Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä italialaisesta jäätelöstä?

Vierailija
10.07.2021 |

Minusta kallis ja maistui vedeltä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni kenties parhaan jäätelön olen ostanut Roomasta Trevin suihkulähteen läheltä. Aivan ihana pistaasijäätelö.

Vierailija
2/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvää. Maistuu juuri siltä, mitä mauksi kerrotaankin. Tykkään eniten erilaisista pähkinäjäätelöistä.

Ehkä se sun syömä ei ollutkaan aitoa italialaista jäätelöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tselaatto voittaa suomalaisen kermajäätelön.

M

Vierailija
4/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen jäätelö on tuhat kertaa parempaa.

Vierailija
5/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta Italiassa syötynä.

Vierailija
6/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ei valitettavasti saa oikeaa gelatoa vaikka törpössä välillä niin lukisi.

Vierailija
7/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliarvostettua

Vierailija
8/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistaasigelato <3 voisin ihan sen takia matkustaa ulkomaille

Vierailija
9/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen usein itse sorbettoa.  Helppo tehdä ja käy myös drinkin pohjaksi. 

Vierailija
10/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliarvostettua

Aliarvostettua jos luulee jonkin lidl"gelaton" perusteella tietävänsä mitä se on.

Vierailija
11/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta! Mums!

Gelato al cioccolato. Grazie!

Vierailija
12/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomassa Trajanuksen tolpan lähellä Via Magnanapolin portaiden yläpäässä on gelateria joka on voittanut paras hjäätelö ja paras sorbetti palkintoja. Heidän Mango chili oli eräs näistä voittajista.

Vierailija
13/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää! Jos Bolognassa käytte ja jäätelöä tekee mieli, löytyy Via San Feliceltä ”Ugo”.

Vierailija
14/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt Italiassa joten en tiedä , miltä maistuu, onko kermaa enempi Tanskassa kyllä söin jäätelön 2001 toukokuussa ja oli + 30 lämmintä , oli ilmoitettu että Tanskassa keskilämpötila 11 astetta lämmintä varauduin sitten lämpimiin vaatteisiin ei kuitenkaan talvitakkiin ja pipoon ja talvikenkiin .

Eli oli pitkähihaista paitaa , pitkälahkeisiin housuihin ja otin vain minihameen ja siihen sopivan paidan laivalle( hetken huumas ostin sen on kaunis en katsonut sen pituutta että on minihame oli vaalea polviin asti ylettyvä hame).

No sen sitten lämpimänä päivänä , pistin päälle kun oli niin kuuma mä sain nuorten työpaja projektin vetäjän apulaiselta kommenttia joka oli mua pari vuotta nuorempi mies, että

" Ei me mennä diskoon" mua Lahti kuin vierasta sikaa, oli Kyllä loukkaavaa törkeää Käytöstä.

Niin se jäätelö oli mansikan ja vaniljan makuinen , pelle naaman näköinen tikkujäätelö( saman laisia jäätelöitä on ollut Kotijäätelö autossa myytävänä).

Oli hyvää joo se jäi jäätelö mieleen , törkeän ihmisen käytöksestä että sellaisen söin.

Vierailija
15/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskimojäätelö on parasta.

Vierailija
16/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. En ikinä söisi italialaista jäätelöä. Se on tehty italialaisesta maidosta. Italialaisten lehmien olot ovat erittäin kyseenalaisia.

Vierailija
17/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. En ikinä söisi italialaista jäätelöä. Se on tehty italialaisesta maidosta. Italialaisten lehmien olot ovat erittäin kyseenalaisia.

Niin on suomalaisten lehmien kielenkäyttökin.

Vierailija
18/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt Italiassa joten en tiedä , miltä maistuu, onko kermaa enempi Tanskassa kyllä söin jäätelön 2001 toukokuussa ja oli + 30 lämmintä , oli ilmoitettu että Tanskassa keskilämpötila 11 astetta lämmintä varauduin sitten lämpimiin vaatteisiin ei kuitenkaan talvitakkiin ja pipoon ja talvikenkiin .

Eli oli pitkähihaista paitaa , pitkälahkeisiin housuihin ja otin vain minihameen ja siihen sopivan paidan laivalle( hetken huumas ostin sen on kaunis en katsonut sen pituutta että on minihame oli vaalea polviin asti ylettyvä hame).

No sen sitten lämpimänä päivänä , pistin päälle kun oli niin kuuma mä sain nuorten työpaja projektin vetäjän apulaiselta kommenttia joka oli mua pari vuotta nuorempi mies, että

" Ei me mennä diskoon" mua Lahti kuin vierasta sikaa, oli Kyllä loukkaavaa törkeää Käytöstä.

Niin se jäätelö oli mansikan ja vaniljan makuinen , pelle naaman näköinen tikkujäätelö( saman laisia jäätelöitä on ollut Kotijäätelö autossa myytävänä).

Oli hyvää joo se jäi jäätelö mieleen , törkeän ihmisen käytöksestä että sellaisen söin.

Nyt on lääkkeitä tullut otettua joko liikaa tai liian vähän.

Vierailija
19/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se ainakin parempaa kuin italialainen pizza, johtuuko pehmeä maku sitten glygolista, jonka käyttö suomessa kiellettiin.

Vierailija
20/20 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvää, pehmeää ja kermaista.