Sinkkunaisella pillerit
Sinkkunainen syö pillereitä (monia eri syitä, ei puhuta nyt siitä).
Kun tapaa uuden miehen, on se sitten yhden illan juttu tai pidempi tapailu, sillä ei ole nyt merkitystä.
Kun tilanne etenee ja mennään sänkyyn, niin naisella ei ole pelkoa tulla raskaaksi, eikä sitä silloin ajattele.
Kun menette sänkyyn, kysyykö mies ehkäisystä vai harrastaako yleensä seksiä paljaalla, jos naisena ette asiasta mitään mainitse, että syötte pillereitä. Mieshän ei sitä silloin voi tietää.
Sama kysymys sinulle nainen, joka et syö pillereitä. Kumpi osapuoli ottaa asian puheeksi? Sinä tietenkin yleensä, koska et syö pillereitä ja mainitset tarvitaan kondomi. Jos et mainise asiasta mitään, niin todennäköisesti mies on valmis kysymättä harrastamaan seksiä paljaalla. Onko asia näin.
Naiset vastaatkaa rehellisesti. Onko näin, että nainen joutuu yleensä ottamaan asian puheeksi ja jos ei sitä puheeksi ota mies panee paljaalla lähes aina? Mies joko olettaa naisen hoitaneen ehkäisyn tai ei sitten välitä ja on tilanteen vuoksi sekaisin kun naista tarjolla ja vähän alkoholia veressä.
Kommentit (13)
No olen sinkku ja joka kerta, kun tarvetta on ollut, minä otan asian puheeksi. Syön pillereitä, mutta oon jättänyt sen mainitsematta, koska muuten kondomia harvemmin halutaan käyttää.
Aina minä otan kumin puheeksi, jolloin mies on et “luulin että syöt pillereitä” (no miksi vitussa luulit niin?) ja kun sanon että en syö, ja vaikka söisinkin niin silti pitää käyttää kumia, niin saa kuulla mitä ihmeellisempiä muttia ja sössötyksiä.
Niin ja usein sitä ei haluta käyttää koska sit lerpahtaa.
N32 kirjoitti:
Aina minä otan kumin puheeksi, jolloin mies on et “luulin että syöt pillereitä” (no miksi vitussa luulit niin?) ja kun sanon että en syö, ja vaikka söisinkin niin silti pitää käyttää kumia, niin saa kuulla mitä ihmeellisempiä muttia ja sössötyksiä.
Herkässä on pojilla, jos tuosta menee maku hommista. Kannattaa käydä lääkärin tai psykologin puheilla. Kun virsikirja on auki, niin silloin veisataan, oli sadetakki päällä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Herkässä on pojilla, jos tuosta menee maku hommista. Kannattaa käydä lääkärin tai psykologin puheilla. Kun virsikirja on auki, niin silloin veisataan, oli sadetakki päällä tai ei.
Semmosia ne on, erektio-ongelmia on aina vaan nuoremmilla. Kuten myös lisääntymisongelmia.
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
olen painanut viimeiset 30 v paljaalla ja ei ole ongelmaa saada munaa pystyyn ja siemensyöksyä vaginaan, joskus varattuja naisia tuossa välissä ajanut niin aina pitää kortonki laitella munan nokkaan ettei tule raskaus, mutta se vähän latistaa tunnelmaa kun kesken aiken pitää lähteä etsimään kortonkia autosta tai jostakin muualta
M51 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
olen painanut viimeiset 30 v paljaalla ja ei ole ongelmaa saada munaa pystyyn ja siemensyöksyä vaginaan, joskus varattuja naisia tuossa välissä ajanut niin aina pitää kortonki laitella munan nokkaan ettei tule raskaus, mutta se vähän latistaa tunnelmaa kun kesken aiken pitää lähteä etsimään kortonkia autosta tai jostakin muualta
Onks paljon lapsia?
Minulla on kierukka kyllä, mutta kun uuden miehen kanssa harrastan seksiä, niin sanon, että kumia on käytettävä. Tautien vuoksi. Toistaiseksi kellään ei ole ollut ongelmaa asian kanssa.
Aina kumi jos on uusi tuttavuus tai yhden illan juttu. Vaikka naisella olisikin ehkäisy käytössä. Taudit tarttuu.
Itsehän naiset valitsee tuollaiset miehet seksikumppaneikseen, jotka ei halua käyttää kumia