuu. Nyt joutuu odottelemaan hermokivuissa 3vkoa kun on lääkkeet loppu. Ja kun tämä hiton sairaus on totisinta totta eikä mitään hullun harhaa että voi voi kun sais vähän lääkkeitä.

Inhoan niin paljon muutenkin myrkyttää itseäni mutta kun nämä mulle auttaa. Muista tulee niin tosi huono olo mitä olen kipupolilta saanu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan siis ei olisi narkomaaneja:)

Vierailija
2/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sanoja, en ymmärtänyt asiaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä yhtään ihmettele että tämä kuulostaa juuri vieroitusoireiden kanssa kieriskelevän kirjoittamalta,

Olenhan minä monta vuotta samaa lääkettä syönyt ja se tyhmä kipu on ja pysyy. Sitä voisi kuvailla sellaiseksi että jalan ympärillä on joku piikikäs rauta jota väännetään ja väännetään syvemmälle lihakseen kunnes kipu on niin kova että alkaa tulemaan huono olo.

Ja kylmyys sattuu todella paljon. Talvella kokeilin astua vioittuneella jalalla lumihankeen ilman sukkia, niin tuntui kipua jopa rintakehässä sellaista pistelevää. Loppui kun menin sisälle ja laitoin sukat.

Vierailija
4/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon sanoja, en ymmärtänyt asiaasi.

Onks sulla vaikeuksia luetun ymmärryksessä?

Aiheet

Hermovaurio

Jatkuva kipu

Lääkkeen uusiminen

Vierailija
5/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konteistako puhut?

Vierailija
6/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä yhtään ihmettele että tämä kuulostaa juuri vieroitusoireiden kanssa kieriskelevän kirjoittamalta,

Olenhan minä monta vuotta samaa lääkettä syönyt ja se tyhmä kipu on ja pysyy. Sitä voisi kuvailla sellaiseksi että jalan ympärillä on joku piikikäs rauta jota väännetään ja väännetään syvemmälle lihakseen kunnes kipu on niin kova että alkaa tulemaan huono olo.

Ja kylmyys sattuu todella paljon. Talvella kokeilin astua vioittuneella jalalla lumihankeen ilman sukkia, niin tuntui kipua jopa rintakehässä sellaista pistelevää. Loppui kun menin sisälle ja laitoin sukat.

Menit lumeen ilman sukkia? Teki kipeää varmasti, terveellekin tekisi.

Vierailija
7/7 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kauhealta vääryydeltä. Ikävää että systeemi on pettänyt sinut ja monet ihmiset. Jotkut haluaisivat korjata tuon, että ihmiset saisivat ajoissa lääkkeet.