Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikääköhän mussa on kun olen ollut klassisen musiikin parisssa elänyt koko ikäni ja esim psykologiassa loogisuus on minulle helppoa muttta vaikka paineen alla ulkoinen objektiivisuus/numeerinen ajatttelu on jotenkin ontuvaaa ja aivot vain sammuuu sen edes

Vierailija
09.07.2021 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnko se mahdollisesti liialllinen ärsykkeisyys sitä kautta vai mitä?

Vierailija
2/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sn huomaaa varmaan ainakin itseluottamuksessa jos toisellla on idea niiin surataan sitä eikä ajatellla omillla aivoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
4/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelusi on assosioivaa pikemminkin kuin lineaarisen loogista ("numeerista")?

Matala stressin- ja ärsykkeidensieto?

AD(H)D?

Ahdistuneisuus?

Epätarkoituksenmukainen älykkyyden ilmeneminen (ts. asioiden tarkoituksettoman nopea prosessointi)?

Vierailija
5/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni joskus tämä jopaa niin pahaksi etttä analysoiin pitkälle kaikkia esiim äänensävyjä ja liikkeitä, eleiitä yms miten joku sanoii jotaiin pahaa ja miksi hänn teki niiin.

Vierailija
6/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusta. Tuhoaa tilapäisesti aika pahasti aivotoimintaa.

Vierailija
7/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni joskus tämä jopaa niin pahaksi etttä analysoiin pitkälle kaikkia esiim äänensävyjä ja liikkeitä, eleiitä yms miten joku sanoii jotaiin pahaa ja miksi hänn teki niiin.

ETtä kokoaika tavallaaan mietiin sitä että voiko hän olla tosissaaan sanomisiensa kansssa.

Vierailija
8/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonpistos? Alkava psykoosi? Vai ootko tuommoinen aina?

Vierailija
9/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Aivoni joko ylirekisteröivät ja yliprosessoivat "kaiken" tai sitten vetävät ihan jumiin (ylikuormituksesta johtuen), jolloin imeydyn oman pääni sisään. Balanssia näiden välillä ei juuri ole. Aina joko yli tai ali, päivän aikana montaa kertaa sahaten.

Vierailija
10/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ETtä kokoaika tavallaaan mietiin sitä että voiko hän olla tosissaaan sanomisiensa kansssa.

Mä huomaan itsesssäni sen että esim vaikka jotain rikosta ratkaistaessani oleen aika vahvoillla. Koska se ihmisläheinen psykologinen loogisuuus on niiin vahvana.

Vierailija
11/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Aivoni joko ylirekisteröivät ja yliprosessoivat "kaiken" tai sitten vetävät ihan jumiin (ylikuormituksesta johtuen), jolloin imeydyn oman pääni sisään. Balanssia näiden välillä ei juuri ole. Aina joko yli tai ali, päivän aikana montaa kertaa sahaten.

Lisäyksenä tähän vielä: Kyseinen sahaus heijastuu myös mielialaani. Masentunut en kliinisessä mielessä ole, mutta ahdistusta kyllä piisaa.

Vierailija
12/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä huomaan itsesssäni sen että esim vaikka jotain rikosta ratkaistaessani oleen aika vahvoillla. Koska se ihmisläheinen psykologinen loogisuuus on niiin vahvana.

Kuulostaa juuri siltä, että vahvuutesi on asioiden prosessointi assosioivasti pikemminkin kuin "matemaattisen" lineaarisesti. Positiivisena puolena: sinulla on todennäköisesti harvoin elämässäsi tylsää.

Vierailija
13/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD!

Vierailija
14/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ADHD!

Kuulostaa klassiselta tapaukselta kyllä. Toki voi yhtä hyvin olla ahdistuneisuushäiriötäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi