Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tekee mielestäsi ihmisestä tyhjäpään?

Vierailija
11.07.2021 |

???

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu kuin suttura.

Vierailija
2/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukeutuu kuin puttura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei tajua esim. sarkasmia.

Vierailija
4/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemistolaisuus.

Vierailija
5/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen itseni ihan tyhjäpääksi. Ei tunnu olevan mitään yhteisiä intressejä tai muutakaan yhteistä muiden kanssa. Näin olen elänyt koko elämäni ja tuntenut itseni ulkopuoliseksi.

Nyt olen karsinut kaiken turhan elämästäni ja keskityn vain muutamaan asiaan, joita pidän tärkeinä. Jos ihmiset hakeutuvat seuraani niin ok, mutta minä en aktiivisesti enää etsi edes partneria. Minulla on jo ikää ja teen itseni kanssa tiliä elämästäni ja kummallisuuksista, joihin olen muinoin joutunut. 

Nuori serkkuni kuoli juuri... se nyt vaan on niin, että joka hetki pitää olla valmis lähtemään täältä vaikka tuntisi itsensä kuinka nuoreksi, elinvoimaiseksi ja terveeksi. 

Kysyn myös itseltäni koskien elämääni, että tässäkö se nyt sitten oli?

Vierailija
6/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee, että ulkonäkö on merkityksellisin asia itsessään ja muissa.

Vierailija
7/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpää on hieman ikävästi ilmaistu. Siihen suuntaan viitaten sanoisin turhamaisuuden ja pinnallisuuden.

Vierailija
8/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on tehnyt minusta tyhjäpään. Siis. Tyhjää. Täynnä.

Vierailija
9/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpää = tyhmä

Ei tiedä yleis-sivistäviä asioita.

Vierailija
10/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielee purematta kaiken mitä kuulee/lukee-jos mitään lukeekaan.

Vahvat mielipiteet asioiden taustoja tietämättä/ei mielipidettä mihinkään.

Sävyjen ymmärtämättömyys, mustavalkoinen näkökanta asioihin.

Vierailija
11/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse ymmärrä/osaa jotakin asiaa, päättelee siltä pohjalta ettei kukaan muukaan ymmärrä/osaa.

Ei perustele toimintaansa tai päätöksiä, tai sitten perusteluissa ei ole mitään logiikkaa tai järkeä.

Ahdistuu ja kiukustuu erittäin herkästi, kyky ratkaista helppojakaan ongelmia puuttuu, minkä lisäksi stressin ja paineen sietokyky on olematon.

Ei kysy neuvoa, vaikka tietäisi siitä hyötyvänsä. Ei ota neuvoja vastaan, koska kokee sen vallan menetyksenä.

Ei pysy mukana missään keskustelussa, joka jää oman matalan yleissivistystason ulkopuolelle

Keskustelu etenee juupas- eipäs väittämin, muuta tästä ei saa irti

Ymmärtää kysymykset väärin, vastaa aina asian vierestä.

Vierailija
12/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeilevä käytös.

kertoo kyllä harjoittajansa ongelmista.

Vierailija
13/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutava kirjoitti:

ilkeilevä käytös.

kertoo kyllä harjoittajansa ongelmista.

Maailmassa on kyllä valitettavan paljon älykkäitä ja menestyviä ilkeitä kuspäitä.

Vierailija
14/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itse ymmärrä/osaa jotakin asiaa, päättelee siltä pohjalta ettei kukaan muukaan ymmärrä/osaa.

Ei perustele toimintaansa tai päätöksiä, tai sitten perusteluissa ei ole mitään logiikkaa tai järkeä.

Ahdistuu ja kiukustuu erittäin herkästi, kyky ratkaista helppojakaan ongelmia puuttuu, minkä lisäksi stressin ja paineen sietokyky on olematon.

Ei kysy neuvoa, vaikka tietäisi siitä hyötyvänsä. Ei ota neuvoja vastaan, koska kokee sen vallan menetyksenä.

Ei pysy mukana missään keskustelussa, joka jää oman matalan yleissivistystason ulkopuolelle

Tunnistan itseni tarinasta. Taustalla kolkuttelee äidin ivalliset kommentit "ai etkö sä tiedä/osaa??"

Opin ettei neuvoa saa kysyä. Pitkälle aikuisuuteen ahdisti edes katsoa karttaa vieraassa paikassa, kun olisihan ne sijainnit pitänyt jotenki vain tietää.

Vierailija
15/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkalluus, ei koulutusta tai kunnianhimoa. Harrastuksena vain baareissa juoksu, dokaus ja röökaus. Ei ymmärrä mistään mitään, kun yleissivistys on niin heikko.

Tyhjäpään kanssa ei pysty keskustelemaan, kun joka asiaan vaan tulee kysymys ai mitä, hä? BB Julia oli hyvä esimerkki.

Vierailija
16/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvassa on kyltti varastotilaa vuokrataan.

Vierailija
17/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidottomuus tai haluttomuus suoriutua arkipäiväisistä asioista. Esim. asuu yksin, mutta ei osaa siivota, pyykätä, lajitella roskia. Puhelin jatkuvasti kädessä, mutta ei osaa soittaa johonkin virastoon tms. ja hoitaa asioitaan. Olettaa, että muut ihmiset ovat ajatuksenlukijoita ja raivoaa kun asiat eivät suju hänen ajattelemallaan tavalla.

Vierailija
18/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuttomuus. Omanapaisuus. Itsestään (ulkonäöstään, "uroteoistaan", rakastajistaan tms.) kovaan ääneen mesoaminen yhdistettynä kuuntelutaidottomuuteen.

Vierailija
19/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se tuli. Korostuu teini-ikäisissä mutta hankalaa, jos jää pääälle aikuisuuteen.

Vierailija
20/40 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherpissismi, hysteerisyys, kukkahattuilu.