Miksi lisäännyt, kun ilmasto lämpenee liian kuumaksi?
Jälkikasvusi tulee vain kärsimään. Sitäkö sinä haluat?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska tiedän että ongelma on ratkaistavissa. Olen energiatekniikan DI. Lapsissa on tulevaisuus!
Nyt jo on lukuisia keinoja (ei vielä kaupallisesti valmistettu) joilla voi ”napata” ja sitoa hiilidioksidia ilmakehästä.Nyt on jo liian monta lasta ja nuorta mm. mt-ongelmaisena ja jätetään hoitamatta, minkä seurauksena ovat tukien varassa loppuelämän. Eikö olisi syytä pitää huolta jo syntyneistä lapsista ja mahdollistaa heille hyvä peruskoulutus ja työpaikka. Aika julman maailman tämän päivän vauvat tulevat kohtaamaan. Nälänhätä, makean veden puute, pakolaisvirrat päiväntasaajalta jne.
Noita ei tule tapahtumaan. Ne on ne skenaariot JOS EI ONNISTUTA hillitsemään ilmastonmuutosta. Mutta olen aika varma että onnistumme. Jos sinä seuraisit alan tutkimusta niin uskoisit itsekin samoin.
Vihreätkö ajaa tätä propagandaa että maailma tuhoutui, kuollaan nälkään ja janoon?
Ei helvetti nyt taas. Kunnon paskapuhetta. Ainoa järkevä ilmastonmuutoasiantuntija jota kannattaa kuunella on Petteri Taalas. Myöntää ilmastonmuutoksen ja kertoo REHELLISESTI mitä se voisi tulla olemaan.
Ei siis sillä lailla värikynällä väritellen kuten vihreiden mediatoimisto tekee.
En haluaisi lisääntyä, haluaisin adoptoida, mutta sitä ei voi tehdä mitenkään yhtä helposti eikä ne tavat ole kovin järkeviäkään.
Nyt kannattaa lisääntyä. Jatkossa ei ole enää eläkkeitä ja vanhushoivaa kuntien maksamana. Lapset on ainoa pieni turva, samoin omat säästöt. Jos olet lapseton, koita edes säästää.
En lisääntynyt joten ei lämpene. Olkaa hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska tiedän että ongelma on ratkaistavissa. Olen energiatekniikan DI. Lapsissa on tulevaisuus!
Nyt jo on lukuisia keinoja (ei vielä kaupallisesti valmistettu) joilla voi ”napata” ja sitoa hiilidioksidia ilmakehästä.
Minkäverran sähköä ne menetelmät syövät tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo on lukuisia keinoja (ei vielä kaupallisesti valmistettu) joilla voi ”napata” ja sitoa hiilidioksidia ilmakehästä.Nyt on jo liian monta lasta ja nuorta mm. mt-ongelmaisena ja jätetään hoitamatta, minkä seurauksena ovat tukien varassa loppuelämän. Eikö olisi syytä pitää huolta jo syntyneistä lapsista ja mahdollistaa heille hyvä peruskoulutus ja työpaikka. Aika julman maailman tämän päivän vauvat tulevat kohtaamaan. Nälänhätä, makean veden puute, pakolaisvirrat päiväntasaajalta jne.
Noita ei tule tapahtumaan. Ne on ne skenaariot JOS EI ONNISTUTA hillitsemään ilmastonmuutosta. Mutta olen aika varma että onnistumme. Jos sinä seuraisit alan tutkimusta niin uskoisit itsekin samoin.
Tämä. Lapsia kannattaa porsia epävarmuuteen juuri nyt kun tulevaisuudesta ei ole varmuutta ja ihmiset ovat kuolemassa sukupuuttoon maapallolta. Olen ainakin itse jo sen ikäinen että tuskinpa itse tulen kärsimään vaikka mitä tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vihreätkö ajaa tätä propagandaa että maailma tuhoutui, kuollaan nälkään ja janoon?
Ei helvetti nyt taas. Kunnon paskapuhetta. Ainoa järkevä ilmastonmuutoasiantuntija jota kannattaa kuunella on Petteri Taalas. Myöntää ilmastonmuutoksen ja kertoo REHELLISESTI mitä se voisi tulla olemaan.
Ei siis sillä lailla värikynällä väritellen kuten vihreiden mediatoimisto tekee.
Lähde/mikä on koulutuksesi?
Elämä on täynnä uhkia, mutta silti on aina lisäännytty ja tullaan lisääntymään.
Lisäännyin koska halusin lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on täynnä uhkia, mutta silti on aina lisäännytty ja tullaan lisääntymään.
Lisäännyin koska halusin lapsia.
On tehtävä mitä itse haluaa. Ei lapsen haluilla siinä ole väliä.
No kun vahinkoja sattuu. Me naiset halutaan seksiä usein ilman kumia.
Tätä mietin kovasti itsekin. Valinta pitäisi kohta tehdä. Ainut oudolla tavalla helpottava fakta on se, että maapallo pärjää ilman ihmistäkin eikä ajanlasku katoa mihinkään.
Kammottava tapa ajatella, että juuri sen oman lapsen tehtäväksi jäisi keksiä tehokas keino siivota muiden sotkut. En halua lapsia maailmaan, missä keskivertona eläminen ei ole riitä tai koko elämä pitää keskittyä muuhun kuin itse elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmissa uhkakuvissa maapallo alkaa olla elinkelvoton jo 30 vuoden päästä.
Eli jos niitä nro 12:n mainitsemia hiilidioksidisieppareita on kehitteillä, niin pitäkäähän sitten kiirettä asian kanssa!
Entä muiden saasteiden ja myrkkyjen siepparit?
Vierailija kirjoitti:
Tämä sun Perttis on siis maailman johtava auktoriteetti ilmastoasioissa? Epäilen suuresti.
Ei haittaa. Näin kesämekossa josta näkyi läpi kolmikymppisen blondin tänään bussissa ja sillä ei ollut pikkareita. T. Setämies
Kukaan ei tiedä mikä on ilmaston tila ja tilanne 20 vuoden kuluttua.
On aivan varmaa, että teknologia kehittyy ja löydetään uusia keinoja viivästyttää ilmastonmuutosta.
Ei se ilmastonmuutos tarkoita, että kaikki menee perseelleen muutamassa vuosikymmenessä.
Tapahtumat ovat hitaita ja suuria, tosi suuria muutoksia voidaan odottaa sadan vuoden säteellä.
Eivät ihmiset voi elää kokonaan tulevaisuudessa eikä menneisyydessä. Ihmiset elävät tässä hetkessä.
Tässä ja nyt, se elämää. Ei se ole elämää että eletään muistoissa ja menneisyydessä, eikä se, että eletään pelossa ja jo vielä täysin tuntemattomassa tulevaisuudessa.
Miksi kenenkään kannattaisi edes opiskella pitkään hyvä ammatti ja mielenkiintoinen työ, jos se kaikki on kohta käyttökelvonta ja me menehdytään kohta ilmastonmuutokseen.
Suomi on pieni maa ja väestö pienenee koko ajan ja vauhdilla. On hyvä että edelleen syntyy uusia lapsia ja että elämä jatkuu. Se antaa elämään iloa, tarkoitusta ja toivoa.
Miten joku voikin ajatella noin synkästi, että se ilmastonmuutos on heti, tässä ja nyt? Ihan kohta, jo koputtelee minunkin ovellani.
Ei se niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä mikä on ilmaston tila ja tilanne 20 vuoden kuluttua.
On aivan varmaa, että teknologia kehittyy ja löydetään uusia keinoja viivästyttää ilmastonmuutosta.
Ei se ilmastonmuutos tarkoita, että kaikki menee perseelleen muutamassa vuosikymmenessä.
Tapahtumat ovat hitaita ja suuria, tosi suuria muutoksia voidaan odottaa sadan vuoden säteellä.
Eivät ihmiset voi elää kokonaan tulevaisuudessa eikä menneisyydessä. Ihmiset elävät tässä hetkessä.
Tässä ja nyt, se elämää. Ei se ole elämää että eletään muistoissa ja menneisyydessä, eikä se, että eletään pelossa ja jo vielä täysin tuntemattomassa tulevaisuudessa.
Miksi kenenkään kannattaisi edes opiskella pitkään hyvä ammatti ja mielenkiintoinen työ, jos se kaikki on kohta käyttökelvonta ja me menehdytään kohta ilmastonmuutokseen.
Suomi on pieni maa ja väestö pienenee koko ajan ja vauhdilla. On hyvä että edelleen syntyy uusia lapsia ja että elämä jatkuu. Se antaa elämään iloa, tarkoitusta ja toivoa.
Miten joku voikin ajatella noin synkästi, että se ilmastonmuutos on heti, tässä ja nyt? Ihan kohta, jo koputtelee minunkin ovellani.
Ei se niin mene.
Mikä koulutuksesi on? Voitko kehittää sitä teknologiaa muiden puolesta, kaikki muut vain lisääntyvät ja pahentavat tilannetta entisestään.
Ps. Suomikin on maapallolla.
ilmatosmuutos on feikkiä
vauva forum modit on facismeja
Tämä. On hauskempaa kuolla kuin olla kuolematta ja kärsiä kuin olla kärsimättä.