Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesän 2010 helle tappoi 100 ihmistä viikossa. HOPI HOPI NYT IKÄIHMISILLE SE ILMALÄMPÖPUMPPU!!!!

Vierailija
11.07.2021 |

N. 1000 suomalaista menehtyi siksi, että asuntoon tai hoitokotiin ei hankittu 2000 euron hintaista ilmalämpöpumppua.

Täytyy sanoa, että joillekin omaisen henki on aika halpa... :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa raihnaisten kuolla vaan...

Vierailija
2/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai omaiset vuokra-asuntoon sellaista osta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Luvat kuntoon ja huoli vanhusten läkähtymisestä on ohi. Kyllä olen jo monta kertaa kiittänyt itseäni, että sellaisen pari vuotta sitten vanhemmilleni hankin!

Vierailija
4/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Luvat kuntoon ja huoli vanhusten läkähtymisestä on ohi. Kyllä olen jo monta kertaa kiittänyt itseäni, että sellaisen pari vuotta sitten vanhemmilleni hankin!

Pihit vanhukset ei pitäisi sitä kuitenkaan päällä kun ei ennenkään ole mitään jäähdytystä tarvinnut. Hukkaan heitettyä rahaa, kyllähän aikuiset ihmiset nyt osaa itse hankkia tarpeelliseksi katsomansa vehkeet ilman että omaiset puuttuu asiaan.

Vierailija
5/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hopi hopi itselles vaan. Kyseinen vehje vaatii ammattilaisen tekemän asennuksen, jonka saa varmaankin (tämänhetkisistä helteistä johtuen) johonkin loka-marraskuun seutuville. Että sinne vaan, jonon perään.

Vierailija
6/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatella, enemmän kuin korona. Missä silloin oli maskit? 

Vierailija
7/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko vakavissasi, että niitä saa asentaa palveluasuntoihin?

Vierailija
8/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako maski auttaa lämpöhalvaukseenkin?

Vierailija
9/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna: Jos ihminen ei kestä normaalia kesälämpötilaa (kyllä +30 on vielä normaalin rajoissa), on hänen jo aikakin mennä. 

Vierailija
10/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä noin vaan voi kerrostalo asuntoihin laitattaa! Ei ainakaan kaupungin vuokra-asuntoihin.

Vierailija
11/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asennuksen saa ensivuoden puolella.

Vierailija
12/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä noin vaan voi kerrostalo asuntoihin laitattaa! Ei ainakaan kaupungin vuokra-asuntoihin.

Ei edes omistusasuntoihin. 

Vierailija
13/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tilaaminen enää tässä vaiheessa auta. Ehtii tulla pakkaset ennen kuin asennuksen saa. 

Vierailija
14/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko  ja lämpö tapaa ihmisiä enemmän kuin korona, kesät on peruttava, valtioiden maksettava ihmisille viilennyslaitteet.

Vierailija
15/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, siitähän se huuto tulisi, jos tilaisin sellaisen vanhemmalleni ja se pitäisi hänen vielä maksaa. En minä ilman lupaa voi sellaista hankkia edes perikunnan taloon.

Vierailija
16/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ottaisi polvelle poikittain ja antaisi Koivuniemen herran tanssia paljailla pakaroillani, jos rupeaisin ominpäin hänelle jotain pumpunrumilusta tilaamaan. 

Vierailija
17/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamavaippa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako maski auttaa lämpöhalvaukseenkin?

Tottakai. Se ehkäisee lämmön menemisen suuhun.

Vierailija
18/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusta tulee viileää vettä. Ei siinä mitään pumppuja tarvita.

Vierailija
19/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihit vanhukset ei pitäisi sitä kuitenkaan päällä kun ei ennenkään ole mitään jäähdytystä tarvinnut. Hukkaan heitettyä rahaa, kyllähän aikuiset ihmiset nyt osaa itse hankkia tarpeelliseksi katsomansa vehkeet ilman että omaiset puuttuu asiaan.

Kipuilen juuri tämän asian kanssa. Haluaisin ostaa viilentimet isovanhemmille, mutta tiedän että veisivät kuitenkin vaan varastoon eivätkä käyttäisi. 

Vierailija
20/21 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipuilen juuri tämän asian kanssa. Haluaisin ostaa viilentimet isovanhemmille, mutta tiedän että veisivät kuitenkin vaan varastoon eivätkä käyttäisi. 

Mitäpä kipuilemista siinä on? Et osta ja sillä hyvä. Isovanhempasi ovat aikuisia ja saavat itse päättää tehdäänkö heidän kotinsa seinään reikä vai ei. Et sinäkään tykkäisi, jos joku ilman lupaasi tekisi reiän kotisi seinään.