Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghostaaja otti yhteyttä vuoden tauon jälkeen

Vierailija
09.07.2021 |

Onko teillä kokemusta vastaavasta? Eka intensiivinen viestittely, tapaaminen, intensiivinen viestittely ja katoaa kuin tuhka tuuleen. Sitte yllättäen noin vuoden päästä kun on nähty laittaa viestiä Instagramin kautta, kiittelee viesteistä, kysyy mitä kuuluu ja kirjottaa ettei ole unohtanut mua ja tykkää kuvista. Hän on näkynyt paikalla aiemminkin ja ei oo siitä huolimatta vastannut viestiin tai ottanut ite yhteyttä.

Pitäiskö vaan poistaa seuraajista eikä vastata mitään? Hänkin kuitenkin katosi lähes vuodeksi joka ei vaikuta normaalilta tavalta toimia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Älä ole huomaavinasikaan. Vaikuttaa siltä, että hän on juttunne aikana löytänyt "paremman", mutta siitä ei tullutkaan mitään, joten hän palaa aikaisempaan vaihtoehtoon. Ignooraa ja blokkaa.

Vierailija
2/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, poista äläkä vastaa. Törkeä röyhkeä tyyppi. Varmaan löysi uuden, juttu kariutui, yrittää lämmitellä sua taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kysyisit että miksi vastaa vuoden myöhässä viesteihisi.

Vierailija
4/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se vetoaa muistinmenetykseen:) Sai tärskyn päähänsä ja menetti muistinsa vuodeksi.

Vierailija
5/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ala kyselemään mitään, pitää sua kuitenkin idioottina ja keksii jonkun naurettavan tyhmän selityksen. Nyt ghostaat itse tyypin lopullisesti.

Vierailija
6/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleinen ilmiö. Juttu ei toiminut sen kanssa kenen takia ghostattiin ja palataan ns varapatjaan.

Vierailija
7/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastaa mitään!

Vierailija
8/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkää poista vaan vastaat ja tapailet sen aikaa kun tällä kertaa kelpaat, ääliö.

Vierailija
9/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voishan sitä tuollaisen kanssa hetken ajankuluksi leikkiä.🤣

Vierailija
10/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun exä oli tuollainen. Laittoi yhden viestin 1-2 vuoden välein, ja kyseli mitä kuuluu, oltaisko vähän tiiviimmin yhteydessä kuulumisista yms. ja kun vastasin ja kyselin saman tyyppisiä asioita, niin täys hiljaisuus. Ei se mua oikeastaan haitannut, mutta lopulta laitoin vastauksena, että ei tarvi enää viestitellä yhtään mitään tänne päin. Tuosta on nyt... olisko ainakin 5 vuotta aikaa. Ihme kyllä hän on totellut.

Tää on vain mun oma aivoitus, mutta luulen, että hän ajoittain tsekkasi onko kaikki hyvin tms., sillä me erottiin osittain mun sen aikaisten mt-ongelmien vuoksi. Ja motivaatio oli kai joku epämääräinen huoli mun pärjäämisestä. Ja kun mun vastauksista niihin yhteydenottoihin saattoi päätellä, että kaikki on ok, niin sit ei tarvinnut huolehtia ja olla yhteydessä vuoteen tai pariin.

Vierailija
11/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä kosinta. Totta kai menet hänen kanssaan naimisiin ja teet pari lasta.

Vierailija
12/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin noloa. Mutta kertoo tyypistä tarpeeksi.

Vierailija
13/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka ihanaa. Vuoden jälkeen oivalsi miten upean naisen päästi karkuun ja nyt hän saa sen romanttisen satumaisen lopun ja te elätte onnellisina elämänne loppuun asti❤️

Vierailija
14/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kuka se on? Et muista niin voisiko muistuttaa mistä tunnette.. Ja sitten, sorry nyt ei soi kellot yhtään.

Vierailija
15/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin noloa miettiä mitä nyt piisi tehdä. Kertoo naisista aika paljon.

Vierailija
16/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan? Luulen, että tyypit tekee noin ihan vaan koska voivat ja saavat myös sitä vastakaikua. Ei esim rakkaushuijaukset ole mitään urbaania legendaa.

Vierailija
17/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomannut viestin päiväystä?

Vierailija
18/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole mitään, mitä pohtia. Jatkat vain omaa mukavaa elämääsi kuten ennenkin :)

Tuollainen tyyppi on sinulle täysin turha, itsensä jo sellaiseksi osoittanut. Ei häneltä kysytä enää yhtään mitään. Se junahan meni.

Itseni sinun tilanteeseesi kuvitellen poistaisin heti, blokkaisin soitot ja viestejä varten tallentaisin nimellä "älä vastaa".

Eipä voisi yhtään vähempää seuransa vuoden päästä kiinnostaa.

Vierailija
19/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole mitään, mitä pohtia. Jatkat vain omaa mukavaa elämääsi kuten ennenkin :)

Tuollainen tyyppi on sinulle täysin turha, itsensä jo sellaiseksi osoittanut. Ei häneltä kysytä enää yhtään mitään. Se junahan meni.

Itseni sinun tilanteeseesi kuvitellen poistaisin heti, blokkaisin soitot ja viestejä varten tallentaisin nimellä "älä vastaa".

Eipä voisi yhtään vähempää seuransa vuoden päästä kiinnostaa.

Annetaanko myös lupa hengittää? Sitä ap olisi varmaan seuraavaksi pyytänyt?

Vierailija
20/24 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, onneksi on ajanvietteenä käytettävä keskustelupalsta ettei ap vaan hairahdu tuollaiseen hölmöön, joka kepillä koettaa jäätä josko joltain hölmöltä irtoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi