Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En minä halua että tiliotteitani urkitaan, (toimeentulotuki)

Vierailija
14.08.2023 |

Mitäs nyt? Kun olen tilannut kaikkea outoa netistä eism seksileluja, ja ostanut palveluja. Nuohan näkyy tiliotteista. Ja pitäisi hakea tt tukea. En vain kehtaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä mustalla tussilla ne kohdat pois ja katso valossa näkyykö läpi, jätä vain tilinumerot.

Vierailija
2/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Toimeentulotuella saa ostaa myös virkistysjuttuja, seksilelut kai menee siihen kategoriaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on.

Toimeentulotuella saa ostaa myös virkistysjuttuja, seksilelut kai menee siihen kategoriaan.

Paitsi että kokkarit, persut ja kridet on sitä mieltä, että ei.

Eivät he kyllä Kelassa ole menoihin tarttuneet, lähinnä varmistaneet, ettei ole tuloja.

Vierailija
4/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään

Vierailija
5/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen ideologiaa on: "Et sä rahaa tarvitse, vaan seksii, seksii ja terapiaa. Halusit tai ei. Me toimitetaan ja todella kinky ällö juttuja, halusit tai ei."

Voisko kuitenkin olla vasemmalta päin? Nuo kun ovat niitä seksihulluja ällötyksiä monesti.

Vierailija
6/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tlimittaa kuititkin, missä lukee pepsii, sisäfileetä ja olutta. Karkkii myös. Tukehdu pullaasi.

Vierailija
7/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei välitä eikä saa välittää ja kuka hemmetti välittää porsastelu-oikeiston mielipiteistä, ne on pahimpia syöttöporsaita koko maassa.

Vierailija
8/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanahneus perisynti kirjoitti:

Kenen ideologiaa on: "Et sä rahaa tarvitse, vaan seksii, seksii ja terapiaa. Halusit tai ei. Me toimitetaan ja todella kinky ällö juttuja, halusit tai ei."

Voisko kuitenkin olla vasemmalta päin? Nuo kun ovat niitä seksihulluja ällötyksiä monesti.

Teiän oikeistolaisten rutiini onkin tehdä tuo kaikki salassa, ootte niin ho moja ja pe dofiilejä et ei riitä edes kaapissa oleminen vaan ylikompensoitte.

Vierailija
9/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitset tt-tukea kun sulla on varaa ostaa seksileluja?

Yhteiskunnanko pitää nykyisin maksaa nämä kaikille?

Vierailija
10/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ole aikaa katsella kenenkään ostoksia. Katsovat loppusaldon . Ja rahoillaan voi ostaa mitä haluaa

Vierailija
11/15 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran kova palkka, ettei tartte tukia nostella😀. Voin ostaa mitä tarviin, matkustella, shoppailla ym. Elämä on helppoa ja hymyilyttää😀.

Hintojen ja korkojen nousuilla ei ole ollut mitään vaikutusta omaan elämään. Rahat riittää hyvin. Parin viikon päästä Berliiniin kaupunkilomalle ja ensikuussa Kööpenhaminaan.

Riittääkö sama toimentulolla?

Vierailija
12/15 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että Kelan virkailijoita voisi vähempää kiinnostaa. Saahan sen rahan käyttää vaikka kokonaan seksileluihin, jos et aio syödä. Tiliotteilla on tarkoitus karsia pois turhat hakijat, joilla rahaa pankkitilillä. 

Vierailija
13/15 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että Kelan virkailijoita voisi vähempää kiinnostaa. Saahan sen rahan käyttää vaikka kokonaan seksileluihin, jos et aio syödä. Tiliotteilla on tarkoitus karsia pois turhat hakijat, joilla rahaa pankkitilillä. 

Kiinnostaa kyllä jos on siirtoja pelitileille. Soittelevat perään.

Vierailija
14/15 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hae tukia, niin ketään ei kiinnosta tiliotteesi. Näin minä toimin.

15/15 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sen verran kova palkka, ettei tartte tukia nostella😀. Voin ostaa mitä tarviin, matkustella, shoppailla ym. Elämä on helppoa ja hymyilyttää😀.

Hintojen ja korkojen nousuilla ei ole ollut mitään vaikutusta omaan elämään. Rahat riittää hyvin. Parin viikon päästä Berliiniin kaupunkilomalle ja ensikuussa Kööpenhaminaan.

Riittääkö sama toimentulolla?

Rahaa on mutta kaikki muu sitten puuttuukin