Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi ihanaa olla jonkun paras ystävä

Vierailija
14.07.2014 |

Olen vain ystävä, en kenellekään se parhain, rakkain ja tärkein. Se, jolle kerrotaan murheet ja jaetaan niin ilot, kuin surut. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jonkun bestis monta vuotta. Sitten tuli aika, jolloin en enää jaksanut ottaa vastaan toisen kaikkia murheita ja ilon aiheita. Minullakin olisi ollut yhtä sun toista juteltavaa, harmi vaan että olin jo aikaa sitten oppinut ettei toista kiinnosta.

Ei se paras ystävyys ole niin kivaa mitä romaaneissa ja tv-sarjoissa. Ole vaan tyytyväinen ettei kukaan roiku sinussa epätoivoisena.

Vierailija
2/9 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mut puukotti selkää. Nyt on mieheni paras kaverini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla olla enää kenenkään paras kaveri. Liian monta kertaa käynyt niin, että olen kertonut jollekin luottamuksella asioitani ja jutut ovat levinneet eteenpäin. Naiset eivät osaa olla ystäviä. En itsekään taida osata. 

Vierailija
4/9 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi kiitollinen,että mulla on bestis,ollaan tunnettu yli 30 vuotta .

Vierailija
5/9 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin haluaisin olla jonkin bestis. mutta en ole. harmi :(

Vierailija
6/9 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Kuinka kauan olet tuntenut ystäväsi? Onko teillä jonkinlainen ns. kaveripiiri vai onko sulla yksittäisiä ystäviä? Tosi kurjaa :( Olen pahoillani puolestasi. Ystävät ovat tosi tärkeitä ja niille pitäisi pystyä puhumaan kaikesta.

Vierailija
7/9 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes sitä ystävää. Olisi edes yksi kaveri. :(

Vierailija
8/9 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei oo ees yhtä kaveria saati ystävää, joten elä valita

Vierailija
9/9 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mullakaan oikein enää ole...ollaan niin eri elämän vaiheissa vanhojen bestisten kanssa että hyvä jos moikataan kadulla....normaaleja kavereita löytyy ja onhan tuo oma mies tietysti paras ystävä, mutta ei ole sellaista naista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi