Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu kuumalta kotona. Kävin ysiltä ulkona, silloinkin vaistosi jo tulevan helteen. Aiotteko käydä tänään ulkona?

Vierailija
10.07.2021 |

Vai kärvistellä kuumassa kodissa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä kaupassa jos meinaa syödä. Eikä tuolla ole niin kuuma että haittaisi. Ei vaan huvita yhtään mikään. Jaksaisko ryypätä niin näkis ihmisiä? Tavalliseen tapaan helv...n tylsää.

M.50

Vierailija
22/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko käydä kaupassa jos meinaa syödä. Eikä tuolla ole niin kuuma että haittaisi. Ei vaan huvita yhtään mikään. Jaksaisko ryypätä niin näkis ihmisiä? Tavalliseen tapaan helv...n tylsää.

M.50

Voihan sitä ruokaa tilata kotiinkin, jos ei asu jossain ihan periferiassa. Minä en tänään jaksa lähteä ulos hikoilemaan joten tein kauppakassitilauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ihanan tuntuinen päivä. Täällä kotona asuntoa. Iilentää ilmalämpöpumppu, mutta pakkohan on ulos mennä nauttimaan tuosta ilmasta!

Vierailija
24/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin täällä Tampereella on satanut, joten ilma on nyt kuumaa sekä kosteaa. Ihan eri tavalla kuumaa kuin se kuiva kuumuus mitä on ollut viikkoja.

Älä valehtele!! Ainakin lielahdessa on 20.3 astetta ja se ei todellakaan ole kuumaa.

Jep, jos Lielahdessa on 20 astetta niin sitten koko Suomessa täytyy olla ja muut valehtelee.

Täällä on 28.2 astetta.

Vierailija
25/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä kauppaan ja käydä hautausmaalla kukan kastelussa. Inhottava kesä.

Vierailija
26/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos vasta tuossa puolenyön aikoihin. Sitä ennen olen sisätiloissa. Täällä on viileämpää.

Vierailija
27/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä ulkona naattimassa tietysti. Just tulin pyörälenkiltä.

Vierailija
28/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ihan niin kuuma ole kuin siellä etelässä, mutta aika paljon kuitenkin kuumia päiviä ollut ja pakko se on ollut silti ulos mennä, ei sitä nyt koko kesää voi sisällä viettää vaikka kuinka olisi kuuma ulkona. Kyllä siihen kuumuuteenkin vähän tottuu ajanmyötä, jopa minäkin, joka olen tosi herkkä kuumuudelle ja hikoilen helposti.

Vierailija
29/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poden liikkumattomuudesta ja kuumuudesta johtuvaa päänsärkyä sängyssä tuulettimen edessä. Mikä loma tää tällainen on? Ens viikolla töihin..

Vierailija
30/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poden liikkumattomuudesta ja kuumuudesta johtuvaa päänsärkyä sängyssä tuulettimen edessä. Mikä loma tää tällainen on? Ens viikolla töihin..

Ei ole Suomen kesä tämmöinen. Minulla migreeni joka päivä. Ihan kamalaa ollut

Vierailija
31/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulos vasta tuossa puolenyön aikoihin. Sitä ennen olen sisätiloissa. Täällä on viileämpää.

Tuohon aikaan voisi käydä katsomassa onko baareissa helppoja naisia.

Vierailija
32/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä olen käynyt jo uimassa sekä kaupassa ja kissan kanssa oleskelin tunnin verran pihalla. En todellakaan nauti tuosta ilmasta, mutta alan jo sietää. Lenkille en kuitenkaan lähde.

Vierailija
33/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä sataa. Kunhan sade loppuu, lähden muutaman tunnin pyörälenkille. Ilalla vielä joko veneilemään tai uimaan.

Vierailija
34/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Täällä maalla ollaan aamusta iltaan ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä