Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu, jos koronaa paraikaa sairastava ottaa rokotteen?

Vierailija
09.07.2021 |

Onhan näitä oireettomiakin, ettei tiedä olevansa sairaana.. Mitä tapahtuu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/10 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan ne rokotteen anti-geenit aktivoituu ja johtaa erittäin vaikeaan koronatautiin, joka vie sairaalaan ja pahimmillaan hengen. Ei kannata ottaa jos luulee että on korona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä alkuinfektiossa voi olla, että mikä tahansa rokote yhtä aikaa koronan sairastamisen kanssa voimistaa elimistön puolustusreaktiota ja voi tulla pahimmillaan sytokiinimyrsky.

Jos taas on pitkään jatkunut longcovid, koronarokotteen saaminen tutkimusten mukaan enemmistöllä auttaa paranemaan siitä, osalla ei vaikuta mitenkään ja vähemmistöllä pahentaa oireita.

Vierailija
4/10 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan huhtikuussa, yksi lääkäri sanoi ettei ole turvallista ottaa rokotetta vasta kun kuuden kk päästä. Toinen lekuri sanoi että siitä vaan piikki lihaan. Ota näistä selvää.

Vierailija
5/10 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä alkuinfektiossa voi olla, että mikä tahansa rokote yhtä aikaa koronan sairastamisen kanssa voimistaa elimistön puolustusreaktiota ja voi tulla pahimmillaan sytokiinimyrsky.

Jos taas on pitkään jatkunut longcovid, koronarokotteen saaminen tutkimusten mukaan enemmistöllä auttaa paranemaan siitä, osalla ei vaikuta mitenkään ja vähemmistöllä pahentaa oireita.

Näistä mulle siis ekan kohdan kertoi koronapotilaita hoitava infektiolääkäri viime vuoden alkukeväällä, kun oli puhetta influenssarokotteen ajoituksesta. En tiedä, onko käsitys sittemmin muuttunut. Jälkimmäisestä olen lukenut kansainvälisiä tutkimuksia, kun minulla oli jo vuoden kestänyt pitkittyneet koronaoireet ja piti päättää, otanko rokotuksen vai en. Otin ja jos se jotain vaikutti, niin parantavaan suuntaan. Minulla nimittäin korona ei aikaansaanut vasta-aineita, puolustus toimi vain t-soluilla ja ehkä siksi keho ei onnistunut parantamaan sitä. Tämä on vain teoriaa, paljon ei vielä tiedetä longcovidin syistä.

Vierailija
6/10 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ensimmäisen sekä toisen koronarokotuksen. Kummallakaan kerralla ei edes kysytty, onko mahdollisesti ollut joitakin oireita. No ei sen puoleen, ei ollut. Kun ensimmäisen rokotuksen jälkeen jouduin käymään terveyskeskuksessa, niin siellä tentattiin moneen kertaan, onko oireita. Kuitenkaan ei lähetetty testiin. 

Vierailija
7/10 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL:n sivuilla on ohjeet ko. tilanteeseen.

Outoa etteivät ihmiset tuon vertaa tutki ja ole kiinnostuneita asioista, mutta kuitenkin huutelevat täällä kaikenlaista koronasta puoleen ja toiseen.

Vierailija
8/10 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin koronan huhtikuussa, yksi lääkäri sanoi ettei ole turvallista ottaa rokotetta vasta kun kuuden kk päästä. Toinen lekuri sanoi että siitä vaan piikki lihaan. Ota näistä selvää.

Tavallisella lääkärillä ei ole erikoistuntemusta rokotteista eikä pahoista epidemoista.

Myös he ovat joutuneet opiskelemaan koronan aivan itse ja itsenäisesti ja saanet tietoa infektiolääkäreiltä ja verkostuineina oman alansa asiantuntijoihin netissä.

Vierailija
9/10 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisella lääkärillä ei ole erikoistuntemusta rokotteista eikä pahoista epidemoista.

Myös he ovat joutuneet opiskelemaan koronan aivan itse ja itsenäisesti ja saanet tietoa infektiolääkäreiltä ja verkostuineina oman alansa asiantuntijoihin netissä.

Tää joka sanoi oli koronapotilaita hoitanut siitä asti kun niitä ilmaantui, toka oli yleislääkäri. Uskoin tätä koronalääkäriä enkä ota vielä.

Vierailija
10/10 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tulisi superhypertartuttaja, eikä sairastumistasi voitaisi todentaa. Lopputuloksena kaikki lähelläsi olevat altistuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan