Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon nyt miettinyt koronarokotetta

Vierailija
09.07.2021 |

Puolisen vuotta ja seurannut miten sen kanssa on mennyt muilla. Taidan varata ajan rokotukseen, vaikka se vähän pelottaakin. Kallistun siihen että omalla kohdalla todennäköisempi hyöty kuin haitta rokotteesta, vaikka koskaan ei voi varmaks tietää. Wish me luck.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

setrw kirjoitti:

Äitini otti vähän ennen vappua ekan pfizerin ja viime su:na tuli sepelvaltimotukos. Siitä seurasi pallolaajennus ja kole- plus verenohennuslääkityksen aloitus. Ei houkuta kokeilemaan, kun lähipiirissä tuollaista

Ei sitten mitään yhteyttä näillä, kun noin kauan pistosta.

Ei ole yhdistävä tekijää rokoteen kanssa,äitisi tapaus. Minut on rokotettu 2 kertaa.Suojaan itseni sillä ja muut ihmiset.En ymärrä rokotevastaisuuden kampaniontia? Mutta jokaisen pitäisi kyetä itse ymärtämään  rokoteen hyödyt .

Vierailija
22/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittoja on ja hyötyjä on. Itse laskin että hyödyt on tosi heikot. Ei estä tartuntaa. Olen sairastanut koronan ja saanut ekan piikin. Enempää en ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

setrw kirjoitti:

Äitini otti vähän ennen vappua ekan pfizerin ja viime su:na tuli sepelvaltimotukos. Siitä seurasi pallolaajennus ja kole- plus verenohennuslääkityksen aloitus. Ei houkuta kokeilemaan, kun lähipiirissä tuollaista

Ok. Syöpää sairasta 70- vuotias vanhempani ei saanut rokotteesta mitään. Eikä astmaa/reumaa sairastavat ystäväni ja työkaverini. Eikä vaikeaa uniapneaa sairastava veljeni. Voisin jatkaa tätä listaa vaikka kuinka kauan.

Mistä tiedät, että kuukausien jälkeen tulleet oireet ovat juuri rokotteesta. Et mistään.

Mistä tietää ettei ne ole rokotteesta? Itseasiassa usein tiedetään, koska esi.rokotteen aiheuttama veritulppa on sellainen, joka muuten on harvinainen. Ja miten ajattelit, että rokotteiden haittavaikutuksista on lista, jos ei tiedetä että ne tulee rokotteesta?

Itse ottaisin rokotteen, mutta sopivaa aikaa ei saa. Siksi jää ottamatta. Olen sitten asiakaspalvelusta riskinsä ja itse riski.

Vierailija
24/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

setrw kirjoitti:

Ei ole yhdistävä tekijää rokoteen kanssa,äitisi tapaus. Minut on rokotettu 2 kertaa.Suojaan itseni sillä ja muut ihmiset.En ymärrä rokotevastaisuuden kampaniontia? Mutta jokaisen pitäisi kyetä itse ymärtämään  rokoteen hyödyt .

Ehdottomasti ymmärrän rokotteen hyödyn, mutta kakkosrokote on hankala. Ja jos ajatteluaan kesä ja kesälomaa, niin. Eihän perheessä on eri ikäisiä ja koko kesän jollain on rokotus. Minun kakkosrokote menee työmatkan kanssa päällekkäin. Eikä silti saa vaihdettua. Vaikka vaihtaminen tiedettiin aikaa varastossa. Ajan varaaja puhelimessa ei ollut ajan tasalla.

Vierailija
25/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perukaa ajat jos ette ole menossa. Toiset pääsee vaihtamaan niitä.

Vierailija
26/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media puhuu itseään pussiin. Sanovat että piikki on vapaehtoinen mutta samalla kuumotellaan ja ressataan ja uhkaillaan että jollei 70-80 prossaa vapaaehtoisesti kokeile kahtaa piikkiä niin meno ei ehkä palaudu normaaliksi. Tai ainkin homma on jumissa niin kauan ku tavoite on vajaa.

Ehdolliselta tuo minusta kyllä nyt kuulostaa, vai onko se sittenkin vapaaehtoinen joka kolmannelle tahi joka neljännelle. Miten määritellään se, kenen täytyy ottaa vapaaehtoinen riski piikin kans. Kaikki ovat yhtä haavoittuvia tällaisten ensimmäistä kertaa kokeilussa olevien hötsien edessä.

Miksi yleesä vanhaan normaaliin paluuseen tarvittaisiin jokin passi? Ei ollut enen koronaakaan mitään passeja tai vaatimusta että olisi jokin epävarman tuloksen antanut testi ihan hiljan suoritettu. Joltain uudelta normaalilta tuo kuulostaa

Vierailija
27/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetutkin saavat lievän koronan, joten miksi joku joka ei kuulu riskiryhmään ottaisi rokotteen? Lievä korona on hänen kohtalonsa joka tapauksessa. En näe järkeä ottaa juosten kustua rokotetta siihen kylkeen.

Vierailija
28/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

wserwe kirjoitti:

jos tietäis saako pleisboa vai oikeeta niin vois levollisesti kokeilla, mutta kun ei tiiä onko osa noista vaaratonta pleisboa/suolavettä ja kuinka iso osa vai onko yksikään

Sinä et tiiä paljon muutakaan näköjään.

Vierailija
29/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media puhuu itseään pussiin. Sanovat että piikki on vapaehtoinen mutta samalla kuumotellaan ja ressataan ja uhkaillaan että jollei 70-80 prossaa vapaaehtoisesti kokeile kahtaa piikkiä niin meno ei ehkä palaudu normaaliksi. Tai ainkin homma on jumissa niin kauan ku tavoite on vajaa.

Ehdolliselta tuo minusta kyllä nyt kuulostaa, vai onko se sittenkin vapaaehtoinen joka kolmannelle tahi joka neljännelle. Miten määritellään se, kenen täytyy ottaa vapaaehtoinen riski piikin kans. Kaikki ovat yhtä haavoittuvia tällaisten ensimmäistä kertaa kokeilussa olevien hötsien edessä.

Miksi yleesä vanhaan normaaliin paluuseen tarvittaisiin jokin passi? Ei ollut enen koronaakaan mitään passeja tai vaatimusta että olisi jokin epävarman tuloksen antanut testi ihan hiljan suoritettu. Joltain uudelta normaalilta tuo kuulostaa

Kuumotus ja ressi on vain ihan omassa päässäsi.

Älä ota jos et halua, ei kukaan ole pakottamassa.

Vierailija
30/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi, jos asuisin jossain muualla ja lähikontaktien määrä olisi maltillinen. Mutta koska asun Helsingissä ja mulla on kolme lasta jotka kaikki eri kouluissa ja työni on asiakaspalvelua, olen päätynyt myös siihen että otan rokotteen. Riski saada korona jostain on niin suuri. En ottaisi, jos tilanteeni olisi erilainen, mutta tässä tapauksessa kyllä.

sairastuneita 100 000 melko tarkkaan, asukkaita 5,5 milj., eli noin 1,8% "on saanut" koronan. Pieni riski siis. Ja ottaen huomioon, että PCR-testi antaa tutkijoiden mukaan 90% vääriä tuloksia, niin riski voi ollakin vain noin 0,2%, kun sairastuneita oliskin vain 10 000 koko maassa. Media on varmaan muokannut ihmisten käsitystä sen saamisen helppoudesta, sillä eipä se ole kertaakaan maininnut, että harvat on saaneet sen.

Oikeasti on varmasti enemmän. Oireettomat/lieväoireiset eivät ole käyneet testeissä, eli eivät näy tilastoissa. Vuosi sitten keväällä testeihin ei edes päässyt ilman vakavia oireita. Itsekin sairastin (hyvin todennäköisesti) koronan keväällä -20, mutta lievänä, samoin puolisen tusinaa läheistäni.

Rokotetta en ole vielä ottanut. Haluan nähdä ensin pitkäaikaisvaikutukset ennen kuin annan itseni lääketeollisuuden koemarsuksi. Sikainfluenssarokote vielä liian tuoreessa muistissa, että suinpäin ryntäisin ottamaan tällaista "juostenkusten" kehitettyä piikkiä.

Voi olla, että teen virheen, mutta koska kotona pysyminen, käsienpesu ja maskin käyttö eivät ole ongelmia, voinen vielä hetken odotella.

Vierailija
31/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:

En pidä siitä että oltaisiin sitä koronapassia lykkäämässä käteen piikin jälkeen. Se paljastaa minulle ettei täsä nyt mikään oikeanlainen viaton  rokotuskampanja ole ollenkaan menossa, vaan tää on vaan jokin peiteoperaatio joka palvelee liittovaltioistumista

Tätähän se juurikin on. NWO esivalmistelua.

Hyvin on saatu ihmiset peloteltua hysteerisiksi ja suostuvat (suorastaan hinkuvat) myrkkypiikeille.

Ainoat hysteeriset olette te rokotevastustajat.

Muut ihmiset suhtautuvat ihan lunkisti ja maalaisjärjellä asiaan. Te jaksatte höyrytä ja öyhöttää viikosta viikkoon.

Vierailija
32/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ertge kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Pelottaa korona ja pelottaa rokote ! 😫 Aaapuu va!! 👻☠️ . Nuoret eivät välitä. Levittävät tautia. Ravintolat korona pesiä. 👎

Ei pelota sitten kumpikaan. Kumpaakaan ei meinannut ottaa. Tai ihan sama vaikka tulisikin korona, en käy testeissä niin en tiiä vaikka sen saisinkin. Ennoo kuitenkaan sen kaltaisia tauteja sairastellu poikamiesmuistiin

Minä. Minä. Minä. Entä, jos tartutat työkaveriisi ja tältä lähtee henki? Ei tunnu missään?

Työkaveri on suojannut itsensä rokotteella jos on niin halunnut.

Vierailija
33/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä koko touhussa ole mitään järkeä. Matkusteluun vaaditaan joko testi tai rokotustodistus. Jos suoja kestää vaivaiset puoli vuotta, piikki kannattaisi hakea vasta kun on joku reissu tiedossa. Muuten joutuu myrkyttämään itseään koko ajan. Testit on pelkkää ryöstöä, kun miettii sitä hintaa täysin epävarmasta tuloksesta. Olen vakuuttunut, että perheissä joissa yksi on saanut pos ja muille ei mukamas tartu, niin kyseessä on ollut väärä pos.

Vierailija
34/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Pelottaa korona ja pelottaa rokote ! 😫 Aaapuu va!! 👻☠️ . Nuoret eivät välitä. Levittävät tautia. Ravintolat korona pesiä. 👎

Rokote on kokeellinen injektio. Voi tulla vakavia haittoja.

Itse tauti on harvalla ja suurin osa sairastaa lievänä.

Laita faktatiedot liitteetksi kokeellisesta injektiosta liitteeksi. Luen mielelläni.

Vierailija
35/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ertge kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota sitten kumpikaan. Kumpaakaan ei meinannut ottaa. Tai ihan sama vaikka tulisikin korona, en käy testeissä niin en tiiä vaikka sen saisinkin. Ennoo kuitenkaan sen kaltaisia tauteja sairastellu poikamiesmuistiin

Minä. Minä. Minä. Entä, jos tartutat työkaveriisi ja tältä lähtee henki? Ei tunnu missään?

Täh! Tämä kommentti ei nyt avaudu? Samalla laillahan voi kantaa rokotettukin tautia? Ja tartuttaa! Rokotetullehan ei tauti vaan pitäisi tulla rankkana. Ei voi syyttää rokottamatonta, on vastuussa vain itsestään

Vierailija
36/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta levitellä omia totuuksia ja vähätellä koronan vakavuutta. Koronastakin on niin monia muunnoksia ja jotkut niistä vakavasti sairastuttavat. Rokotuksistakin voi saada oireita, mutta paikan päällä on osaavaa henkilökuntaa auttamassa pahimman varalle. Enemmistölle ihmisille rokote ei aiheuta mitään vakavia oireita. Eikä henkilökunnan jäseniäkään tarvitse pelätä. Mukavia ovat.

Vierailija
37/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote on kokeellinen injektio. Voi tulla vakavia haittoja.

Itse tauti on harvalla ja suurin osa sairastaa lievänä.

rokotteille on hyvin tarkat määritelmät mm. CDC:llä ja myös euroopan terveysinstansseilla. Tämän sanotaan olevan tarkalleen ottaen geeniterapia, koska rokotteen määritelmän mukaan rokote sisältää viruksen osia. Tämähän ei sisällä. Kun on hyväksytty rokotteeksi, niin tämä on mahdollistanut vastuuvapauden haitoista.

Tämä palsta on Tyhmyysteriapiaa. Omistajilla on vastuuvapaus haitoista.

Rokotepassi on tarpeen jotta saadaan eristettyä foliohatut pois yhteiskunnasta. Kannatan myös että follareilta katkaistaan netti kunnes tulevat järkiinsä.

Vierailija
38/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

setrw kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä rokotevastaista kampanjointia, vaikken itse ole ottanutkaan. Ehkäpä se on joillain ideologia ja joillain vastareaktio rokotepainostukselle.

Vierailija
39/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

wserwe kirjoitti:

jos tietäis saako pleisboa vai oikeeta niin vois levollisesti kokeilla, mutta kun ei tiiä onko osa noista vaaratonta pleisboa/suolavettä ja kuinka iso osa vai onko yksikään

Et sitten vaivautunut googlaamaan, että miten placebo kirjoitetaan.

Vierailija
40/63 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wserwe kirjoitti:

Et sitten vaivautunut googlaamaan, että miten placebo kirjoitetaan.

Et sitten sinäkään vaivautunut selvittämään, miten plasebo kirjoitetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän