Hei kissatietäjät, mitähän kissat tarkoittaa sillä kun kävelylenkilläni tulee vastaan ja mäkättää?
Ja räpsyttää mulle silmiä. Ei ne kaikki aina tule puskemaan, mutta kaukaa mäkättää sillai hassusti. Onko se tervehdys vai haluaako vain sanoa, että älä yritäkään tulla lähelle? Musta on kuitenkin ihanaa kun ne vastaa kun niille juttelee. 🙂
Kommentit (18)
- saattaa kysellä että onko sulla antaa jotain kissanameja
- näkee linnun pääsi yläpuolella ja mäkättää sille (jos se on sellaista eke eke eke -tyyppistä) ja luulet että puhuu sinulle
- räpsyttää silmiä: moikka, tykkään susta, rakas
Niin, kissa kun vaanii, mutta ei saakaan saalista niin tuollaista mäkätystä ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
- saattaa kysellä että onko sulla antaa jotain kissanameja
- näkee linnun pääsi yläpuolella ja mäkättää sille (jos se on sellaista eke eke eke -tyyppistä) ja luulet että puhuu sinulle
- räpsyttää silmiä: moikka, tykkään susta, rakas
No sithän ne tykkää musta kun silmiään räpsyttelee. :)
Silmien sulkeminen on ystävällisyyden osoitus.
Olisko henkitoreissaan ja yrittää saada henkeä?
Vierailija kirjoitti:
Pilasit kissan metsästyksen
Kissa näki mut viimeksi jo kaukaa ja alkoi tulla minua päin. Moikkasin sitä ja se alkoi heti mäkättää ja käveli lähelleni ja jatkoi mäkätystä ja silmien räpsyttelyä. Eikä ollut kyllä vaanimassa yhtään mitään.
Kissat päästävät säksättävää nakutus ääntä kun ne kätkevät maukkaan ja herkullisen saaliin ikkunan takana mutta ovat turhautuneita kun ikkunalasi estää saalistuksen ja kissojen upottamasta hampaitaan kiinni herkkupalaan.
Voi, mäkättävät kissat on ihania. :)
Psst, ne on lampaita. Kissat maukuu. Mutta onhan ne tottumattoman silmiin aika samannäköisiä, että sikäli ymmärrettävä erehdys.
Kaipaa varmaan hoivaa. Näyttääkö kumminkin hyväkuntoiselta?
Se juttelee sulle päivän kuulumiset
😻kaverilta kysellään mitäs kuuluu??
Meidän tabby pojalla 2 vee on aina jotain
Päpätettävää 🐾
Meidän kissa mäkättää linnuille. Jos sä näytät linnulta 😻?
Vierailija kirjoitti:
Psst, ne on lampaita. Kissat maukuu. Mutta onhan ne tottumattoman silmiin aika samannäköisiä, että sikäli ymmärrettävä erehdys.
Kissat kyllä päästelee kaikenlaisia ääniä ja kyllä ne mäkättääkin joskus.
Minkähän takia nykyäänkin vielä kissojen annetaan kulkea vapaasti kesällä? Minä olisin koko ajan sydän syrjälläni, että joku tekee pahaa sille jos kulkisi vapaana.
Kissa haluaa syödä sut :)