Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ennen köyhä mies eikä kukaan nainen halunnut, ja sitten 34-vuotiaana alkoi tapahtui asioita joiden seurauksena minulla on nyt 38vuotiaana usean miljoonan omaisuus. Nyt innokkaimpien naisten pois hätistely käy ihan työstä.

Vierailija
10.07.2021 |

On hupaisaa lukea miten naiset täällä inttävät ettei miehen köyhyydellä ole väliä, koska olen ihan itse saanut kokea eron olevan kuin yöllä ja päivällä pienituloisen itseni ja miljonääri-itseni välillä.

Mikä siinä on ettei näitä faktoja voi myöntää edes anonyymilla keskustelupalstalla?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä köyhä olet nyt kuin ennenkin. Unissasi sait ne miljoonat. Miksi joidenkin on niin vaikea ymmärtää, että nykyään naiset hankkivat itse omaisuutensa ja rahansa. Aivan sama onko mies miljonääri vai elintapatyötön, ei kiinnosta.

No ei se aivan noin mene. Jos olet vaikka NHL- tai Valioliiga-pelaaja, saat aivan varmasti kauniin tyttöystävän / vaimon vaikka olisit sellainen pölkkypää, joka ei rahattomana kiinnostaisi ketään. Tietenkään kaikki naiset eivät ole tuollaisia, mutta aivan riittävästi kauniita naisia on kuitenkin rahamiehille tarjolla, jos tavoitteena on vain saada kaunis nainen, olivatpa hänen motiivinsa mitkä tahansa.

Vierailija
22/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pienimunainen miljonääri mutta tiettyjen toimenpiteiden johdosta rahat meni mutta muna kasvoi järjettömäksi. Työskentelen nykyään naistenhätistelyalalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko palstan vakiprovoilia nimimerkillä "kilttimies"? Vaikuttaa taas ihan samantyyliseltä.

Älkäähän ihmiset ruokkiko palstatrollia..

Vierailija
24/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko ettet olisi itse muuttunut mitenkään niin suuren muutoksen myötä?

Minä ainakin olin työttömänä ollessani masentunut luuseri joka ei jaksanut mitään eikä kiinnostanut ketään. Töihin päästyäni piristyin ja olen kuin eri ihminen vaikkei palkka olekaan suuri. Tämä näkyy erittäin paljon myös ulospäin.

Vierailija
25/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikki köyhät ja pienituloiset miehet ovat sinkkuja ja vain rikkailla miehillä on vaimot ja perheet.

Vierailija
26/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne naiset tietävät kuinka rikas sinä olet?

Uudesta ja isosta omakotitalosta, laatuautosta, veneestä, kesämökistä, huhupuheista, tiedon leviämisestä.

Jokainen voi kyllä asian tarkistaa halutessaan myös ihan verotustiedoista.

AP

Laita nimi, niin tarkistan, oletko tarpeeksi rikas minulle.

Vierailija
27/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten laita. Yhdelle missille laitoin ja sillä oli ihan järjettömän kokoinen römpsä. Herranen aika sentään.

Vierailija
28/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudesta ja isosta omakotitalosta, laatuautosta, veneestä, kesämökistä, huhupuheista, tiedon leviämisestä.

AP

Tulot ovat välillä 1,1 ja 1,3 miljoonaa. Täysin tarkkaa summaa en laita.

Vierailija
29/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tulot ovat välillä 1,1 ja 1,3 miljoonaa. Täysin tarkkaa summaa en laita.

Ihan keksittyä juttua. Oikeasti varakas voisi hyvin laittaa nimensä.

Vierailija
30/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kaikki köyhät ja pienituloiset miehet ovat sinkkuja ja vain rikkailla miehillä on vaimot ja perheet.

Tilastojen mukaan köyhällä miehellä on moninkertainen todennäköisyys olla sinkkuna rikkaaseen verrattuna, ja he myös jäävät yksin.

Vierailija
31/31 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty, hei kiinnostat muakin, jos sulla on paljon rahaa. Olen kyllä 10v vanhempia, mutta haittaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän