Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kunnon erotiikka korvata kaiken?

Aviomies
09.07.2021 |

Moi,
nyt haluisin kokemuksia, oletko muuttanut elämäsi täysin vain sen perusteella kun seksielämä puolison kanssa ei ole täysin sellaista mitä haluaisit? Ja jos niin kuinka kävi? Itsehän olen tilanteessa, jossa kaikki on muuten mukavasti mut hyvin usein panemisen jälkeen tulee sellainen olo että haluaisi seksielämältä huomattavasti enemmän..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei runsas ja monipuolinen seksi vielä yksin riitä. Nykyään sitä pidän kyllä itseisarvona, josta ei tingitä. Tämän päälle pitää sitten toimia myös muunkin.

Vierailija
2/5 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Istuimme alas ja kommunikoimme mitä haluamme seksiltä.

Mieheni toiveet ovat hyvin vähäisiä minun toiveisiin, mutta hän todella on alkanut toteuttamaan näitä toiveitani.

Yksi isoin este oli ääneen myöntäminen ja pyytäminen mitä itse haluan, tätä opettelen seksin aikana nykyään ja mieheni muistaa/toistaa näitä nykyään ja kokeilee omia uusia ideoitaan.

Itselläni puuttui kosketus, tarvitsen jatkuvasti hyväilyä ja en tiedä mitään niin puuduttavaa ja halut tappavaa, kuin mies vaan lykkii mekaanisesti päällä.

Yksi huomionarvoinen asia koskettamisessa on mieheni oma haluttomuus minun kosketteluun hänen kohdallaan (kutiaa ja kokee kosketuksen epämiellyttämänä) ja tämä jättänyt aikamoiset traumat minulle, että enhän minäkään tarvi sitten kosketusta ja varmasti mies ei edes nauti minun koskettamisesta.

Tulee ihan kyyneleet silmiin kuinka joskus asiat ollut solmussa.

Nykyään uskallan pyytää vaikka mitä ja mieskin nauttii näistä ideoista, olen itse hyvinkin seikkailumielinen kunhan uskallan olla.

Suosittelen siis kommunikaatioita. Tämä on yksi tärkein asia suhteessa ja varsinkin seksin suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei runsas ja monipuolinen seksi vielä yksin riitä. Nykyään sitä pidän kyllä itseisarvona, josta ei tingitä. Tämän päälle pitää sitten toimia myös muunkin.

En tarkoittanutkaan asiaa ihan noin pelkästään. Se on itsestään selvyys että pelkällä hyvällä seksielämällä ei pitkälle mennä. Sitä mietin että vaikka kaikki muut osa-alueet on kunnossa mutta seksielämä ei täysin tyydytä, niin vieläkö pitäisi lähteä uutta  onnea etsimään? Tai onko joku tehnyt näin ja löytänyt ihan uuden elämän ilon..:) 

Vierailija
4/5 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Istuimme alas ja kommunikoimme mitä haluamme seksiltä.

Mieheni toiveet ovat hyvin vähäisiä minun toiveisiin, mutta hän todella on alkanut toteuttamaan näitä toiveitani.

Yksi isoin este oli ääneen myöntäminen ja pyytäminen mitä itse haluan, tätä opettelen seksin aikana nykyään ja mieheni muistaa/toistaa näitä nykyään ja kokeilee omia uusia ideoitaan.

Itselläni puuttui kosketus, tarvitsen jatkuvasti hyväilyä ja en tiedä mitään niin puuduttavaa ja halut tappavaa, kuin mies vaan lykkii mekaanisesti päällä.

Yksi huomionarvoinen asia koskettamisessa on mieheni oma haluttomuus minun kosketteluun hänen kohdallaan (kutiaa ja kokee kosketuksen epämiellyttämänä) ja tämä jättänyt aikamoiset traumat minulle, että enhän minäkään tarvi sitten kosketusta ja varmasti mies ei edes nauti minun koskettamisesta.

Tulee ihan kyyneleet silmiin kuinka joskus asiat ollut solmussa.

Nykyään uskallan pyytää vaikka mitä ja mieskin nauttii näistä ideoista, olen itse hyvinkin seikkailumielinen kunhan uskallan olla.

Suosittelen siis kommunikaatioita. Tämä on yksi tärkein asia suhteessa ja varsinkin seksin suhteen.

Meillä tuo mainitsemasi koskettelu ongelma toimii juurikin toisinpäin. Vaimo on herkkä kutiamaan ja välillä tuntuu ettei mihinkään voi koskea käsillä tai suulla ilman ettei siitä seuraa kikatusta ja venkoilua. On yritetty asioista keskustellakkin mutta se yleensä päättyy hyvin lyhyeen, joko siihen ettei minun haluja kuunnella yhtään tai sitten sanasotaan ja muutaman päivän mykkäkouluun. Olo on välillä kuin vangitulla, kun ei saa halujaan toteuttaa, seksi on kuitenkin aina ollut minulle tosi tärkeä ja paras nautinnon tuoja.. Ja ennenkun joku sanoo että mites ne naisen halut niin niiden mukaanhan tässä on menty jo vuosia, vaniljaa vaan.. 

Vierailija
5/5 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotiikka on pelkkää naistenlehtien kuvausta muka seksistä. Mutta onneksi on salkkarit naisille. Miehet ovat kuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän