Petetty olo koronarokotteesta. Missä luuraa odotettu vapaus?
Otin rokotteen vain ja ainoastaan siksi että pääsen taas elämään vapaata ja normaalia elämää ilman maskia ja rajoituksia. Missä minun vapaa elämäni nyt sitten viipyy? Olo on todella huijattu.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vanhaan ei ole paluuta. Rokotteet eivät tautia poista ja variantteja tulee rokottamattomilta koko ajan. Maskit ja rajoitukset ovat tulleet jäädäkseen.
Miks tää ei häviäis, hävishän ne virustaudit muutamassa vuodessa n. 100 vuotta sitten. Onks tää jokin ihan poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vapautta ei anneta, se otetaan.
Itse olen elänyt koko korona-ajan normaalisti, enkä todellakaan ota rokotetta. Maskista jos huomautellaan, sanon kohteliaasti, etten voi käyttää astman takia, eli valehtelen surutta.
Testissä en ole käynyt kertaakaan, vaikka lieviä oireita on ollut. Mutta mitään kummempaa niistä pikkuoireista ei ole tullut.
Pointti on se, että elämääsi voidaan rajoittaa vain, jos itse suostut siihen. Jos et, niin minkäs mahtavat? Kaikki "rajoitukset" ovat vain suosituksia, MITÄÄN pakkokeinoja ei ole käytössä.
Tämä! Älkää olko lampaita✌️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen elänyt koko korona-ajan normaalisti, enkä todellakaan ota rokotetta. Maskista jos huomautellaan, sanon kohteliaasti, etten voi käyttää astman takia, eli valehtelen surutta.
Testissä en ole käynyt kertaakaan, vaikka lieviä oireita on ollut. Mutta mitään kummempaa niistä pikkuoireista ei ole tullut.
Pointti on se, että elämääsi voidaan rajoittaa vain, jos itse suostut siihen. Jos et, niin minkäs mahtavat? Kaikki "rajoitukset" ovat vain suosituksia, MITÄÄN pakkokeinoja ei ole käytössä.
Sinä olet ameeba
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harasoo, da, Igor da.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhaan ei ole paluuta. Rokotteet eivät tautia poista ja variantteja tulee rokottamattomilta koko ajan. Maskit ja rajoitukset ovat tulleet jäädäkseen.
Miks tää ei häviäis, hävishän ne virustaudit muutamassa vuodessa n. 100 vuotta sitten. Onks tää jokin ihan poikkeus.
Juu tämä on PLANdemia :D
Odottakaa vaan ku tulee uudet lockdownit ja pelleilyt taas syksyllä. Uudet rajoitukset ja sit nohynekki varmaa suosittelee taas uutta rokotetta.
:D onnea vaan kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump pohti desinfiointiaineen suonen sisäistä käyttöä. Kai sentään hän on mielestäsi oikeasssa? Oppi-isäsi sentään.
Yksi rokote on vasta puolikas rokote.
Odota nyt, että me saadaan se toinen. Omalla asuinalueellani sen saa suurin osa työikäisestä elokuun lopussa ja syyskuussa.
Yli vuosi mennyt etkä ole vieläkään tajunnut yhtään mitään. Melkoinen saavutus jo.
Vierailija kirjoitti:
Yksi rokote on vasta puolikas rokote.
Odota nyt, että me saadaan se toinen. Omalla asuinalueellani sen saa suurin osa työikäisestä elokuun lopussa ja syyskuussa.
Voi kuule,
Kaikkea saa toivoa :D mut älä luule et tää pelle show siihen tilaan rokotteeseen loppuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, eihän influenssakaan mihinkää ole kadonnut joka vuosi tarjoillaan siihen tautiin rokotetta. Rokote sisältää vähän eri koktailia joka vuosi ja sen teho riiippuu siitä kuinka rokotteen kehittelijät ovat osanneet ennustaa millainen influenssavirus tulee seuraavana vuonna jylläämään väestössä. On myös naurettavaa verrata nykypäivää ja aikaa 100 vuotta sitten. Ihmiset liikkuvat hieman eri tahtiin mantereiden välillä nykypäivänä ja taudit leviää.
Ei tää mihinkään katoa nyt täytyy vain oppia elämään sen ajatuksen kanssa että mahdollisesti saat sen koronan jossain vaiheessa ja joko sairastat sen lievänä kotona tai joudut sairaalaan jossa sinua sitten hoidetaan. Koronasta tulee meidän uusi kausi-influenssa. Rajoituksiin tuskin enää tullaan menemään.
Jos otit ap rokotteen vain ja ainostaan itseäsi varten ja paskat nakkaat muiden hyvinvoinnista, niin ihan mielelläni seuraan kipuiluasi pienen sielusi kanssa.