Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näen unia exästä?

Vierailija
10.07.2021 |

Olen eronnut hänestä jo 90-luvulla, ihan syystä enkä ole kaivannut takaisin. En edes tiedä, onko hän elossa tai mitä hänelle kuuluu tai missä asuu. Viime aikoina olen nähnyt ahdistavia unia, joissa olen taas hänen kanssaan tai yritän olla, ja hänellä on jo uusi nainen tai hän katoaa eikä näy päiväkausiin. Katoili kyllä joskus silloinkin, kun olimme yhdessä. Mitä kummaa alitajuntani yrittää kertoa? Unissa minulla on "velvollisuus" tai "pakko" olla hänen puolisonaan, ja minulla on kuitenkin ollut kohta eron jälkeen muodostunut hyvä parisuhde tähän päivään asti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin on jäänyt alitajuntaasi kesken ja se hyökkäsi sieltä uniisi.

Minulla oli hieman sama, kun näin liki 20 vuotta unta, jossa oli aina sama teema ja ankean pelottava sävy. Juttelin asiasta miehenikin kanssa, mutta hän ei sitä niin ottanut tosissaan, kunnes kerran aloimme juttelemaan ihan kunnolla näistä unista. Sain kuulla hänen muistikuvansa asiasta ja jotenkin koko asia aukesi silloin ihan kunnolla minulle. Juttelimme asiasta perinpohjaisesti ja sen jälkeenkin olen nähnyt siitä unta, mutta sävy on ollut ihan eri, se on ollut valoisa ja positiivinen.

En siis tiedä kannattaisiko sinun nyt vain ottaa härkää sarvista ja ottaa yhteyttä tyyppiin vai sitten jotenkin ajatella se asia läpikotaisin vaihe vaiheelta niin, että epäselvyyksiä ei jäisi. Ehkä sitä voisi mennä myös niille paikoille käymään, missä yhdessä olitte ja tehdä se niin, että paikoista jäisi hyvä fiilis. Jotakin jutussa on kuitenkin keskeneräistä, joka vaivaa.

Vierailija
2/5 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kun osaisi selittää. Tunteitaan kun ei voi valita järjellä....

M.50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Näen unia existä, joita en ole nähnyt kymmeniin vuosiin. Tosin uneni eivät ole ahdistavia. Olen miettinyt pitäisikö ottaa yhteyttä, mutta ehkä puolisoni ei pitäisi siitä.

Vierailija
4/5 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin 18 vuotta sitten ja edelleen näen unia exästä. Ja minullakin ne on tuota, että otan hänet takaisin vaikka oikeasti en ikinä huolisi.

Sitten kun herään siitä unesta, se tunnelma jää päälle pitkäksi aikaa. On se kumma kun ihmisen pää kiusaa itse itseään.

Vierailija
5/5 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kalenteri siinä unessa vai miten ilmenee, että ei näy päiväkausiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi