Petetty olo koronarokotteesta. Missä luuraa odotettu vapaus?
Otin rokotteen vain ja ainoastaan siksi että pääsen taas elämään vapaata ja normaalia elämää ilman maskia ja rajoituksia. Missä minun vapaa elämäni nyt sitten viipyy? Olo on todella huijattu.
Kommentit (32)
Laajempi vapaus koittaa, kun porukka on saanut kaksi rokotetta. Arvioiden mukaan tähän päästään lokakuussa.
Korona loppuu 2022 alussa.VÄÄRIN! Ei se mihinkään katoa, tulee liukuhihnalta uusia muunnoksia joihin rokote ei tehoa. Rokotekehitys ei pysy kisassa mukana. Lisäksi Belgiassa ihminen kuollut saatuaan 2 muunnosta samaan aikaan. Tulee yleistymään. Siinä onkin yskässä piteleminen, kun on kropassa delta+, gamma ja theta potenssin 2 variantti rokkaamassa yhtä aikaa.
Maskin käyttö on vain suositus. Toki jos työnantajasi vaatii pitämään maskia töissä, tilanne on hankalampi. Mitä ovat ne asiat, joita et voi nyt tehdä, koska rajoitukset estävät?
Kiitä potkupalloturisteja. Muuten oltaisiin jo normaalissa.
Vapaus on siinä, että voit olla suhteellisen varma, jos ja kun korona iskee, niin et joudu koronan takia sairaalahoitoon. Vain se on koko rokotuksen lähtökohta.
Yksi piikki ei suojaa vielä tuo kuin vähän, mutta kahden piikin jälkeen voi olla turvallisemmalla mielellä.
Vanhaan ei ole paluuta. Rokotteet eivät tautia poista ja variantteja tulee rokottamattomilta koko ajan. Maskit ja rajoitukset ovat tulleet jäädäkseen.
se vapaus tulee jos kaikki sanoo EI Maskeille ja EI rajoituksille
Vierailija kirjoitti:
Laajempi vapaus koittaa, kun porukka on saanut kaksi rokotetta. Arvioiden mukaan tähän päästään lokakuussa.
Sekin voi olla vain huijausta. Sitten ilmotetaankin että eikun kolmas piikki vasta vapauttaa.
Variantteja ei tule rokottamattomilta vaan ROKOTETUILTA.
Ihmeen hyvin aivopesu uponnut,ei tule olemaan YKSILÖVAPAUTTA! Tarkoitus on ettei yksityisyyttä tule olemaan enää kohta kenelläkään, kaikki omaisuus on tarkoitus valtion omistukseen pistää ja ihmisistä tehdään orjia! Toi rokote on esiaste pedonmerkille!
variantteja tulee koko ajan rokotteista
Mihinkä sinä eläkeläinen nyt niin hinkuisit. Työ ikäiset rokotetaan syksyyn mennessä vasta. Ja nuoriso vielä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitä potkupalloturisteja. Muuten oltaisiin jo normaalissa.
En jotenkin usko että yksinomaan futisturistit olisivat syy nykyiseen tilanteeseen. Toki Pietarista tuli koronaa erityisesti pääkaupunkiseudulle mutta sitä tulee muutenkin nyt matkailun lisäännyttyä.
Huuhkajafanit päättivät myydä sinut orjaksi. Nauti siitä.
Vapautta ei anneta, se otetaan.
Itse olen elänyt koko korona-ajan normaalisti, enkä todellakaan ota rokotetta. Maskista jos huomautellaan, sanon kohteliaasti, etten voi käyttää astman takia, eli valehtelen surutta.
Testissä en ole käynyt kertaakaan, vaikka lieviä oireita on ollut. Mutta mitään kummempaa niistä pikkuoireista ei ole tullut.
Pointti on se, että elämääsi voidaan rajoittaa vain, jos itse suostut siihen. Jos et, niin minkäs mahtavat? Kaikki "rajoitukset" ovat vain suosituksia, MITÄÄN pakkokeinoja ei ole käytössä.
Sepäs se
Avatkaa silmät ja tajutkaa millä tavoin tuota myrkkypiikkiä MARKKINOIDAAn
Ota piikki ja olet taas vapaa, vapaa menemään ja matkustamaan
Tajutkaa että tämä on harhaa!
Minä en aio ottaa piikkiä ja aion silti olla vapaa :D minä menen ja teen niinku lystään koska en halua enkä aio olla jonkun toisen valvonnan alla enkä edes usko muutakun plandemiaan
Tajuatteko että tässä mennään kohti kontrolliyhteiskuntaa
en oo ottanut ensimmäistäkään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin voi olla vain huijausta. Sitten ilmotetaankin että eikun kolmas piikki vasta vapauttaa.
ja rokoteyhtiöt kiittää. ikuinen lypsylehmä:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/41ece827-d654-4485-870e-432b0bac12a2
Homma kunnossa (Jankon betoni)
RYSSSÄN kätyrit ovat rokote disinfollaan vallanneet ketjun. Paikalla ainakin Igor, Vitali ja Tatjana.
Ei kukaan ole luvannut sulle mitään normaalia elämää ilman rajoituksia.