Onko yli viisikymppisillä vielä seksielämää?
Vanhemmat menevät tänäään hotelliin, mietin että onkohan he jo niin kangistuneita että seksiä ei nää ole 🤣
Kommentit (59)
Mekin ollaan pantu kuin kanit sen jälkeen kun lapsi itsenäistyi. Eivät ne suotta puhu toisesta kuherruskuukaudesta. Ei kyllä olla lähelläkään viittäkymppiä.
Ei ole seksiä, koska mieheni sai sydänkohtauksen muutama vuosi sitten. Sen jälkeen hänellä ei enää toiminut.
Sen verran kuin on varaa h uorissa käydä.
Mistä muusta syystä pariskunta menisi varta vasten hotelliin kuin harrastaakseen seksiä?
Minulla leikattiin eturauhassyöpä, eikä pystytty siis säästämään hermoja.
Erektio ei onnistu lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kuulu sulle :D
No kuuluuhan se hänelle. Pitäähän sitä jotain osviittaa saada, miten elämänsä kannattaa elää ja mitä on luvassa. Ettei mene ostamaan sikaa säkissä.
Mun seksini on tyrehtynyt. Mies on kovin itsekeskeinen joten seksi ei ollut hääviä ennenkään ja sitten hän päätti, että se riitti nyt. Minulle ei kerrottu. Jo toinen kerta elämässäni kun jään työttömäksi ja kuulen siitä itse viimeisenä.
Ajattelin kyllä tehdä jotain asialle, en ole vielä päättänyt olla itsekin ilman vastedes.
Loppu kirjoitti:
Ei ole seksiä, koska mieheni sai sydänkohtauksen muutama vuosi sitten. Sen jälkeen hänellä ei enää toiminut.
Ihan hyvin voisi jollain lannedildolla tai muulla lykkiä jos kiinnostelis, taitaa olla kiinnostuksen puute vain syynä.
Mies 50v. kirjoitti:
Erektio ei onnistu lainkaan.
Miten pahalta tuo tuntuu? Olen siis miettinyt jo aiemmin aihetta ja nyt tuli tilaisuus kysyä.
Eei, muistaakseni 35 ikävuoden jälkeen (jos lääkiksestä muistan oikein) alkaa emätin kuroutia umpeen. Toisaalta miehellä penis ns. onteloituu, eli tyhjenee totaalisesti ja jäljelle jää vain ontto ihoputki.
Vaikka näistä haitoista huolimatta muutakin seksiä kuin yhdyntäkeskeistä voisi harrastaa, alkaa mielessä pyöriä enemmän muun muassa sienestys, retkeily tai joillain sisustaminen.
Ymmärtäisin, jos kysymys koskisi jotain 70+ ihmisiä. Kyllä me yli viisikymppiset vielä ihan käymme lenkillä, salilla, ja elämme ,muutenkin normaalisti. Miksi ihmeessä seksielämä olisi loppunut?
Hopeaketuilla kyllä mutta kumppanikin on noin 30-35v. Yli viisikymppisellä naisella se ei näytä enää luumulta.
Vierailija kirjoitti:
Mies 50v. kirjoitti:
Erektio ei onnistu lainkaan.Miten pahalta tuo tuntuu? Olen siis miettinyt jo aiemmin aihetta ja nyt tuli tilaisuus kysyä.
On ollut tosi synkkiä ajatuksia. Meitä saman sairauden kokeneita on paljon, mutta näistä asioista ei puhuta. En olisi mennyt leikkaukseen jos olisin tiennyt seksin loppuvan siihen. Naisystävä sai myös tarpeekseen ja erosimme. Toisaalta ymmärrän, ettei nelikymppinen nainen halua elää loppuelämäänsä ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 50v. kirjoitti:
Erektio ei onnistu lainkaan.Miten pahalta tuo tuntuu? Olen siis miettinyt jo aiemmin aihetta ja nyt tuli tilaisuus kysyä.
On ollut tosi synkkiä ajatuksia. Meitä saman sairauden kokeneita on paljon, mutta näistä asioista ei puhuta. En olisi mennyt leikkaukseen jos olisin tiennyt seksin loppuvan siihen. Naisystävä sai myös tarpeekseen ja erosimme. Toisaalta ymmärrän, ettei nelikymppinen nainen halua elää loppuelämäänsä ilman seksiä.
Voi harmi, olen tosi pahoillani. Minäkin tunnen yhden kohtalotoverisi mutta hänellä on jo enemmän ikää, silti on vaikeaa kysyä suoraan miltä tuntuu. Hän toisaalta katsoo kuolemaansa silmästä silmään joten ehkä hänellä on jo muuta mietittävää enemmän. Toivottavasti olette edes hyvissä väleissä eronneet.
Pystyykö tuossa ajattelemaan sellaista että seksielämää edelleen olisi toisin keinoin vai onko se liian ahdistava vaihtoehto? Meneekö tuossa siis myös tunto kokonaan?
Sen minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. Sanovathan tutkimukset, että vanhemmat ikäpolvet ovat harrastaneet enemmän seksiä kuin nuoremmat polvet. Ja mihinkä se loppuisi, kun on kerran alettu.
Loppu kirjoitti:
Luin aikoinaan lehdestä Leo Lastumäestä jutun, Hän sanoi että jos eimies enää pystyy, onhan silläsormet ja suu silti. Totta.
Mutta ajatusmaailma onkin mieheinen; jos ei mies saa, eisaa nainenkaan.
Surullista jos naisystävä on tuon takia jättänyt. Löytyyhän nyt muitakin vaihtoehtoja kuin perinteinen yhdyntä. Voimia Sinulle jatkoon! N49
On, mutta tarvii liukkaria ja sildenafiiliä. Yleensä. Spontaanius on hövinnyt. Mutta molemmat odotellaan perjantaisaunaa ja sen jälkeistä seksiä.
Meillä on seksiä jokapäivä. Mies 3 vuotta nuorempi. Hurjastellaan jos niin voi sanoa. 62 olen ja siis mies 59. Oikein hauskaa jokapäivä.
No minkäs takia luulet heidän menevän sinne hotelliin? Kuule mun vanhemmat ovat jo 60+ ikäisiä ja heilläkin seksi kukoistaa. On kuulemma paljon parempaa kuin nuorena kaikkine pinnallisuuksineen ja epävarmuuksineen.
Minkä uskon helposti koska olen itsekin jo aika vanha enkä ole tähän mennessä kokenut kovin kummoista seksiä. Johtuen kaiketi siitä että en ole koskaan kokenut aitoa molemminpuolista rakkauttakaan 😟
Eipä kuulu sulle :D