Miksi lisäännyt, kun ilmasto lämpenee liian kuumaksi?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ei tule liian kuumaksi
Kaliforniassa yli 50°C lämmintä. Ei kuuma vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule liian kuumaksi
Mitä kalifornian lämmöllä on väliä? Aina siellä on kuumaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule liian kuumaksi
Helleaallot yltävät myös tänne pohjoiseen. Suomessa ei koskaan voisi olla näin lämmin ilman ihmiskunnan huonoja tekoja.
Siksi koska tiedän että ongelma on ratkaistavissa. Olen energiatekniikan DI. Lapsissa on tulevaisuus!
Nyt jo on lukuisia keinoja (ei vielä kaupallisesti valmistettu) joilla voi ”napata” ja sitoa hiilidioksidia ilmakehästä.
Olen parasta A-luokkaa, joten velvollisuuteni on lisääntyä ja nostaa ihmiskunnan geenilätäkön laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule liian kuumaksi
Helleaallot yltävät myös tänne pohjoiseen. Suomessa ei koskaan voisi olla näin lämmin ilman ihmiskunnan huonoja tekoja.
Muutama kuukausi ja sekin lämpö on muisto vain.
Onko tämä nyt sellainen lämpötila joka on muka liian kuuma?
Vierailija kirjoitti:
Ap. kysy Ohisalolta.
Näin. Tuskin tässä mitään ilmasto-hätää on, kun Ohisalokin uskaltaa lisääntyä.
Kukaan tosissaan huolissaan oleva ei lapsia synnytä kärsimään.
Maailma kuumenee liikaa, miljardit kuolevat ja maailma alkaa taas jäähtyä. Suomi on viimeisiä elinkelpoisia alueita ja suomalaiset perivät Maan. Minun jälkeläiseni ovat heidän joukossaan.
Itsellä ilmastonmuutos on ainakin yksi syistä miksi en halua lapsia. Alkaa olla aika selvää että jo oma sukupolveni tulee kokemaan ilmastonmuutoksen vaikutuksia eli siis enemmän äärisäätä, kuumempaa, kylmempää, tuulisempaa, sateisempaa, myrskyisempää. Ja sitten tuo merenpinta. Asun itse Alankomaissa merenpinnan alapuolella että lits läts vaan. En halua tehdä lisää tulevaisuuden kärsijöitä tähän maailmaan.
Jätän lapset hankkimatta, jotta lapsen lapsilleni jää elinkelpoinen maapallo.
En usko että ilmastonmuutos on tulossa. Se on tapa pelotella ihmisiä. Ja vihr. Ohisalon lapsiuutinen oli varmistus tälle.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska en usko ilmastonmuutokseen. Eikä minun tarvitse olla synnyttämättä siksi että v i n o s i l m ä t saastuttaa. Prkl.
Et usko ilmastonmuutokseen, jonka syynä kuitenkin mielestäsi on kiinalaiset? XD
En halua. Siksi en lisäänny ja hommaan kissan.